Kiitos viestistä.
Olihan siinä sisältöä,eli duunia paljon näkyy olevan.Arvatenkin kun 960:stä on kysymys
Vaikuttaa aika hurjalta hommalta,vielä kun kosla on perusramppien ja pukkien varassa,eli ahdastakin.
Starttihan on pois,joku ruuvin kanta näkyy,onko kuusio vai torx?Ei pääse helpolla lähelle.
Imuilman esilämmityspeltiviritykset on kyllä
syvältä,noin remonttien kannalta.
On teettänyt paljon työtä jo tähän mennessä kannen irroituksessaVieläkin yksi pultti kiinni taaemmassa pakosarjassa,ollut varmaan sen 25 vuotta
Uskaltaisiko jättää koko pelti-putki hässäkän pois?
Puolet vuodesta aluputki on irti suodattimen kotelosta.
Entä EGR?Kaikki pois ja tukkoon?
Vikavalo kait loistaa?
Ei taida päästä tähystämään kampuran takastefaa alapuolelta onko öljytippaa?
Meinaan jos turhaa työtä kaiken lisäksi tekisin.
Kansi täytyy huoltaa kuten startti ja laturikin.
Vaihtaako ykk anturin,varoiksi?
Ruiskun lämpöanturi?
Nokan anturi,nyt kun kansi on pois?
Entä kumiset imutorvet,klemmarit vaan uusiksi?