Volvo Racing Club Finland - Koko Suomen Volvofoorumi

Tekniikka, Viritys, Veteraanit ja Projektit => Viritys => Turbo- ja remmiahtaminen => Aiheen aloitti: FASTDOHC - 20.09.2016, 20:49:23

Otsikko: 16T sekasikiö?
Kirjoitti: FASTDOHC - 20.09.2016, 20:49:23
Terve. Hei ihmettelen ja kummastelen nyt turbojen kanssa.
Minulla on ehkä 96 at äRrässä vakio 15G. Otin tänään pakoputken pois ja siellä oli suoralla pakopesällä oleva laippa ja koodi 115 89-11810 7.
Mitä se meinaa?? Painepuolen koodia/tunnusta en löytänyt.

Sitten mulla on 16T ahdin, jonka pakopesässä koodi M4H70 ja se on tällälaipalla: (http://i1341.photobucket.com/albums/o758/Mika_Reinikka/Mobile%20Uploads/2016-09/20160920_203721_zpsbserghhk.jpg)

Sopiiko tämä 16T painepuoli tuohon 115 89-11810 7 heittämällä??

Ja kumpi pakopesä on parempi tuohon 16T puhaltimeeseen??

Sori tyhmistä kysymyksistä, mut en löytänyt netistä apuja, kun en osaa kun suomenkielen  :-\

Kiitos avuista!
Otsikko: Vs: 16T sekasikiö?
Kirjoitti: TVS - 20.09.2016, 21:17:42
Nykyinen suora 7 pesä on parempi, jätä se autoon kiinni. Tuo kartio 7 on hyvä päivitysosa esim 940 muutettaessa 16T/vast ahtimeen kun orggis DP käy suoraan.
Otsikko: Vs: 16T sekasikiö?
Kirjoitti: FASTDOHC - 28.09.2016, 21:15:04
Niin.. tähän ei ole tullut hirveemmin selventäviä vastauksia, mutta kiitos TVS .lle vastauksesta. Nyt tiedän millä pakopesällä jatketaan harrastuksia :)

Mistäköhän puhaltimista nuo on alunperin? Eikös 15G ole  kartio 6 pesä alunperin?
Mun pitäisi nyt tulevana vkloppuna alkaa purkailemaan tuota äRRää niin selviäisi mikä puhallin siellä on ja sopiiko noi puhaltimen osat keskenään, mut laittelen kuvaa ja kyssäreitä sittenkun nyk. ahdin on kädessä :)
Otsikko: Vs: 16T sekasikiö?
Kirjoitti: TVS - 28.09.2016, 22:09:00
Varmista vielä että molemmat ahtimet ovat TD04HL-xxxx niin pesät käy ristiin, jos toinen on TD04H-xxx niin menee persiillensä.

Muistaakseni 15G on kartiolla seiskalla alkujaan, mutta tää on kyllä jonkinasteinen mutu.