Futurez  Kulkukoira

V70 D5 vm.2003. nakuttaa/tikittää kiihdytyksessä

  • 31 Vastauksia
  • 17318 Lukukerrat

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa mulugren

  • Turbo
  • ******
  • Viestejä: 4010
  • It is speed! Speed of hand, speed of mind
Vs: V70 D5 vm.2003. nakuttaa/tikittää kiihdytyksessä
« Vastaus #30 : 23.07.2014, 20:21:36 »
Käytin itse vantaan diesel-asennuksessa kun oireet samat,kaikki suuttimet vaihtoon..,paikalla olleitten testaus+vaihtosuuttimet+työt,koko homma n.1700 e.Ei oo halpaa,no työlle ja suuttimille vuoden takuu,ei viitsinyt riskeerata ja hommata esim.romikselta käytettyjä ja asennella itse,kun ei paikkaa eikä oikein vehkeitäkään koko touhuun.

huomaako ajossa mitään muuta kuin et tikitykset kadonnu? vetääkö paremmin, pienempi kulutus tms?
"We are either kings or pawns of men" ~Napoleon Bonaparte

Poissa jukkaksa

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 106
Vs: V70 D5 vm.2003. nakuttaa/tikittää kiihdytyksessä
« Vastaus #31 : 24.07.2014, 18:48:29 »
Mulla tuo ääni oli ennen remonttia aika kovaa naputusta voimakkaasti kiihdyttäessä,tyhjäkäynti oli ennen suutinremonttia sellaista rynkyttävää,nyt käy tasaisemmin,ja kyllä kaasuun vastaa paremmin kuin ennen.Kulutusta en ole mitannut,mut luulisi sen tippuneen.Ajotietok.näyttää kuitenkin päinvastoin,ennen kulutus oli sen mukaan 4.5-4.9l,nyt näyttää 5.8-6.1 l.En olis muuten remppaan ryhtynyt,mutta varottelivat että palotilaan vuotavat suuttimet voi polttaa mäntään ennen pitkää jopa reijän.Ennen remppaa ei oikein uskaltanu kiihdyttää kuin pintakaasulla,sen verran voimakasta naputus oli.

 

Ateho  Elekma