KL-varaosat  Race.fi

Team Recycle Racing Finland - Amazon 16V Turbo

  • 463 Vastauksia
  • 233981 Lukukerrat

0 jäsentä ja 4 Vierasta katselee tätä aihetta.

Poissa JuHaU

  • Hallituksen jäsen - The Insinööri - Pyhimystyyppi
  • Administrator
  • Group A
  • *
  • Viestejä: 7967
  • Recycle Racing #01
    • Juha Uusitorppa Photography
paljon tuli hintaa penkeille?

438 £ eli alle 600 € toimitettuna

Tuolta sai itse tilaamalla noin 200 € halvemmalla kuin Suomesta tilaamalla.
Pari kymppiä tais mennä kulmaprofiiliin, josta tein kiinnitysraudat.
« Viimeksi muokattu: 04.08.2012, 18:42:40 kirjoittanut JuHaU »

Poissa JuHaU

  • Hallituksen jäsen - The Insinööri - Pyhimystyyppi
  • Administrator
  • Group A
  • *
  • Viestejä: 7967
  • Recycle Racing #01
    • Juha Uusitorppa Photography
Jotain pientä puuhastelua taas meneillään.

Pari viikkoa sitten saapui lähetys, josta löytyi liekkirengasuritettuja lohkoja.

Yksi noista nykymoottoreista taitaa löytää paikkansa oman Amazonin konehuoneesta toiset jostain toisesta.



Tänään vein lohkon koneistamoon poraukseen. Perjantaina sen pitäisi olla noudettavissa.

Katotaan mitä saadaan aikaan.


Poissa JuHaU

  • Hallituksen jäsen - The Insinööri - Pyhimystyyppi
  • Administrator
  • Group A
  • *
  • Viestejä: 7967
  • Recycle Racing #01
    • Juha Uusitorppa Photography
Lainaus
Jottai tarttis tehrä

Pannuhuone on nyt tyhjänä ja uusi kone pitäisi niputtaa ja nostaa paikoilleen.

« Viimeksi muokattu: 07.09.2012, 21:06:44 kirjoittanut JuHaU »

Paikalla Turbo 242

  • Global Moderator
  • Group A
  • *
  • Viestejä: 8859
  • Teiden tukko
Pannu huone on nyt tyhjänä ja uusi kone pitäisi niputtaa ja nostaa paikoilleen.

(Kuva poistettu lainauksesta.)

Näissä asioissa kun ei tahdo pysyä perässä niin mikäs vika tässä pois nostetussa alakerrassa on?  ??? Vai tuleekos tähän nyt sitten enemmän iskua?  ???
Volvo 242 -77 2.3T, Volvo 940 -98 2.3T, Volvo V60 -15 D4 AWD R-Design aut, Asuntovaunu Adria 613 UL -04 (SFC 141540)

Poissa JuHaU

  • Hallituksen jäsen - The Insinööri - Pyhimystyyppi
  • Administrator
  • Group A
  • *
  • Viestejä: 7967
  • Recycle Racing #01
    • Juha Uusitorppa Photography
Näissä asioissa kun ei tahdo pysyä perässä niin mikäs vika tässä pois nostetussa alakerrassa on?  ??? Vai tuleekos tähän nyt sitten enemmän iskua?  ???

Eipä tässä kokoonpanossa mitään teknistä vikaa ollut.
Kolme kesää sillä nyt on tullut ajettua ja oli pakko saada jotain uutta konehuoneeseen.
Voishan sitä sanoa, että kun makuun on päässyt niin on pakko saada lisää (woimaa, iskua, ruttua)

Paikalla Turbo 242

  • Global Moderator
  • Group A
  • *
  • Viestejä: 8859
  • Teiden tukko
Eipä tässä kokoonpanossa mitään teknistä vikaa ollut.
Kolme kesää sillä nyt on tullut ajettua ja oli pakko saada jotain uutta konehuoneeseen.
Voishan sitä sanoa, että kun makuun on päässyt niin on pakko saada lisää (woimaa, iskua, ruttua)

Asia selvä. :juhau:
Volvo 242 -77 2.3T, Volvo 940 -98 2.3T, Volvo V60 -15 D4 AWD R-Design aut, Asuntovaunu Adria 613 UL -04 (SFC 141540)

Poissa InlineFour

  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 1324
  • Toiset käy töissä, toiset käy kotona
Tilavuutta ei voi koskaan olla liikaa  :juhau:
Juhalla on kyllä vähän liikaa yhdelle ihmiselle omistettavaks näitä
hienoja vanhoja volvoja, ei sais panttaa kaikkii..   ;)
Oikeissa autoissa on kolme poljinta;
kaasu, jarru, seisontajarru

Poissa JuHaU

  • Hallituksen jäsen - The Insinööri - Pyhimystyyppi
  • Administrator
  • Group A
  • *
  • Viestejä: 7967
  • Recycle Racing #01
    • Juha Uusitorppa Photography
Tilavuutta ei voi koskaan olla liikaa  :juhau:
Juhalla on kyllä vähän liikaa yhdelle ihmiselle omistettavaks näitä
hienoja vanhoja volvoja, ei sais panttaa kaikkii..   ;)

Saas nähdä mitä tuo tilavuuden nosto tuo tullessaan - toivottavasti mairean hymyn kuskin naamalle. Tavoitteena on saada uusi pannu konehuoneeseen paikoilleen vielä tässä syksyn aikana, ennen talviseisokkia. Jos pikkasen ehtisi ajaa sisään tuota uutta konetta ja sitten keväällä käyttäisi aikaa sen säätämiseen. Keväällä olisi tarkoitus myös päivittää jarruja ja vanteitakin uuteen uskoon. Kesän ratasessiolla tuli taas todettua nykyisten pysäyttimien ja auton ratatehojen epätasapaino.

