Ja sit jos kadulle tekee, ja tehotavoite tyyliin 400-600hv, ei ole mitään järkeä ruveta laittamaan yli 2,5L konetta, eli 86mm isku riittää mainiosti, ja täten esim, 3mm sorvatut FT männät ja H-kanget. Oma paketti ainakin on mahtavasti toimiva tuolla reseptillä.
Sit vaikka tehotavoite olis 1000hv, ni iskun pidentäminen hirveästi aiheuttaa vaan sen että kone ei toimi fiksusti koko kierrosalueella, koska sylinterien täytöksestä tulee etenkin alipainealueella epätasaista, ja täten veto on sit vähän mitä sattuu, etenkin vielä jyrkillä nokilla.
Eli alle 400hv koneisiin riittää 2,3L alakerta vakioiskulla, 400-> 86mm isku ja sit jos vaan haetaan maksimiheppoja ni voidaan jopa pudottaa isku taas takaisin vaikka 80mm, mutta siviiliajettavuus on sit mitä on, vartilla toimii...