Puotilan autokorjaamo  RallyBaron

740 Turbo [B230ET+M46] MYYTY

  • 296 Vastauksia
  • 84319 Lukukerrat

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa 8-pätkä

  • Grand Touring
  • ****
  • Viestejä: 2286
Vs: 740 Turbo [B230ET+M46] Jenkkikeula paikallaan!
« Vastaus #270 : 15.10.2012, 13:33:24 »
Eipä taida tohtia tummentaa valoja, näyttää omaan silmään ihan kivalta noinkin. Valoteho parani melko roimasti jo noilla h4-umpioilla. Paikallisesta varaosaputkasta kyselin pitkiin jo h1-umpioita niin saa senkin asian kuntoon..
V60 D3 Inscription -20
142 -72 (?? + ??) Showroom
Suzuki Bandit N1200 -96

Poissa ässäarpa

  • Grand Touring
  • ****
  • Viestejä: 2067
  • -Team Karvavako Racing- Valiomaisteri
Vs: 740 Turbo [B230ET+M46]
« Vastaus #271 : 16.10.2012, 04:22:49 »
Tai sitten toisena ääripäänä koko keula kromia täyteen, niin saadaan kunnon bling blingiä  O0

Turpovolvossa ei ikinä, siis ikinä saa olla mitään blinblong cromia, maskia ja vinoviivaa lukuunottamatta!  ELK
Tämähän siis minun mielipiteeni tästä asiasta.

Mutta niinhän tuo on minun makuuni toteutettukkin, komea on.  S*
V70 D5
850 T5
145 T5

Poissa FenixOmena

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 713
  • Ahdoin vähän huonosti ja nyt turbottaa.
    • UncleMikesGarage
Vs: 740 Turbo [B230ET+M46]
« Vastaus #272 : 17.10.2012, 11:16:01 »
Turpovolvossa ei ikinä, siis ikinä saa olla mitään blinblong cromia, maskia ja vinoviivaa lukuunottamatta


Vaikka en oo ikinä miestä livenä nähnytkään niin heti arvostan enemmän!   :pomo:

jos ei täysin 0T niin komia seiska! :)

Poissa -hh-

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 640
Vs: 740 Turbo [B230ET+M46] Jenkkikeula paikallaan!
« Vastaus #273 : 17.10.2012, 14:03:30 »
Täytyy kyllä sanoa, että harvoin näkee näin hienoo 700:sta!! O0
Kuvat:  http://hh4.kuvat.fi/

V70 mk3 2,4d, 740 diesel om606, Amazon diesel om604

Poissa 8-pätkä

  • Grand Touring
  • ****
  • Viestejä: 2286
Vs: 740 Turbo [B230ET+M46] Jenkkikeula paikallaan!
« Vastaus #274 : 17.10.2012, 14:06:29 »
Tähän mielipiteeseen turbovolvon kromiosista on pakko yhtyä, ne kun ei siihen kuulu ja piste.
960:n sähköflektin muovit tuli hommattua, täytyy niihin sovitella joku yleismallin flekti mahd. siististi niin pääsee tuosta viskosta eroon. Pakkohan se on koittaa jotenkin piristää kun kytkin ei luista vieläkään.. :2funny:

Täytyy vielä laittaa kiitoksia palautteesta, mukavaa että muutkin tykkää vaikka itselle tätä rakennetaan! 8)
« Viimeksi muokattu: 17.10.2012, 15:53:12 kirjoittanut 8-pätkä »
V60 D3 Inscription -20
142 -72 (?? + ??) Showroom
Suzuki Bandit N1200 -96

Poissa 8-pätkä

  • Grand Touring
  • ****
  • Viestejä: 2286
Vs: 740 Turbo [B230ET+M46]
« Vastaus #275 : 28.10.2012, 10:03:21 »
Talvirenkaat tuli heitettyä alle 15" dracoilla ja totesin että kyllä häviää autolta munat äkkiä noin niinkuin ulkonäöllisesti kun renkaat jää metrin kaaren sisään... :2funny: Nuo uudet hankookin nastat tuntuisi kyllä pitävän aika mainiosti, suorastaan yllättävän hyvin hintaansa nähden. Vielä kun malttaisi olla revittelemättä takarenkaista kaikkia nastoja pois heti alkuunsa. ;) Kaikkea muutakin pientä tuli askarreltua, laitoin lohkolämppärin pistokkeen takaisin paikalleen puskuriin ja vaihdoin tulpat. Nuo entiset oli niin monesti bensassa uitettu niin ajattelin että hyvä ne on vaihtaa.

Kai sitä pitäisi palokan miittiin tulla ihmettelemään, ei osaa vielä varmaks sanoa tullaanko tällä vai Jannen autolla mutta tullaan kuitenkin! :hello:
V60 D3 Inscription -20
142 -72 (?? + ??) Showroom
Suzuki Bandit N1200 -96

Poissa 8-pätkä

  • Grand Touring
  • ****
  • Viestejä: 2286
Vs: 740 Turbo [B230ET+M46]
« Vastaus #276 : 31.10.2012, 17:50:30 »
Sen verran etenee että pohjaan tuli tehtyä palkkiin pieni paikka. Leimata pitäisi vuoden loppuun mennessä. Päästölappu pitää käydä ottamassa ja vaihtaa taakse vakiovalot niin voisi tarjota konttorille.

