KL-varaosat  Race.fi

Team Recycle Racing Finland - V60 D5 AWD -12 geartronic (huoltomuistio) - MYYTY

  • 59 Vastauksia
  • 18686 Lukukerrat

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Hanna^

  • Hallituksen jäsen - Viroekspertti
  • Administrator
  • Grand Touring
  • *
  • Viestejä: 1842
Niin näyttää olevan. :juhau:

Onko tämä nyt sitten nopeampi kauppakassi, kuin sinun oma kauppakassisi? :o

Tää on Kauppakassi next level. Vielä toistaiseksi nopeempi kun teefemma.  ::) :D
"Erillään te ootte ihan siedettäviä." #2

Volvo V60 T4 '20 R-Design

Poissa JuHaU

  • Hallituksen jäsen - The Insinööri - Pyhimystyyppi
  • Administrator
  • Group A
  • *
  • Viestejä: 7967
  • Recycle Racing #01
    • Juha Uusitorppa Photography
Hannan suhdeautoon vaihdettu uudet jarrupalat ja levyt taakse. Molemmat Brembo laatua. takapalat olivatkin käytännössä ajettu loppuun.

170 670 km
« Viimeksi muokattu: 07.12.2018, 14:47:10 kirjoittanut JuHaU »

Poissa JuHaU

  • Hallituksen jäsen - The Insinööri - Pyhimystyyppi
  • Administrator
  • Group A
  • *
  • Viestejä: 7967
  • Recycle Racing #01
    • Juha Uusitorppa Photography
Vaihdelaatikon öljynvaihto tehty Volvolla 28.1.2019 kilometrilukemalla 178 279 km.

Kivasti on tullut ajoa tällä ja neliveto on kyllä lunastanut paikkansa taas tänä talvena.

Metrejä on nyt 180 285 km ja tässä ollaan Kuopijossa. Ensi viikoksi sitten Leville kruisailemaan.

« Viimeksi muokattu: 08.02.2019, 10:12:57 kirjoittanut JuHaU »

Poissa Maxxxed

  • Valvoja
  • Turbo+
  • *
  • Viestejä: 6132
  • Tjuurboooo
    • Teemu Lehtisaari Photography
Rehellinen käyttöauto.  8)

Keulapenkassa, helmat kasvanu lähes maahan ja dieselit kyljessä.  :2funny:
Volvo S40 T4 1997 (Kilpuri)
Bmw F25 LCi 20d xDrive M-Sport 2015 (Käyttis)

Poissa JuHaU

  • Hallituksen jäsen - The Insinööri - Pyhimystyyppi
  • Administrator
  • Group A
  • *
  • Viestejä: 7967
  • Recycle Racing #01
    • Juha Uusitorppa Photography
Rehellinen käyttöauto.  8)

Keulapenkassa, helmat kasvanu lähes maahan ja dieselit kyljessä.  :2funny:

Juu enemmän tää viettää aikaa tienpäällä, kuin pesuhallissa.

Poissa Maxxxed

  • Valvoja
  • Turbo+
  • *
  • Viestejä: 6132
  • Tjuurboooo
    • Teemu Lehtisaari Photography
Juu enemmän tää viettää aikaa tienpäällä, kuin pesuhallissa.

Onhan noita kilometrejä tullut.  :)
Volvo S40 T4 1997 (Kilpuri)
Bmw F25 LCi 20d xDrive M-Sport 2015 (Käyttis)

Poissa Ansoni

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 249
  • www.vrcf.fi
Vaihdelaatikon öljynvaihto tehty Volvolla 28.1.2019 kilometrilukemalla 178 279 km.

Kivasti on tullut ajoa tällä ja neliveto on kyllä lunastanut paikkansa taas tänä talvena.

Metrejä on nyt 180 285 km ja tässä ollaan Kuopijossa. Ensi viikoksi sitten Leville kruisailemaan.

(Kuva poistettu lainauksesta.)

