Noniin, update taas tähän keissiin. Volvolta oli tullu syventävät ohjeet (mitä helvettiä, tässä vaiheessa?) akuston eristysmittaukseen ja näin ollen autossa onkin nyt vikana ilmastoinnin kompura, siksi ei webastokaan toimi, mutta se ihmetyttää miksi auton pitää irtisanoa itsensä sen takia. Kompurahan on kiinni korkeajänniteakussa ja alustava kustannusarvio on 2500€, eli todella parempaan suuntaan tultiin mutta miksi vasta nyt tajutaan, että kyse oli kompurasta? Ja kukaanhan ei antanut lupaa lähteä tutkimaan autoa enempää, kunnes myyjäliike antaa suostumuksen (ts. maksumies löydyttävä, koska itse en siihen suostu). Nyt se kuitenkin oli tutkinnan alla tänään, kyselemättä keneltäkään sen enempää.
Vai onko kyse kompurasta sittenkään...? Ensin epäiltiin relettä, sitten suositeltiin akuston vaihtoa ja nyt ollaan kolmannessa asiakohdassa. Ihan kuin näitä diagnooseja vedettäisiin hatusta.
Voiko ihmistä vituttaa yhtään enempää näin amatöörimäinen touhu...