1
Lastutus, ohjelmointi ja moottorinohjaus / Vs: Ohjelmoidut autot ja uusi laki
« Uusin viesti kirjoittanut Mustalaatikko tänään kello 20:32:45 »Aika monen auto on vähän erilainen kuin yhtenä päivänä vuodessa.
Tajusin edellisen viestin kirjoittamisen jälkeen, että 14 seos on tällaiselle moottorille varmaan vähän turhan laiha, joten muutin pyynnön kolmeentoista. Samalla siinä säädellessäni tutkin mitä muuta jännää sieltä löytyy ja säädin "ryyppyä" vähän rikkaammalle. Jos vaikka kylmän koneen starttaus vähän lyhenisi, kun tuollaiseen vanhaan valurautaiseen imusarjaan menee varmaan eka kahvikupillinen bensaa ja sitten vasta riittää sylintereille asti
Kaikissa laitteissa pitää olla sama nopeus. Jos sivuhaara on pidempi 20-30 cm niin sitten siihen päätevastus. Joko oikea tai valikosta päälle.Joo tää nopeusongelma saattaa olla yksi, kun siihen päävirtakytkimeen en ole päässy sisään eikä missään kerrota mikä siihen on oletuksena asetettu... Tilailin vastuksia, täytyy sitä varmaa ensimmäisenä koittaa.
Onko sulla jotain väylä haistelijaa?
Volvo V50 CanBus tehostin pumppu?Joo S40/V50 tehostinpumppu, ihan suoraan tämä mistä MaxxEcu:n sivuilla oli hyvät ohjeet: https://www.maxxecu.com/webhelp/can_peripheral_control_volvo_powersteering.html . En oo vielä tosiaan sitä asettanut päälle PDM:stä (isot virrat ohjeen mukaisesti täysin erillään PDM:stä).
Mikä vdash versio/lisenssi teillä on käytössä, jos sillä pääsee edes noin pitkälle?
Omalla ilmaisversiolla ei kyl tee mitään muuta kuin nollaa huoltomuistuttimen ja ajaa jarrut huoltoasentoon.