0
Kaasarimakkara ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.
Se säätö on siinä missä vaijeri menee silmukasta läpi moottorin ja vaihteiston saumassa. Varmaan muovimutteri löytyy.(Kuva poistettu lainauksesta.)
Pitkä jousi niihin pitkulaisiin reikiin mitkä lähtee siitä kengän kaaresta. Sinne levittäjän puolelle.Noin sen muistaisin.
Löytyykö jostain tommoseen Volvo V70:n koirakalterin asennukseen ohjetta. Tai joku kuva mitä kaikkia osia siinä pitäisi olla mukana. Mulla löytyy tommonen kalteri ylimääräisenä, ja otin sen tuossa talvella pois tuosta autosta. Kuuluuko nuo autossa olevat kiinnikkeet tuohon kalterisettiin vai onko ne ihan vakiona näissä?e. Niin siis vuosimalli on -98
Yes i know kumminko päin jouset tulee kenkiin nähden mutta kuinka päin se kenkäpaketti tulee paikoilleen Noh alfamerista sai vinkkiä, pidempi jousi levittäjän puolelle eli taakse. Ja kyllä seiskan käkkäri pitää
Olisko kenelläkään tietoa mahtuuko -98 C70 alla olemaan 8" ET43 18" vanteet 225/45 kumeilla? Saisin tuollaiset talvipyörät tehtyä....
Löytyiskö joltakin 1/2 NPT -kierretappi vuokralle? Tarvis bensakiskon(alumiiniin) päähän vääntää kierteen. Paikallinen tarvikeputka ehdotti ~70e hintaa tapille ja tilaus tavaraa...ei oikeen houkutellut. Nousu tarvis olla 14 harjaa/tuuma ja kierteestä pitäis tulla porkkana mallinen..
ja kuinkas kaukana taas oltiinkaan tampereelta?
En nyt halua viilata pilkkua mutta niinhän mä sanoin.Tuon kun lukee läpi niin huomaa sen. En vaan osaa ilmaista itseäni aina niin tarkasti.? Ne pitkulaiset reiät on vaan siellä levittäjän puolella.Ettette luule että mä en osaa lukea, vaikka wanha oonkin.