Proturbo  Autodiagnoosi

VRCF ry:n suurmiitti ja ratapäivä Ahvenistolla 4.7.2015

  • 672 Vastauksia
  • 172949 Lukukerrat

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Kalamies

  • Dynomies
  • VRCF Ry jäsen 2024
  • Grand Touring
  • ****
  • Viestejä: 2248
Vs: VRCF ry:n suurmiitti ja ratapäivä Ahvenistolla 4.7.2015
« Vastaus #630 : 08.07.2015, 20:38:44 »
Tästä tulossa kohta tietoa :D
Joko olen tulossa sokeaksi tai sitten sä olet hidas.  V:>

Poissa puppet

  • Grand Touring
  • ****
  • Viestejä: 2002
  • Näpräilijä
Vs: VRCF ry:n suurmiitti ja ratapäivä Ahvenistolla 4.7.2015
« Vastaus #631 : 08.07.2015, 21:07:59 »
Minunhan tuo on.

Hyvännäköinen Volvo ei mulla muuta S*  :D
240 B230FT, 940 FB, V90 D4 AWD inscription

Poissa JoonasH

  • Hallituksen jäsen - Päivämääräspesialisti
  • Administrator
  • Turbo+
  • *
  • Viestejä: 5703
  • Volvo R owners Finland / NordicR #315
Vs: VRCF ry:n suurmiitti ja ratapäivä Ahvenistolla 4.7.2015
« Vastaus #632 : 08.07.2015, 21:12:51 »
Joko olen tulossa sokeaksi tai sitten sä olet hidas.  V:>
Mulla on tässä nähdäkseni koko vuosi aikaa ilmoittaa ne palkintojen saajat :smoke: Ne tulee kyllä.
Edit: Kerrottakoon että olen selvitellyt tässä muutamaa palkinnon saajaa jotka eivät palkintojaan kesämiitissä noutaneet ja eivät ole kovinkaan monen kuviin eksyneet.
« Viimeksi muokattu: 08.07.2015, 21:18:02 kirjoittanut JoonasH »

Poissa kelpo

  • Luxe
  • *
  • Viestejä: 4
  • www.vrcf.fi
Vs: VRCF ry:n suurmiitti ja ratapäivä Ahvenistolla 4.7.2015
« Vastaus #633 : 08.07.2015, 22:37:55 »
Hyvännäköinen Volvo ei mulla muuta S*  :D

Poissa kelpo

  • Luxe
  • *
  • Viestejä: 4
  • www.vrcf.fi
Vs: VRCF ry:n suurmiitti ja ratapäivä Ahvenistolla 4.7.2015
« Vastaus #634 : 08.07.2015, 22:38:32 »
Kiitos.

Poissa Volvomies89

  • BWC-vastaava
  • VRCF Ry jäsen 2024
  • Turbo
  • ******
  • Viestejä: 3445
  • TDI:tä etu ja takavetosena....
Vs: VRCF ry:n suurmiitti ja ratapäivä Ahvenistolla 4.7.2015
« Vastaus #635 : 09.07.2015, 09:22:28 »
Anteeksi vaan mutta vähän kolahtaa tuo ajatus maailma että pitäs olla mahdollisimman etelässä näitten ratapäivien.
Täältä pohjoisesta alkaa tuota matkaa tulla ihan kiitettävästi (1100km nyt ahveniston keissillä) . Ymmärrän kyllä sen että suurin osa porukasta asuu etelässä mutta kiva olisi ottaa myös vähemmistö huomioon  :)
Itse olen näen parhaaksi paikaksi botnian, ei mahdottoman pitkä matka paikalle täältä kainuustakaan.
Tiedän myös sen että mahdolliset ratapäivän järjestäjät asuu etelässä josta halu päästä nopeasti kotiin tapahtuman jälkeen.
Ja tiedossa on sekin millainen homma tuossa järjestämisessä on, joitaman vuoden kun olen  järjestänyt tuon backwood cruisingin ja Jääratapäivät niistäkin koituu melkoista stressiä ihan oikeasti. Sen takia en ole ollut näissä kesämiitin talkoo porukassa vaan pelkästään vapaalla ja viihteellä .
Team Salaseura.
Suomen Volvokerhon Some-vastaava Facebookissa, BWC-osastovastaava ja jääratapäivien vastaava.
http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=237002