Toi on kyllä metka homma. Oman S60 keräs kans hermeettiset paakut tonne etupyörien kaariin ja helmaan  :)
XC60 D4 AWD Business Summum -16
Ex-S60 R-design -11

Poissa JuHaU

  • Hallituksen jäsen - The Insinööri - Pyhimystyyppi
  • Administrator
  • Group A
  • *
  • Viestejä: 7967
  • Recycle Racing #01
    • Juha Uusitorppa Photography
Tuulilasin pyyhijöiden moottori päätti syksyllä lopettaa toimintansa ja tilasin siihen vähän ajetun vaihto-osan purkuautosta. Oletuksena oli, että V70 MK3 moottori on täysin samanlainen mitä näissä V60 on. Kyllähän se sinne sopikin täydellisesti kiinnikkeisiin ja sähköjohtoon, mutta moottorin akselin boori oli noin 1 mm pienempi. Sain sen kuitenkin pelittämään kun holkitin akselin ja se toimikin Lapin reissuun saakka ihan moitteettomasti. Mutta Ylläkseltä pois lähtiessä oli märkää lunta lasilla vähän liikaa ja holkitus antoi periksi ja pyyhkijät lopettivat yhteistyön. Pikapatentti "kierrelukite" parkkipaikalla ei kestänyt kuin hetken ja paluumatka 930 km ajettiinkin sitten hieman vähemmän lasia putsaten.

Matkalla kilautettiin ostoskoriin V60 -2011 mallisesta käytetty moottori ja tänään asentelin sen paikalleen. Hissukseen tehtäessä siihen meni aikaa noin 30 min, joten ei se paha rasti ole.

Nyt on kilometrejä +182 tkm eli noin 50 tkm on tullut tällä jo ajeltua ja kiva pelihän tämä on ollut.

Poissa Kulmamies

  • Pussihousu
  • VRCF Ry jäsen 2024
  • Turbo+
  • *******
  • Viestejä: 6329
  • Itse kun tekee, niin saa sitä mitä sattuu tulemaan
50tkm ja tää on ollut sulla 10kk!?!? Olet ottanut ilon irti uudesta taksilaista  :D

Poissa JuHaU

  • Hallituksen jäsen - The Insinööri - Pyhimystyyppi
  • Administrator
  • Group A
  • *
  • Viestejä: 7967
  • Recycle Racing #01
    • Juha Uusitorppa Photography
50tkm ja tää on ollut sulla 10kk!?!? Olet ottanut ilon irti uudesta taksilaista  :D

Tähän päälle vielä kesän ajelut Pyhimyksellä ja jonkin verran S40, niin on sitä tullut hieman katsottua maantietä tässä viime aikoina.

Ei oo koskaan ennen vuoteen tullut tällaista määrää ajoa. Onnex isosta osasta on tullut "kilometrikorvauksia".

Paikalla Turbo 242

  • Global Moderator
  • Group A
  • *
  • Viestejä: 8855
  • Teiden tukko
Tuulilasin pyyhijöiden moottori päätti syksyllä lopettaa toimintansa ja tilasin siihen vähän ajetun vaihto-osan purkuautosta. Oletuksena oli, että V70 MK3 moottori on täysin samanlainen mitä näissä V60 on. Kyllähän se sinne sopikin täydellisesti kiinnikkeisiin ja sähköjohtoon, mutta moottorin akselin boori oli noin 1 mm pienempi. Sain sen kuitenkin pelittämään kun holkitin akselin ja se toimikin Lapin reissuun saakka ihan moitteettomasti. Mutta Ylläkseltä pois lähtiessä oli märkää lunta lasilla vähän liikaa ja holkitus antoi periksi ja pyyhkijät lopettivat yhteistyön. Pikapatentti "kierrelukite" parkkipaikalla ei kestänyt kuin hetken ja paluumatka 930 km ajettiinkin sitten hieman vähemmän lasia putsaten.

Matkalla kilautettiin ostoskoriin V60 -2011 mallisesta käytetty moottori ja tänään asentelin sen paikalleen. Hissukseen tehtäessä siihen meni aikaa noin 30 min, joten ei se paha rasti ole.

Nyt on kilometrejä +182 tkm eli noin 50 tkm on tullut tällä jo ajeltua ja kiva pelihän tämä on ollut.

Kyllä ne pyyhkijöiden sulat oli aika tukevasti jäätynyt lasiin kiiinni. Ihme, että sulat säilyi ehjinä, kun tökin ne lasista irti. Liimattu mutteri lähti ilmeisen helposti irti, kun vaihtamiseen ei mennyt tuon enempää aikaa?

