Ihan hyvin kesti laatikko tuossa joo, 1.1-1.2Bar oli itellä ahtoja kesällä. 2.vaihteella saattoi vähän kytkin luistaa renkaiden kanssa samaa tahtia, mutta muuten ei mtn ongelmia, vaikkakin vetoja otettiin jos jonkinlaisia.
Likosen ajoista on lähtenyt pois säädettävä nokkapyörä ja alucooleri. Myöskin katti oli mulle tullessa tyhjennetty, vaihdettiin bilteman 3" "race" katalysaattoriin, joka tuntui ajavan asiansa oikein hyvin.
Ja tuohon lämpimän ilman tulemiseen en muuta osaa sanoa, kuin sen, että tarkista, ettei ilmaa ole järjestelmässä. Ja se, ettei vuoda nesteitä sinne etujalkotilaan (eli lämppärin kenno halki), silloin ei ainakaan lämmintä pukkaile. Kyllä siellä ainakin viime talvena tarkeni ja konekin pysyi lämpimänä, lopetti tuo flektin tunnistin jo silloin toimintansa, itellä oli tapana napsauttaa päälle kun nousi lämmöt yli puoleen, kesällä varsinkin, aika suht nopeesti lämpenee siinä meinaa tuo kone.