Autodiagnoosi  Carcom Oy

B200k ahdot

  • 8 Vastauksia
  • 3518 Lukukerrat

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa T0NTS4

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 16
  • www.vrcf.fi
B200k ahdot
« : 13.08.2011, 13:03:33 »
Paljos tuo b200k kestää ahtoja?
onko tässä mallis mikä ahdin vakiona? t03?
740 Turbo

Poissa Taavi.H

  • Ajotaitoinen ojanlevittäjä - laakereiden vaihtoa käden käänteessä
  • Administrator
  • Polestar
  • *
  • Viestejä: 10762
  • Lehdistön Avaruusbaariin jatkoille!
Vs: B200k ahdot
« Vastaus #1 : 13.08.2011, 13:06:53 »
B200K on vaparikone alunperin, solex cisac kaasarilla.

Tarkoitatko kenties jotain muuta konetta?
V60 D6 PHEV -14
V70 D5 AWD -05, S60 2.4T -01, Amazon -66
Exät: 240 B230F, 740 B200K, 850 TDI -96, S70 TDI -99
"Ei toi nyt niin paha ole. Se vaatii vaan verta, hikeä sekä paljon motonetin ja bilteman tarvikkeita"
Volvojen loppusijoitusta jo vuodesta 2002

Poissa T0NTS4

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 16
  • www.vrcf.fi
Vs: B200k ahdot
« Vastaus #2 : 13.08.2011, 13:13:40 »
tuota se konttorin setäki sano et mikäs tää ahdin tääl on :D
mut tuo on siis R sport malli josta ei taho löytää mitään tietoja,
ahdettu on ja on kaasari  :o
740 Turbo

Poissa Jule

  • Grand Touring
  • ****
  • Viestejä: 1875
  • 264GLE + 245GL + B10M
Vs: B200k ahdot
« Vastaus #3 : 13.08.2011, 14:28:54 »
Se on silloin b200at

Ihan vakio r-sport varustuksella ei hirveitä parane ahtoja nostaa, vetää muutenkin melko herkästi laihalle.

Jos se on jokin omapatentti jossa on b200k kone turbotettu avaamatta konetta, niin jo 0,5 bar on jo liikaa.

Poissa T0NTS4

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 16
  • www.vrcf.fi
Vs: B200k ahdot
« Vastaus #4 : 13.08.2011, 23:41:28 »
mistäs sais varmuuden tohon koneen tyyppii? joku merkintä jossai päin myllyä?
740 Turbo

Poissa Jule

  • Grand Touring
  • ****
  • Viestejä: 1875
  • 264GLE + 245GL + B10M
Vs: B200k ahdot
« Vastaus #5 : 14.08.2011, 12:52:36 »
B200k kone muuttuu b200at koneeksi kun siihen asennetaan r-sport turbo satsi. Jos se on b200 kone (kannen takapäässä paikka jakajalle), ja siinä on sivuimurömppä (kaasarissa korkki keskellä) ja siinä on se mainittu turbo, se todennäköisesti on b200at. Se onko männät vaihdettu vai ei onkin sitten kertaluokkaa hankalampi asia selvittää.

Poissa T0NTS4

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 16
  • www.vrcf.fi
Vs: B200k ahdot
« Vastaus #6 : 14.08.2011, 13:03:06 »
no männistä on paha mennä sanomaan ja kuka näistä vanhoista vehkeistä tietää mitä niille on tehty  ;D
mutta hyvin tuo on tähän asti toiminu 0.5bar ahoilla
740 Turbo

Poissa Jule

  • Grand Touring
  • ****
  • Viestejä: 1875
  • 264GLE + 245GL + B10M
Vs: B200k ahdot
« Vastaus #7 : 14.08.2011, 13:09:03 »
Mä en osaa sanoa miten se käyttäytyisi b200k vakiomännillä ahdettuna.. miksei se maltillisilla ennakoilla voisi pelatakin.. Toisaalta jos se kone paukahtaa, niin ei se nyt mikään maailmanloppu ole. B19a ja b21a koneet käyvät sellaisenaan turbotettavaksi matalan vakiopuristussuhteen takia, ja sen b200at:n turbohilut käyvät tarpeellisilta osin noihin vanhempiinkin koneisiin, joiden hinnat pyörii 0-50 euron välillä.

Jos aiot paineita nostaa, niin välijäähdyttimen ja paremman bensapumpun tarviit. Siitä mekaanisesta bensapumpusta ei oikein ole korkeampiin ahtoihin, samoin kuin ahtoilman lämpö lähtee tuo 0,5barin jälkeen jo ikävästi nousemaan.

Poissa T0NTS4

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 16
  • www.vrcf.fi
Vs: B200k ahdot
« Vastaus #8 : 14.08.2011, 14:03:24 »
joo hankinta listalla on seos mittari, cooleri ja nuo lämpöjen tarkkailu mittarit eli öljy, ilma ja muut
740 Turbo

 

Proturbo  Autodiagnoosi