Elekma  Autoracing

940 tuplaturbo tinakutosella.

  • 124 Vastauksia
  • 70899 Lukukerrat

0 jäsentä ja 2 Vierasta katselee tätä aihetta.

Poissa siipiveikko

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 461
  • www.vrcf.fi
Vs: B6284TT+GS6-53DZ eli tuplaturbo tinakutonen 483hp 675nm
« Vastaus #120 : 02.06.2018, 14:31:40 »
Hiljaiseloa ollut päivityksien suhteen, mutta pikkuhiljaa on edistystä tapahtunut.
Tänään käyty penkissä hakemassa laput muutoskatsastusta varten, tuloksena 195hv 0.4 bar paineilla.
Ensi viikolla tarkoitus käydä leimalla.
Samalla tarkoitus muutoskatsastaa auto etanolikäyttöiseksi ja saada tuo bc-racing alusta papereihin.
Tarviiko siihen jotkut tuv-laput olla, ei tullut ainakaan mukana kun 2015 nuo hankin.
Vikakoodien lukua ja nollausta Kotkassa icarsoft 906 volvo-lukijalla.
S80 ja XC90 6-syl. vaihdelaatikkojen kunnostusta.

Poissa Lankku

  • 302 km/h@mile tiiliskivellä
  • Valvoja
  • Group A
  • *
  • Viestejä: 7556
  • Sairaan nopee
    • Videoita
Vs: B6284TT+GS6-53DZ eli tuplaturbo tinakutonen 483hp 675nm
« Vastaus #121 : 02.06.2018, 21:31:43 »
Kunhan on valmistajan tai jälleenmyyjän laput sopivuudesta autoon.
245 -90 Englantilainen potilas   245 -90 D5   245 -92 "B6284T"   850 -94 D5 AWD
+muut romppeet   Ostetaan 245 Transfer

Poissa siipiveikko

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 461
  • www.vrcf.fi
Vs: B6284TT+GS6-53DZ eli tuplaturbo tinakutonen 483hp 675nm
« Vastaus #122 : 06.06.2018, 11:58:51 »
Tuv-laput sain Tuntsalta, kiitokset. Mamasan eikä bc-racingin maahantuoja ei vaivautunut edes vastaamaan s-postikyselyyn asiasta.
Melko paskaa asiakaspalvelua molemmilta.
Enää pitää hakea todistus pyöräkulmien säädöistä ja sitten leimalle.
Vikakoodien lukua ja nollausta Kotkassa icarsoft 906 volvo-lukijalla.
S80 ja XC90 6-syl. vaihdelaatikkojen kunnostusta.

Poissa -Ketko-

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 69
Vs: B6284TT+GS6-53DZ eli tuplaturbo tinakutonen 483hp 675nm
« Vastaus #123 : 06.06.2018, 13:43:39 »
Tuv-laput sain Tuntsalta, kiitokset. Mamasan eikä bc-racingin maahantuoja ei vaivautunut edes vastaamaan s-postikyselyyn asiasta.
Melko paskaa asiakaspalvelua molemmilta.
Enää pitää hakea todistus pyöräkulmien säädöistä ja sitten leimalle.

Mamasanin henkilökunnan saa paljon helpommin kiinni facebookin yksityisviestillä, kuin sähköpostilla, siis jos facebookia käyttää  :)

Poissa siipiveikko

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 461
  • www.vrcf.fi
Vs: 940 tuplaturbo tinakutosella.
« Vastaus #124 : 19.06.2018, 14:33:35 »
Volvo muutoskatsastettu tänään tuolle tekniikalle. Otteeseen merkitty moottorin, vaihdelaatikon, alustan, moottorinohjauksen ja polttoaineen muutoskatsastus.
Papereiden osalta eniten tuotti vaikeuksia tuo bc-racing alustasarja, ensin ei meinannut saada sitä tuv-lappua mistään.
Nelipyöräsuuntauksessa toisen etupyörän casterkulma ei ollut ohjearvossa ja sitä ei pysty säätämään, kävi kuitenkin hyvä tuuri kun löytyi haynesin korjausmanuaali jossa nuo caster-arvot oli hieman väljemmät ja se kelpasi katsurille. Jostain syystä suuntauslaitteen ohjelmassa alaraja oli -4,5 astetta ja autossa oli -4.3 astetta.
Haynesin kirjassa ohjearvo on -5+-1 astetta.
Vikakoodien lukua ja nollausta Kotkassa icarsoft 906 volvo-lukijalla.
S80 ja XC90 6-syl. vaihdelaatikkojen kunnostusta.

 

Race.fi  Puotilan autokorjaamo