Tänään laitoin kyselyä uudesta teräs vp:stä. Voisi olla ihan paikallaan sen vaihto nyt samalla, kun konepaketti on pois paikoiltaan. Paikoillaan oleva kytkin oli erinomaisessa kunnossa. VP:ssä oli ainoastaan pientä kiillottumaa. Kokoonpanon vaihtuessa myös ahdin "huolletaan" ja nokkakepit kokevat myös muutoksen.

No on näillä laitteilla sentään tullut ajettua tänäkin kesänä useampi tuhat kilometriä. Eikös se niin ole, että auto tykkää kun sillä ajetaan.
« Viimeksi muokattu: 07.09.2012, 21:32:24 kirjoittanut JuHaU »

Niko_S

  • Vieras
Saas nähdä mitä tuo tilavuuden nosto tuo tullessaan - toivottavasti mairean hymyn kuskin naamalle. Tavoitteena on saada uusi pannu konehuoneeseen paikoilleen vielä tässä syksyn aikana, ennen talviseisokkia. Jos pikkasen ehtisi ajaa sisään tuota uutta konetta ja sitten keväällä käyttäisi aikaa sen säätämiseen. Keväällä olisi tarkoitus myös päivittää jarruja ja vanteitakin uuteen uskoon. Kesän ratasessiolla tuli taas todettua nykyisten pysäyttimien ja auton ratatehojen epätasapaino.

Tänään laitoin kyselyä uudesta teräs vp:stä. Voisi olla ihan paikallaan sen vaihto nyt samalla, kun konepaketti on pois paikoiltaan. Paikoillaan oleva kytkin oli erinomaisessa kunnossa. VP:ssä oli ainoastaan pientä kiillottumaa. Kokoonpanon vaihtuessa myös ahdin "huolletaan" ja nokkakepit kokevat myös muutoksen.

No on näillä laitteilla sentään tullut ajettua tänäkin kesänä useampi tuhat kilometriä. Eikös se niin ole, että auto tykkää kun sillä ajetaan.

Uusi tehotavoite on vissiin jotain +400 hp?  :D

Poissa JuHaU

  • Hallituksen jäsen - The Insinööri - Pyhimystyyppi
  • Administrator
  • Group A
  • *
  • Viestejä: 7967
  • Recycle Racing #01
    • Juha Uusitorppa Photography
Uusi tehotavoite on vissiin jotain +400 hp?  :D

Eikös noi ole jo niin nähty :juhau:

"Mahdottomiin emme pysty - mutta katsotaan mitä saadaan aikaan" - eikös se yksi muinainen lupaus mennyt kutakuinkin näin.
 

Niko_S

  • Vieras
Eikös noi ole jo niin nähty :juhau:

"Mahdottomiin emme pysty - mutta katsotaan mitä saadaan aikaan" - eikös se yksi muinainen lupaus mennyt kutakuinkin näin.

Niin, kun samalla kopalla revitty jo +400, mutta tosiaan jääköön sinun ja Amazonin väliseksi...

Kerro kuitenkin meillekin sitten uuden koneen tehot.  :)

Poissa JuHaU

  • Hallituksen jäsen - The Insinööri - Pyhimystyyppi
  • Administrator
  • Group A
  • *
  • Viestejä: 7967
  • Recycle Racing #01
    • Juha Uusitorppa Photography

Poissa janne81

  • Turbo
  • ******
  • Viestejä: 4104
Lähteekö tuolla hyvin p*ska, onko tuo Wurthin lasinpesivaahtoa?

Poissa JuHaU

  • Hallituksen jäsen - The Insinööri - Pyhimystyyppi
  • Administrator
  • Group A
  • *
  • Viestejä: 7967
  • Recycle Racing #01
    • Juha Uusitorppa Photography
Lähteekö tuolla hyvin p*ska, onko tuo Wurthin lasinpesivaahtoa?

Tuo on tosiaan Wurth:n lasinpesuspraytä. Sitä kun ruiskuttaa lohkon kylkeen, niin tuntuu kuin se moska alkaisi kiehua siitä irti. Lika nousee vaahdon pinnalle ja hiukan kun harjaa esim tiskiharjalla, niin saa tosi hyvän pinnan.

Poissa Volvomies89

  • BWC-vastaava
  • VRCF Ry jäsen 2024
  • Turbo
  • ******
  • Viestejä: 3422
  • TDI:tä etu ja takavetosena....


Tuo toimii kans todellaa hyvin, itse vaan tehnyt ihan reilun seoksen eli 10-20% sekoittanut tuota veteen.
Sitteen vaan ruiskuttaa pestävään kohteeseen ja pari min vaikutusta ja huuhtelee painepesurilla pois  :)
Team Salaseura.
Suomen Volvokerhon Some-vastaava Facebookissa, BWC-osastovastaava ja jääratapäivien vastaava.
http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=237002

 

Futurez  Kulkukoira