Vitosdieselissä on juuri päinvastoin, kampura pyörittää laturin ja apupyörän josta menee toisella hihnalla ilmastoinnin kompuralle.
Näinhän se nokivasarassa menee. Ittellä -08 V70 2.4D Aut D5244T5, missä AC-venyremmi on sopivasti linjattu kohdakkain hammashihnakotelon kanssa. Noin 350kkm oli lasissa kun AC-kytkinlaakeri hukkas laakerikuulansa. Hihna "pienen" sinisen sauhahduksen jälkeen puruiksi ja sulpuksi, ja nämä jätökset sitten jakoremmin kopan sisään, ja siitä sitten kansiremonttia tekemään. Eli tämä vuodatus jälleen muistutuksena ainakin tämän moottoriversion T5 surkean olemattomasta jakopään hihnan suojauksesta. Melkein kuin jossain kiihdytyskisavehkeessä... Kaksi suht vapaata reittiä pikkukiville ja remmiroskille; kampiakselin jakohihnahammaspyörän alapuoli, oikeastaan koko 180ast sektori, ja toinen reikä laturiremmin kiristimen juuri, missä myös riittävästi reikää kansiremppaa varten. Aivan ihme viritelmä näinkin kalliille autolle; ylimääräinen apulaite tuhoaa moottorin. Tämä se olis aikanaan ollut takaisinkutsun aihe, eikä mikään turvavyölenkki, mikä hajoaa ehkä +150kg amerikkalaisilla.