Melko paljon on tullut kilometrejä. :o Lapin reissusta tuli aika paljon pienen ajan sisällä. On kyllä mahtava auto kaikkine varusteineen. S*
Volvo 242 -77 2.3T, Volvo 940 -98 2.3T, Volvo V60 -15 D4 AWD R-Design aut, Asuntovaunu Adria 613 UL -04 (SFC 141540)

Poissa JuHaU

  • Hallituksen jäsen - The Insinööri - Pyhimystyyppi
  • Administrator
  • Group A
  • *
  • Viestejä: 7967
  • Recycle Racing #01
    • Juha Uusitorppa Photography
Helmikuussa tuli vaihdatettua automattiöljyt, jakohihna ja apulaiteremmit.
Kesärenkaatkin vaihtui alle. Eteen tuli haettua uudet Vredestainit sisäreunasta kuluneiden tilalle.
Alla nyt siis tummat 19" Polestarit. Tällä viikolla sisätilanpuhalminen moottori päätti lopettaa toiminnan kilometreillä 189 500.
Ensi viikolle varattu aika omamekaanikolle vaihtoon.

Poissa JuHaU

  • Hallituksen jäsen - The Insinööri - Pyhimystyyppi
  • Administrator
  • Group A
  • *
  • Viestejä: 7967
  • Recycle Racing #01
    • Juha Uusitorppa Photography
Eipä auttanut pelkkä ropellin vaihtaminen vaan myös etuvastus oli tiensä päässä. Jos se nyt taas hetken toimisi. Jotta tilanne ei olisi niin ruusuinen, niin ajovalojen säätöservo, moottori antaa nyt vikailmoitusta.

Kilometrejä tällä hetkellä kohta 191 000. Kovasti näyttää siltä, että toukokuun alkuun mennessä eli vuoden omistusaikana täyttyy 60 tkm yhdessä oloa tämän kanssa.

Öljynvaihtokin pitäisi taas tehdä. Nyt meinasin laittaa Casrtolin Magnatecit koneeseen. Nyt koneessa olevat Shellin öljyn ovat pysyneet todella hyvin oikeassa tasossa. Noin 25 tkm kohdalla pyysi lisäämään puolilitraa öljyä. Edellisillä se tapahtui jo 15 tkm kohdalla.

Poissa JuHaU

  • Hallituksen jäsen - The Insinööri - Pyhimystyyppi
  • Administrator
  • Group A
  • *
  • Viestejä: 7967
  • Recycle Racing #01
    • Juha Uusitorppa Photography
Kilometrejä +212 tkm ja iskunvaimentimet vaihtokunnossa. Takapumput vaihtui itse asiassa jo ennen kesämiittiä. Nyt viikonloppuna vaihtui apukuskin etupumppu ja kääntölaakeri, joka olikin jo ilmoitellut itsestään pidemmän aikaa.

Vaihto oli aika simppeli.
- auto ylös ja rengas pois
- koiranluu yläpäästä irti
- vetarin napapultti irti
- iskarin pultti olkavarresta irti
- iskarin yläpään pulttien löysäys
- crc:tä iskarin ja olkavarren liitokseen ja lekaa olkavarteen, jotta iskari lähtee irti. Lopuksi rautakangella vääntää tukivartta alaspäin, niin iskari irtoaa olkavarresta ja yläpultit voi avata kokonaan ja koko paketin saa kiinni ruuvipenkkiin.
- osien vaihto ja takaisin nippuun
- iskarin saa painettua pohjaan kun nostaa tunkilla tukivarresta autoa




Poissa JuHaU

  • Hallituksen jäsen - The Insinööri - Pyhimystyyppi
  • Administrator
  • Group A
  • *
  • Viestejä: 7967
  • Recycle Racing #01
    • Juha Uusitorppa Photography
Takajarrupalat vaihtoon toistamiseen. Brembon palat kesti hurjat 43 tkm käyttöautossa. Aika loistavaa laatua...
Kätevä tuo jarrumännän puristintyökalu, joka tuli hankittua S40 jarrurempan yhteydessä.

Sähköisen käsijarrun moottorin muovirungot rupee näyttämään hapertumisen merkkejä. Joutu jo vähän fiksaamaan kiinnikkeitä, jotta pysyy paikallaan. Jos vielä joutuu tekemään takajarruremppaa, niin samalla kannattaakin sitten vaihtaa tuuletetut levyt ja uudet satulat moottoreineen.

13.10.2019 (213 300 km)



« Viimeksi muokattu: 14.10.2019, 09:11:00 kirjoittanut JuHaU »

 

Autoracing  KL-varaosat