Jos oikein hienosti ja turvallisesti sekä käytännöllisesti haluaisi takakonttiin tuon laturin laittaa, niin itse varmaan etsisin jostain halvalla esim. Defan puskurijohdon, jonka asentaisi auton taakse ja sen perään suoraan kontin puolelle sisäpistoke ja laturi siihen.
Tai miksei haaroittaisi mahdollisesti olemassa olevalta sisäpistokkeelta toistakin samanlaista konttiin. Tai kuten itse tein yhteen autoon, että jakorasialla virta laturille sisäpistokkeesta ja latausjohdot sulakerasialle jatkuvaan virtaan. Tein vielä niin yksinkertaisesti, että latausjohtoon vain lattaliitin ja se tyhjään sulakepesään (johdossa oli toki sulake myös). Tämä tietysti enemmän niille, joilla vain lohkolämppäri käytössä, tai sitten kytketty irti Ardicin kanssa.
Nykyiseen D5:een tosin asennus vasta suunnitteluasteella, mutta se on hyvä huomioida, että vakuutusyhtiöt tuskin suhtautuu kovin suopeasti ovien välistä vedettyihin sähköjohtoihin tai itse tehtyihin 230v sähköasennuksiin konetilassa, tai muuallakaan autossa, paitsi juurikin esim. defan/calixin valmiilla panssarikaapeleilla (sisäpistoke konetilassa on myöskin kielletty, joten oikein hyväksytysti ei ylläpitolaturia konetilaan voi kiinteästi asentaa).