Itsellä kokemusta vm. 2017 V90 D5 A awd Inscription mallista ja nyt V60 T8 R-Desind mallista, molemmissa hyvät varusteet mukaankukien laminoidut lasit ym. ja voin sanoa että laaduntunteesta auton sisältä tai muustakaan ei voi huonommaksi haukkua tätä ns. halvemman sarjan V60:stä. Tämä on hiljaisempi kun V90, jousitus toimii paremmin (V90 tuli autoon jäisellä polenteella ajettaessa sisään sellainen pieni "lotina" ääntely) tässä V60 ei mitään ääntä ja itselle tärkein ero on että tämä on paremmin käteen sopiva auto kun tuo V90. Ei pidä ymmärtää väärin V90 on tosi hyvä auto mutta se on selvästi tehty hieman "edustus autoksi" eli on hieman sellainen laivan tuntuinen ajoltaan kun tämä V60 taas on tosi tarkka ajotuntumaltaan ja tottelee käskyjä niin kun pitääkin. Autojen hintaeroa kun vertaa niin tuo minun V90 oli uutena n. 10 000 € kalliimpi kun tämä joten kyllä tällä V60 T8.lla saa hyvän vastineen rahoilleen. Tuohon voimanlinjan toimivuuteen sen verran että kehitystä on tapahtunut tuon ns:vetelyn suhteen täysikaasu kiihdytyksissä aiempiin kokeilemiini yksilöihin verratuna (XC90, XC60 ja V90 esittely autoja kokeillut aiemmin) mutta ei se vieläkään ole täysin verratavissa aiempiin Haldex versioihin. Tosin esim sohjoisella tiellä ohitukset onnistuu täysin turvallisesti ilman mitään ylimääräisiä tilanteita kuskille aiheuttamatta joten ei voi valittaa.