Poissa sjos

  • Turbo+
  • *******
  • Viestejä: 5879
Vs: VRCF ry:n suurmiitti ja ratapäivä Ahvenistolla 4.7.2015
« Vastaus #636 : 09.07.2015, 09:38:57 »
Anteeksi vaan mutta vähän kolahtaa tuo ajatus maailma että pitäs olla mahdollisimman etelässä näitten ratapäivien.
Täältä pohjoisesta alkaa tuota matkaa tulla ihan kiitettävästi (1100km nyt ahveniston keissillä) . Ymmärrän kyllä sen että suurin osa porukasta asuu etelässä mutta kiva olisi ottaa myös vähemmistö huomioon  :)
Itse olen näen parhaaksi paikaksi botnian, ei mahdottoman pitkä matka paikalle täältä kainuustakaan.
Tiedän myös sen että mahdolliset ratapäivän järjestäjät asuu etelässä josta halu päästä nopeasti kotiin tapahtuman jälkeen.
Ja tiedossa on sekin millainen homma tuossa järjestämisessä on, joitaman vuoden kun olen  järjestänyt tuon backwood cruisingin ja Jääratapäivät niistäkin koituu melkoista stressiä ihan oikeasti. Sen takia en ole ollut näissä kesämiitin talkoo porukassa vaan pelkästään vapaalla ja viihteellä .

Ei kai nyt kukaan ole väittänyt, että pitäisi olla?
Ja tuohon äkkiä kotio/lyhyt matka/järjestäjillä, taisi jokainen järjestäjä olla pitemmän kaavan kautta ratapäivillä.

Ja myös ikävä tosiasia alkaa kesällä ratojen suhteen olemaan, että ei niitä helposti kerhot välttämättä saa.
Vaikka on aikaisin tehty ratavaraus, jos tulee isompi kilpailu radalle, sen tietää miten siinä käy.
Näin kävi tänäkesänäkin.

Ja voihan sen ajatella niinkin, jääratapäivät pohjoisessa, kesämiitti etelässä.
Chrysler PT Cruiser :smoke:

Poissa hukka

  • Hukkapätkä
  • Turbo
  • ******
  • Viestejä: 2602
    • Mun V70
Vs: VRCF ry:n suurmiitti ja ratapäivä Ahvenistolla 4.7.2015
« Vastaus #637 : 09.07.2015, 09:41:03 »
Mulla on tässä nähdäkseni koko vuosi aikaa ilmoittaa ne palkintojen saajat :smoke: Ne tulee kyllä.
Edit: Kerrottakoon että olen selvitellyt tässä muutamaa palkinnon saajaa jotka eivät palkintojaan kesämiitissä noutaneet ja eivät ole kovinkaan monen kuviin eksyneet.

Onko kaikki löytyneet?
Vai onko osa vielä hukassa?

Jos ei ole löytyneet, niin kerro ketä etsitään.
Kyllä täällä aina autolle omistaja löytyy.
V70 mk1. Tdi+man. 1998.

Poissa desire.

  • Hallituksen varajäsen, kympin tyttö
  • Global Moderator
  • Grand Touring
  • *
  • Viestejä: 2365
  • Big things come in small packages.
Vs: VRCF ry:n suurmiitti ja ratapäivä Ahvenistolla 4.7.2015
« Vastaus #638 : 09.07.2015, 10:34:19 »
No se oli se kaksnelikymppinen ku ajoi radalla :D :D :D

Tuntomerkit sius hyvin hatarat, mutta ainakin siitä on nyt tiedot tallessa. Asiaan varmasti palataan illemmalla :)
S40 2006 1,8 Summum "Ässä" S* (massamadallettu) | V40 2015 D2 Veksi Veenelkyt a.k.a. "punainen paska" | S60 D4 2014 asusteauto

Poissa TOK

  • Hallituksen jäsen - Rahastonhoitaja - Prinssi Rohkea
  • Administrator
  • Group A
  • *
  • Viestejä: 8968
  • Kartanoita kartano täynnä
Vs: VRCF ry:n suurmiitti ja ratapäivä Ahvenistolla 4.7.2015
« Vastaus #639 : 09.07.2015, 10:44:28 »
Anteeksi vaan mutta vähän kolahtaa tuo ajatus maailma että pitäs olla mahdollisimman etelässä näitten ratapäivien.
Täältä pohjoisesta alkaa tuota matkaa tulla ihan kiitettävästi (1100km nyt ahveniston keissillä) . Ymmärrän kyllä sen että suurin osa porukasta asuu etelässä mutta kiva olisi ottaa myös vähemmistö huomioon  :)
Itse olen näen parhaaksi paikaksi botnian, ei mahdottoman pitkä matka paikalle täältä kainuustakaan.

Onhan meillä ratoja pohjoisempanakin. OuluZone on jo mainittu, sinne voidaan ihan hyvin järjestää ratailupäivä kunhan saadaan riittävä porukka kokoon hoitamaan järjestelyt. Omalta osaltani olen vapaaehtoinen osallistumaan siihen.

Tai mikä vaan muu paikka.

Aivan mielellään järjestetään useampia ratapäiviä, kun selvästi porukalla on halukkuutta radalle, niin tarjotaan alueellisesti ja ajallisesti kullekin mahdollisuuksia päästä radalle.

