Maamies neuvoi vähän pidemmälle:
Puoli kerrallaan. Kannattaa ottaa iskari yläpäästä irti 4 pulttia. Ite koitin eka nostaa tunkilla jousta ylös mutta ei toivoa,. Ehkä joku 4h yritin. Sitten vaan laitoin pukin jousen alle ja koko auton paino päälle niin just saa välistä palan pois.
Jaahas, korotuspalikat saapuivat lopultakin postin mukana ja nyt tarttis ryhtyä toimeen.
Eli teitkö siten, että auto tunkilla ylös, pukki komposiittijousen pään alle ja sitten tunkki alas? Tämän jälkeen iskari irti ja painaen pyörän napa alas. Kattelin vaan, että siihen jousen alle ei oikein sovi kunnolla mikään pukki.
Eikö lopputulos ole sama, jos nostaa tunkilla jousesta auton ilmaan ja ottaa sitten iskarin irti?
Edit: Ei siihen jousen alle taida sopia tunkkikaan, joten pitää vissiin laittaa pönkät ripustuksen kahta puolen ja joku palkki jousen alle kahden tuen varaan.