No on se nyt muoviämpäri kumma jos tuo kusee öljyt mistä sattuun kun kaverin subaru leonessa on sama turbo ja yhtä iso paluu puoli kun mitä volvossa on nyt,eikä kuse öljyä mihin sattuun. Ja on mulla nyt sen verran näkö tallella että se paluu reikä tuossa garretissa on neliönmuotonen ja 15x15 kanttiinsa. Ja turbo on varmasti garret t3 kun on irrotettu 9000 saabista.
Kyllä on ihme että osa ei osaa täällä muuta kun aukoa päätänsä.
Onko sillä subarulla tai sen ahtimella nyt ajettu semmoset 300tkm?
Meinaatko että autovalmistajat kuten Saab tai Volvo olisivat huvikseen laittaneet sen 21mm paluuputken jos sillä 16mm putkellakin pärjäisi?
Voi hyvinkin olla että öljyvuotoa ei havaitse yhden kesän ajolla mutta kattoppa sitten vaikka 10 vuoden kuluttua on karstaa kaikki paikat täynnä.
Päänaukoja yleensä koittaa neuvoa että joku voisi välttyä turhalta rahanmenolta turhan itseaiheutetun vian takia ahdinvaurioilta ja se paluureikä muuten ei ole 15x15mm tai sinulla on viallinen työntömitta.