Paluussa on pumppu kohtainen kuristin, jota ei saa ottaa toisesta pumpusta. Banjossa on merkintä esim. 0.55 muistaakseni ja siinä on sihti, jota ei tulobanjossa ole. Tuo kuristin säätää pumpun sisäistä painetta. Kaasuakseli voi olla väärällä boorilla tai governorsäädin on asennettu huonosti/väärin pumpun sisällä. Syöttö voi olla liian pienellä, ettei kierrä sen takia. Mahdollista myös että pumppu 180 astetta pielessä, silloin kone käy mutta ei ota kierroksia ja käynti huonoa...
Aika helpolla tuo ve6 ilmaantuu yleensä, edes suutinputkien löysäämiselle ei välttämättä ole tarvetta...
Eihän polttoaineen meno ja paluu ole väärinpäin, onko pumppu vakio, vai vaihdettu nokkalevy/nestepää ?
Mikäli pumppuun ei ole kajottu, niin aika varmasti 180 astetta pielessä tai meno/paluulinja väärinpäin, paluukuristin väärä....