Turbolla varmaan 0,6-0,7bar välimaastossa bensalla. Kumminkin jenkeissä kirjottelevat, että 450-500hv paikkeilla on vakiolla koneella alakerta kestää vielä käyttöä.
Vanhasta johtosarjasta on jäljellä lähinnä liittimet johdonpätkillä eli megalla kuten edellinenkin.
Osa päivästä meni tarpeita hakiessa ja yhdessä sivuhommassa. Turbon öljynpainelinja on muuten valmis, mutta antoi vääränlaisen nipan öljynpaineanturinreikään. Nousu on molemmissa sama, mutta alkuperäinen anturi on vajaan millin pienempi. Pyöräytän suodatinjalkaan isomman kierteen jos saan lähistöltä kierretapin, muuten siirtyy myöhemmälle. Molempiin päihin tefloninpätkät ja väliin rosteriputki. Bensalinjat on konehuoneen osalta klemmareita ja paineensäätimen jalkaa vaille valmiit. Bensakiskoon tulevassa vakiossa pikaliittimessä oli aika pieni sisäreikä joten porasin sen isommaksi.
Vaihdoin apulaitehihnakiristimenrullaan laakerin ja herkistelin kiristimen. Sisällä oleva jousi tainnut ottaa pintaan sen verran ruostetta ettei halunnut liikkua kunnolla. Paineilmaa ja voidetta nitkuttelun kera auttoi siihen. Johdolla suoritettu hihnan pituuden arviointi osui kohdalleen ja hihna menee kivutta paikalleen kun kiristin on ääriasennossa.