Kulkukoira  Proturbo

venttiilikopan tiiviste

  • 2 Vastauksia
  • 257 Lukukerrat

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa tassu70

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 130
  • www.vrcf.fi
venttiilikopan tiiviste
« : 20.12.2023, 13:14:18 »
Ostin joitakin viikkoja sitten venttiilikopan tiivisteen ( volvo 940 -91) motonetistä,  mutta eihän se käynyt, oli liian leveä, varmaan ehkä noin yhden tuuman, Kävin tänään vaihtamassa sitä , mutta varaosa jeesukset yhdessä tutkivat tietokonetta  ja sanoivat että tällä numerolla kaiken merkkiset tiivisteet, myös alkuperäinen volvon tiiviste,, minä sanoin että minulla alkuperäinen volvo ja tiiviste ei käy siihen, pyysin heitä katsiomaan , auto seisoi oven edessä,, mutta eivät toimertuneet, Sanoivat että tämä numero pitää käydä kaikkiin volvoihin, Sain kyllä rahani takaisin, siinä kotiin päin ajellessa tuli mieleeni että varmasti numero oli oikea, mutta oliko tiiviste joka oli pussissa oikea ?? Nykyisin tuijotellaa noiden tietokoneiden antamia numeroita, eikä viitsitä sitten kuitenkaan ottaa selvää jos jotain hässäkkää,niin että tämä sen täytyy olla, nimittäin en usko että minun volvossa olisi erinlainen tiiviste kun muissa 940 sssä,, pitänee ostaa tiiviste jostain toisesta firmasta,, Tulee vain turhaaajelua,,

Poissa Lankku

  • 302 km/h@mile tiiliskivellä
  • Valvoja
  • Group A
  • *
  • Viestejä: 7605
  • Sairaan nopee
    • Videoita
Vs: venttiilikopan tiiviste
« Vastaus #1 : 20.12.2023, 14:08:45 »
Tiiviste on leveä sen takia, koska se menee nokkapukkien yli ja niitä varten pitää olla ylimääräistä.
245 -90 Englantilainen potilas   245 -90 D5   245 -92 "B6284T"   850 -94 D5 AWD
+muut romppeet   Ostetaan 245 Transfer

Poissa tassu70

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 130
  • www.vrcf.fi
Vs: venttiilikopan tiiviste
« Vastaus #2 : 20.12.2023, 15:45:34 »
Kiitos,, joka päivä oppii jotain uutta,,  :) Näytimpä taas hölmöyteni,,

 

Autoracing  KL-varaosat