Puotilan autokorjaamo  RallyBaron

volvo 850 t5 engni B5204T 2,0 turbo 155kw päivitys

  • 2 Vastauksia
  • 1762 Lukukerrat

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Volle855

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 17
  • www.vrcf.fi
Tossa 2.0 T5 on vakiona G13. Onko suurta eroa G15/T16 Turbossa. Olis tarkotus päivittää Turbo hiukan isompaan. Autossa on lastu ahdot nyt 1.2bar
« Viimeksi muokattu: 28.08.2019, 15:02:21 kirjoittanut Volle855 »
Volvo voiman pesä.

Poissa arska11

  • VRCF Ry jäsen 2024
  • Grand Touring
  • ****
  • Viestejä: 1780
  • Äksee90...Ocean Race :)
Vs: volvo 850 t5 engni B5204T 2,0 turbo 155kw päivitys
« Vastaus #1 : 20.09.2019, 23:00:11 »
Tossa 2.0 T5 on vakiona G13. Onko suurta eroa G15/T16 Turbossa. Olis tarkotus päivittää Turbo hiukan isompaan. Autossa on lastu ahdot nyt 1.2bar


Päällisin puolin ei juurikaan eroa oo, no pakoputken lähtö on yleensä vino, ainakin 16T.
Siivet on hiukan isommat kuin 13G, eli kyllä noilla hiukan enempi saa tehua :)
Laita 16T suoraan.
Ollut useita T5 kasipätkiä...mutta nyt:
- XC90 2.5T -06 Ocean Race
- 850R -96 (piristetty..)

Poissa Solmurauta

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 108
  • www.vrcf.fi
Vs: volvo 850 t5 engni B5204T 2,0 turbo 155kw päivitys
« Vastaus #2 : 21.09.2019, 10:53:09 »
Vinon putkenhan voi leikata 40asteen kulmaan ja hitsaa laippaan vinoon jolloin putki lähtee suoraan, toivottavasti tulin ymmärretyksi. Nythän näyttää saavan myös 48mm isoa pakosiipeä
Holset siellä lukee..

 

Race.fi  Puotilan autokorjaamo