Carcom Oy  Ateho

onko hoonaaminen tässä vaiheessa pelkkää tekohengitystä?

  • 8 Vastauksia
  • 2878 Lukukerrat

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa jvVolvo

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 334
  • www.vrcf.fi
Olisi tarjolla hyvinkin edullisesti b230f alakerta joka maannut ilman kantta sään armoilla n.1-2 vuotta. Sylinterit jo jonkun verran ruosteessa. Saisikohan käyttöautoon koneen siitä vielä pelkästään hoonaamalla, rengastamalla sekä laakeroimalla, ajettu 400-500tkm. Tuntuu ettei oikeen ole noita 2.3 äffäkoneita myynnissä, ainakaan itseä sen verran lähellä että pystyisi hakemaan..

Poissa HembalanD

  • Turbo
  • ******
  • Viestejä: 3337
  • Boxy, but good
Kevyt hooni ja renkaiden/urien putsaus ja läjään. Huohottaa tahi ei sen näkee sitten.
Kantti on kaunista - volvolasit päässä.

Kotkot

Slerbahuuli

  • Vieras
Moottorikoneistamolla osaavat vastata kaikista parhaiten. Joskus saadaan aika rujonkin näköisestä hoonaamalla ihan soiva peli, toisinaan taas "kevyt rusketus" onkin yhdessä kohtaa niin syvä ettei tule kalua.

Poissa TVS

  • VRCF Ry jäsen 2024
  • Turbo
  • ******
  • Viestejä: 4870
  • Kontinuerlich jetronic
Jos pytyissä on oikeasti vettä ja se on maannut vaikka keväästä asti "vettä puolillaan" ni anna olla sielä.

Ite tulin ostaneeks lohkon, joka oli ollu ilmeisesti kylmässä varastossa tms säilössä, ihan onnettomia pieniä rusehtavia laikkuja oli muutama ja silti hoonin jälkeenkin on pieniä jälkiä vielä pytyissä, mutta kun poraus on pienestä ajomäärästä johtuen muuten ns priima niin lyödään kokeeks tuollai kasaan ja kahtotaan kuin käy.
LH 2.4 säätöä Tre-orivesi-mänttä-seudulla. YV jos tarvitset säätöapua.

Poissa jvVolvo

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 334
  • www.vrcf.fi
Ostan sen koneen siinä toivossa jos siellä olisi vaikka 13mm veivit. 91 tai 92vm 240 ja kone ollut 531 kannella, voisiko olla paksut kanget?

Poissa lassii

  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 1289
  • www.vrcf.fi
Ei se valumötikkä itteensä ota kovin herkästi. Saa antaa monoo aika lailla ja käyttää väärin lohkoo että saa oikeesti rikki sen.

Oletus on että on 9mm kanget mutta aina voi yllättyä positiivisesti. B230F koneessa ei kyllä tietääkseni ole ollut 531 kantta. Yleisin kokoonpano on 96mm poraus lohkossa, 530 hattu ja M-nokka.
V70 TDI

Poissa TVS

  • VRCF Ry jäsen 2024
  • Turbo
  • ******
  • Viestejä: 4870
  • Kontinuerlich jetronic
Ostan sen koneen siinä toivossa jos siellä olisi vaikka 13mm veivit. 91 tai 92vm 240 ja kone ollut 531 kannella, voisiko olla paksut kanget?
Hyvin luultavasti on, tosi monesta vapariäffästäkin on -90 nurkilta alkaen löytynyt vahvoja veivejä.
LH 2.4 säätöä Tre-orivesi-mänttä-seudulla. YV jos tarvitset säätöapua.

Poissa Wompatti

  • VRCF Ry jäsen 2024
  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 516
  • www.vrcf.fi
Hyvin luultavasti on, tosi monesta vapariäffästäkin on -90 nurkilta alkaen löytynyt vahvoja veivejä.

ei ole kauan kun avattiin yksi -90 740 b230f, oli 13mm veivit. nokasta ei kyllä merkintöjä löytynyt vaikka etsittiin

Poissa Kaziganth

  • Biokaasumies / Karaokemestari
  • Turbo
  • ******
  • Viestejä: 4106
  • Hämeen hitain
-89 B200f sisälsi myös
No kun halvalla sai.

 

Elekma  Autoracing