Ei tähän tarvi rakentaa mitään pohjoinen-etelä erittelyä, pohjoisessakin on maa sula yleensä vähintään kerran kesässä niin kyllä täälläkin voidaan asvaltilla ajaa. Jääratailu on tietysti etelässä vaikeaa kun ei tahdo Kainuussakaan olla jäätä nykyään, mutta aina kun vaan paikka on tarjolla niin hyödynnetään niitä.

Poissa Destiny

  • Luxe
  • *
  • Viestejä: 2
  • www.vrcf.fi
Vs: VRCF ry:n suurmiitti ja ratapäivä Ahvenistolla 4.7.2015
« Vastaus #640 : 09.07.2015, 11:38:19 »
Oma mattamusta V40 oli kuulemma saanut jonkinmoisen "tyylikkäin etuveto" palkinnon. 8) Ei ole tullut hirveesti aikaisemmin käytyä tällaisissä kerhojen suurmiiteissä ja näköjään paljosta jäänyt paitsi.

Poissa Volvomies89

  • BWC-vastaava
  • VRCF Ry jäsen 2024
  • Turbo
  • ******
  • Viestejä: 3445
  • TDI:tä etu ja takavetosena....
Vs: VRCF ry:n suurmiitti ja ratapäivä Ahvenistolla 4.7.2015
« Vastaus #641 : 09.07.2015, 12:11:36 »
Onhan meillä ratoja pohjoisempanakin. OuluZone on jo mainittu, sinne voidaan ihan hyvin järjestää ratailupäivä kunhan saadaan riittävä porukka kokoon hoitamaan järjestelyt. Omalta osaltani olen vapaaehtoinen osallistumaan siihen.

Tai mikä vaan muu paikka.

Aivan mielellään järjestetään useampia ratapäiviä, kun selvästi porukalla on halukkuutta radalle, niin tarjotaan alueellisesti ja ajallisesti kullekin mahdollisuuksia päästä radalle.

Ei tähän tarvi rakentaa mitään pohjoinen-etelä erittelyä, pohjoisessakin on maa sula yleensä vähintään kerran kesässä niin kyllä täälläkin voidaan asvaltilla ajaa. Jääratailu on tietysti etelässä vaikeaa kun ei tahdo Kainuussakaan olla jäätä nykyään, mutta aina kun vaan paikka on tarjolla niin hyödynnetään niitä.
Mä voin kans lähteä talkoisiin mukaan jos pohjoiseen järkätään. Uskoisin myös että Suomen volvokerhon puolelta saadaan talkoo porukkaa mukaan myös jos isompaa yhteistä miittiä / ratapäivää järjestetään.
Joo nämä nykyiset talvet on kieltämättä hanurista jääratojen osalta.
Ja mitään etelä vs pohjoisen erottelua en aja takaa.
Team Salaseura.
Suomen Volvokerhon Some-vastaava Facebookissa, BWC-osastovastaava ja jääratapäivien vastaava.
http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=237002

Poissa Kupru

  • Kaidemestari
  • Grand Touring
  • ****
  • Viestejä: 2326
  • www.vrcf.fi
Vs: VRCF ry:n suurmiitti ja ratapäivä Ahvenistolla 4.7.2015
« Vastaus #642 : 09.07.2015, 12:18:51 »
Mä voin kans lähteä talkoisiin mukaan jos pohjoiseen järkätään. Uskoisin myös että Suomen volvokerhon puolelta saadaan talkoo porukkaa mukaan myös jos isompaa yhteistä miittiä / ratapäivää järjestetään.
Joo nämä nykyiset talvet on kieltämättä hanurista jääratojen osalta.
Ja mitään etelä vs pohjoisen erottelua en aja takaa.
Se on kuule hyvä että sinäkin tulet välillä tänne etelän sivistykseen. ;D ;D
V70 Classic ja S80 T6 Executive, Tyttärellä S40
Apina ei tunne ketään, mutta apinan tuntee kaikki.
Nyt apina ajaa talven Jeepillä V8 eco...

Poissa vee40td

  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 1297
  • V40
Vs: VRCF ry:n suurmiitti ja ratapäivä Ahvenistolla 4.7.2015
« Vastaus #643 : 09.07.2015, 12:47:13 »
Mä voin kans lähteä talkoisiin mukaan jos pohjoiseen järkätään.
Minäki

Poissa TOK

  • Hallituksen jäsen - Rahastonhoitaja - Prinssi Rohkea
  • Administrator
  • Group A
  • *
  • Viestejä: 8968
  • Kartanoita kartano täynnä
Vs: VRCF ry:n suurmiitti ja ratapäivä Ahvenistolla 4.7.2015
« Vastaus #644 : 09.07.2015, 13:05:47 »
Se on kuule hyvä että sinäkin tulet välillä tänne etelän sivistykseen. ;D ;D

Joka kesähän me on käyty. Ja eiköhän suurmiittiin tulla jatkossakin, minä ainakin.

Nytkin piti sivistystä tuoda peräkärrykuorma pohjoisestapäin  :D

 

Samppasport  Futurez