Miten vaan päivä päivältä kypsyy ajatus siitä että tämän voisi ehkä myydä katsastettuna eteenpäin ja ostaa tuoreemman käyttöauton. Oikeastaan tekisi mieli ilmastoitua ja automaattilaatikollista turboysiä, mieluiten classic. No, aika näyttää...
V60 D3 Inscription -20
142 -72 (?? + ??) Showroom
Suzuki Bandit N1200 -96

Niko_S

  • Vieras
Vs: 740 Turbo [B230ET+M46]
« Vastaus #277 : 31.10.2012, 20:00:07 »
Sen verran etenee että pohjaan tuli tehtyä palkkiin pieni paikka. Leimata pitäisi vuoden loppuun mennessä. Päästölappu pitää käydä ottamassa ja vaihtaa taakse vakiovalot niin voisi tarjota konttorille.

Miten vaan päivä päivältä kypsyy ajatus siitä että tämän voisi ehkä myydä katsastettuna eteenpäin ja ostaa tuoreemman käyttöauton. Oikeastaan tekisi mieli ilmastoitua ja automaattilaatikollista turboysiä, mieluiten classic. No, aika näyttää...

Älä nyt automaattia ainakaan hommaa, ne on hirveitä, kun ei voi kepittää ja vie enemmän ainetta!!  :D

Terveisin B230 + AW-71.

No ei vaineskaan, totta puhuin, että vie enemmän (n. 1 l / 100 km) ja onhan se kivempi ajaa etenkin kaupungissa,
itse kyllä hommaan jossain vaiheessa "harraste-Volvoksi" manuaalin, kun tuo käyttis on automaagi.

Poissa janne81

  • Turbo
  • ******
  • Viestejä: 4113
Vs: 740 Turbo [B230ET+M46]
« Vastaus #278 : 31.10.2012, 20:10:40 »
142 ja 500e tarjottu.

Poissa 8-pätkä

  • Grand Touring
  • ****
  • Viestejä: 2286
Vs: 740 Turbo [B230ET+M46]
« Vastaus #279 : 31.10.2012, 20:37:41 »
142 ja 500e tarjottu.

Ei kai meinaa vanha suola janottaa? :2funny: Eipäs nyt kuitenkaan mennä asioiden edelle...
V60 D3 Inscription -20
142 -72 (?? + ??) Showroom
Suzuki Bandit N1200 -96

Poissa petes

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 592
Vs: 740 Turbo [B230ET+M46]
« Vastaus #280 : 05.11.2012, 16:56:18 »
jos tämä myyntiin tulee missä haarukassa liikutaan?
-360 R-sport turbo -86
-V70 R-Desing D3 -13
-240 Turbo -88

Poissa 8-pätkä

  • Grand Touring
  • ****
  • Viestejä: 2286
Vs: 740 Turbo [B230ET+M46]
« Vastaus #281 : 05.11.2012, 20:30:20 »
Tähän tietoon tämä on menossa talliin talviunille ja talven sitten liikun joko kävellen tai hankin jonkun edullisen talviauton. (lue: volvon) ;)
Keväällä takaisin ajoon ja todennäköisesti korjataan pienet ruostehommat kunnolla.
« Viimeksi muokattu: 05.11.2012, 20:31:51 kirjoittanut 8-pätkä »
V60 D3 Inscription -20
142 -72 (?? + ??) Showroom
Suzuki Bandit N1200 -96

Poissa Jussi.L

  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 959
  • Hevosvoimat on parasta huumetta
Vs: 740 Turbo [B230ET+M46]
« Vastaus #282 : 05.11.2012, 22:12:06 »
Tähän tietoon tämä on menossa talliin talviunille ja talven sitten liikun joko kävellen tai hankin jonkun edullisen talviauton. (lue: volvon) ;)
Keväällä takaisin ajoon ja todennäköisesti korjataan pienet ruostehommat kunnolla.

Kuulostaa erittäin hyvältä. Muutamien vuosien päästä, ja ehkä nyt jo, on arvokas auto. Sillä kelpaa sitten pörrätä kylällä ja kerätä katseita  8)
Ei päivää ilman sutta. "Ei tää oo susi, tää on kettu"
Pakko se on itte itteensä kehua, ku muut ei niin tee.

Poissa 8-pätkä

  • Grand Touring
  • ****
  • Viestejä: 2286
Vs: 740 Turbo [B230ET+M46]
« Vastaus #283 : 07.11.2012, 19:49:30 »
Niin tuli ostettua 142 talviautoksi ja tämä saa nyt siis siirtyä lähiaikoina lämpimään ja kuivaan talliin talviunille. Nuo uudet hankookin nastat tästä täytyy kyllä siirtää 142:n alle ja ajella tämä talliin kesärenkailla. ;)
V60 D3 Inscription -20
142 -72 (?? + ??) Showroom
Suzuki Bandit N1200 -96

Poissa janne81

  • Turbo
  • ******
  • Viestejä: 4113
Vs: 740 Turbo [B230ET+M46]
« Vastaus #284 : 07.11.2012, 20:06:54 »
Niin tuli ostettua 142 talviautoksi ja tämä saa nyt siis siirtyä lähiaikoina lämpimään ja kuivaan talliin talviunille. Nuo uudet hankookin nastat tästä täytyy kyllä siirtää 142:n alle ja ajella tämä talliin kesärenkailla. ;)
Jonkun ruosteisen paskan tietysti jostain jumalan selän takaa hait.. ?

 

Carcom Oy  Elekma