Lisää tietoa ja tarkennuksia.
"Sivuvalo" selvisi vähän vahingossa kun vasen etuparkki oli pimeä ja samoin vasen taka. Sulake oli mennyt ja takana oli polttimokin rikki, nämä kuntoon, niin herja hävisi. Hieno suomennos...
Jakohihna+rullat, vesipumppu, lisälaitehihna ja kiristimen rulla vaihdettu 12/18, ml. 388k
Vaihteistoöljy vaihdettu varmasti 11/16, ml. 340k. Viimeisin "iso huolto" ollut 3/21 ml. 413k, josta löytyy myös lasku. Tähän laskuun on lisähuomautuksena kirjoitettu: "Vaihteistoöljy olisi vaihtovuorossa". Tämän jälkeen on enää yksi vuosihuoltomerkintä 12/21, jossa lukee vain öljyt+suodatin. Tulkitsen niin, että lootan öljyt on vaihdettu 11/16 ja sen jälkeen ajettu reilu 80k.
Takarenkaat pyörivät nyt hyvin, edessä hiertää. Apumiehen puoleista elvytin, ehkä parani vähän, mutta taitaa mennä satulat vaihtoon, onhan ne aika karun näköisetkin jo. Näköjään saa ihan kohtuurahalla uusia.
Takavaloissa palaa vain alemman osan yläreunassa oleva parkki. Pitäiskö siinä loistaa enemmänkin?
Ja ilmeisesti tässä on lootassa Neutral Control, sen kuvaus sopii käyttäytymiseen. Tarkoittaako käyntiä merkkihuollossa, että siitä pääsisi eroon? Ja voiko sen olemassaolon jotenkin varmistaa, ettei sen takia tule hukkareissua?
Mutta, kiusallinen ilmiö on tuo käsiin sammuminen. Tänäänkin kotiin ajaessa sammui lennossa. Kylätiessä on loivaa myötälettä, jota hissukseen valutetaan jalka jarrulla ja siitä käännytään pihatielle edelleen jalka kevyesti jarrulla kun pieni myötäle jatkuu vielä hetken. Käännöksen jälkeen kohta huomaan, että sammunut on. Ilmastointi huusi isolla, niin en siinä huomannut tarkemmin, missä kohtaa sakkasi. Tähän jotain teorioita...?