RallyBaron  Samppasport

Volvo 940 B230FK Bypass

  • 10 Vastauksia
  • 6305 Lukukerrat

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa ProFesS_

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 6
  • www.vrcf.fi
Volvo 940 B230FK Bypass
« : 26.09.2013, 19:36:14 »
Mikä mahtaa olla vikana tässä? Kuvissa alipaine ohjaus ei ole kiinni. Kun ohjauksen laittaa kiinni tyhjäkäynti toimii vaikka kaasuttelisikin. Todellinen vika tulee kun lähtee liikkeelle ja päästää kaasusta niin moottori sammuu. Lähtee normaalisti käyntiin ja toimii kunnes jatkaa matkaa niin taas kone sammuu. Itselläni ei ymmärrys riitä mikä on vialla. Kuvia asennuksesta: http://imgur.com/a/mZDvo
En tiedä menikö oikeaan osioon kun ekaa kertaa tuli postattua

Poissa AtAi

  • Kiimainen Wiima
  • Grand Touring
  • ****
  • Viestejä: 2432
  • SVK #1927, mitäs sitten?
Vs: Volvo 940 B230FK Bypass
« Vastaus #1 : 26.09.2013, 19:41:36 »
Sullahan on originelli pässi paikallaan ja vissiin käytössä vielä, liekkö vika siitä johtuva että 2pässiä sekottaas :DD

Ja miksi ylipäätään "parannella" sitä alkuperästä ratkaisua?
242 V8 1983 - S80 D5 - 142 GL - 145 2.5tdi (s)Express - 740 aut.

"I'd rather lose by a mile because i built my own car, than win by an inch because someone else built it for me. Your car is your story, so don't let someone else write the book"

Poissa ProFesS_

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 6
  • www.vrcf.fi
Vs: Volvo 940 B230FK Bypass
« Vastaus #2 : 26.09.2013, 19:45:35 »
Ostin auton viikko sitten eikä ole omia tekosia.. Fiksuin tapa luultavasti ottaa tuo jälki asennettu kokonaan pois.

Poissa AtAi

  • Kiimainen Wiima
  • Grand Touring
  • ****
  • Viestejä: 2432
  • SVK #1927, mitäs sitten?
Vs: Volvo 940 B230FK Bypass
« Vastaus #3 : 26.09.2013, 19:50:47 »
Ostin auton viikko sitten eikä ole omia tekosia.. Fiksuin tapa luultavasti ottaa tuo jälki asennettu kokonaan pois.
:hg: Kyllä, helpompi etsiä vikoja kun ei ole ylimääräsiä ranetuksia sekoittamassa.
242 V8 1983 - S80 D5 - 142 GL - 145 2.5tdi (s)Express - 740 aut.

"I'd rather lose by a mile because i built my own car, than win by an inch because someone else built it for me. Your car is your story, so don't let someone else write the book"

Poissa Xuppo

  • Hallituksen jäsen
  • Global Moderator
  • Grand Touring
  • *
  • Viestejä: 1520
  • Priimaa yritetään mutta sutta ja sekundaa tulee
Vs: Volvo 940 B230FK Bypass
« Vastaus #4 : 26.09.2013, 20:18:17 »
Tuo jälkiasennettu pässi "ampuu" kierrättämänsä ilman vielä melkein suoraan ilmamassamittaria kohden kun se on liitetty niin lähelle sitä joten se voi sekoittaa mittaustulosta aikalailla.
965 -93 "B6284" turbo
S70 -98
V70 -08 t6

Poissa miikel

  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 1017
  • www.vrcf.fi
Vs: Volvo 940 B230FK Bypass
« Vastaus #5 : 26.09.2013, 20:46:33 »
Väillä yksi pässikin voi pilata koko rojektin, niin miksi antaa kahden pässin soheltaa ;D En näe oikein järkeä tuossa rakennelmassa? Miksi laittaa pässejä kaksi, jotenkin vielä huom jotenkin ymmärrän jälkiasennus dumbin jolla saadaan suhina aikaiseksi. Et saavuta mitään hyötyä rakennelmalla. Veikkaan kanssa tuota samaa, että immu menee sekaisin tästä.

Poissa 740tbo

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 45
  • www.vrcf.fi
Vs: Volvo 940 B230FK Bypass
« Vastaus #6 : 20.05.2015, 21:52:02 »
Minulla on sama vika mutta bypassia ei ole tuohon ahtimeen saannut mikä on kiinni

Poissa 740tbo

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 45
  • www.vrcf.fi
Vs: Volvo 940 B230FK Bypass
« Vastaus #7 : 20.05.2015, 21:52:24 »
osaisko joku kertoa mitä tehdä

Poissa Acke

  • Global Moderator
  • Turbo
  • *
  • Viestejä: 4404
Vs: Volvo 940 B230FK Bypass
« Vastaus #8 : 20.05.2015, 22:20:31 »
Laita erillinen bypass. Pääasia, että se ilma kiertää ahtimen ja IMM väliseen putkeen.

Poissa Chall

  • Porilainen Oikeiden Topicien Erikoismies
  • Global Moderator
  • Grand Touring
  • *
  • Viestejä: 2256
  • Muoviämpäri
Vs: Volvo 940 B230FK Bypass
« Vastaus #9 : 21.05.2015, 11:45:42 »
Laita erillinen bypass. Pääasia, että se ilma kiertää ahtimen ja IMM väliseen putkeen.

Kunhan ilma pysyy ennen immua niin kaikki hyvin, mutta tietenkin bässiltä tuleva letku oltava ennen ahdinta

Poissa 7kanelkeet

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 113
  • www.vrcf.fi
Vs: Volvo 940 B230FK Bypass
« Vastaus #10 : 11.06.2015, 07:56:56 »
Jälkiasennuspässit toimii hyvin jos orginaalia saa laitettua esim. isomman ahtimen takia. Jälkiasennus pässin ilmaletkun ku sijoittaa mahdollisimman lähelle ahdinta ja että ampuu ahtimeen päin nii toimii hyvin.
Jos pää ei tiedä mitä perse tekee, silloin on pyykkiä
Volvo 940 Turbo
Volvo 765 Turbo *USA*
Dodge Ram 2500 5.9 Cummins 4x4

 

Ateho  Elekma