Autodiagnoosi  Carcom Oy

Tuoreimmat viestit

Sivuja: [1] 2 3 ... 10
1
200 / B200E - hall-anturin ostaminen?
« Uusin viesti kirjoittanut A.Mazon tänään kello 22:17:12 »
Hävisi kipinä koneesta. Moottori on vuoden 1988 B200E.
Syylliseksi epäilen virranjakajassa olevaa hall-anturia. Mistä Suomen liikkeestä löytyy oikea varaosa tuohon, Motonet, KL-varaosat...?
2
Projektipäiväkirjat / Vs: Tonin 142 -74 B230FB Turbo
« Uusin viesti kirjoittanut Panssarivaunu tänään kello 21:55:36 »
Hei kiitos ja oli mukava tavata itse LH2.4 Guru!
3
Muut menopelit / Vs: Kulmiksen taivaspaikka
« Uusin viesti kirjoittanut Turbo 242 tänään kello 20:28:32 »
Huikean näköinen talli. S* O0 On siinä jonkun verran neliöitäkin.
4
Myydään renkaat ja vanteet / Vs: Barzetta vanteet 16” + PremiumContact 7 225/55R16
« Uusin viesti kirjoittanut gearbox tänään kello 20:19:33 »
Myytkö pelkkiä vanteita?
5
Projektipäiväkirjat / Vs: Dragrace 142 B230+HX60 -> Dragrace Amazon
« Uusin viesti kirjoittanut pete881 tänään kello 20:17:10 »













Suunnilleen kaikki osat on nyt sovitettu paikalleen ja autolla ajettu joitakin metrejä. Eilen hitsailin korista ylimääräiset reiät tukkoon. Pohjia on hierottu eilisilta ja tämä päivä. Kokeillaan saada vielä maali pintaan ennen Pudasjärven testipäivää, vaikka motivaatio alkaa olla täysin nollassa tällä hetkellä.
6
Muut menopelit / Vs: Jonzen avo mese
« Uusin viesti kirjoittanut jonze tänään kello 20:07:29 »
Muutamana päivänä olen duuniin ajellut tällä.
Motarilla huomasin tärinää niin käytin vanteet tasaapainotuksessa. Tärinät hävisi  O0
Ylihuomenna vien nelipyörä suuntaukseen mikäli saavat ajettua auton nosturille ::)
7
S80 (vm.-07>), V70 (vm.-08>), XC60, S/V60 (vm. -11 ->) / Vs: V70 d5 2008 kaikki vaatii huollon
« Uusin viesti kirjoittanut oa5599 tänään kello 20:01:24 »
mittaa,,, tai mittauta onko OBD pistokkeella väylissä mitään eloa,,pinnit 3 ja 11 low(mid) speed ja 6 ja 14 high speed
8
Offtopic / Vs: Polkupyörä Topicci
« Uusin viesti kirjoittanut B30A tänään kello 19:56:23 »
Hehee, tuohon verrattuna toi mun maantiekiituri Nishiki on norsu vaikkei sekään hirveitä paina. Jännä juttu toi satula, vanhassa Grisley jyrässä on paljon suikelompi satula kuin tossa Nissessä. Siltikin se Grisleyn satula on "mukavampi", kai tossa Nissen satulassa on sitten joku muoto päin pärsettä mun ahterin mielestä. Toki ajoasentokin on vähän erilainen vaikken ajakkaan kovin syvässä kumarassa.
9
Projektipäiväkirjat / Vs: V70 -05 2.5T AWD käyttöönottohuoltoa
« Uusin viesti kirjoittanut V70-24t tänään kello 19:52:27 »
Jokunen syy vois olla mutta pitäis koodit lukee.
Jarrupolkimen asentoanturi ehkä herkillä. Tekeeks saman jos startin jälkeen pidät jarrua nostamatta poljinta välillä.

Ei tee, kokeiltu äsken.

Ja tämän päivän ruotsalainen ruletti, eli auto käyntiin ja ihmetellään, mitkä koodit tällä kertaa tulee ;D

Jos unohdetaan kaikki valoista tulevat, mitkä ovat ymmärrettäviä kun umpiot on vielä irti. Niin, tällaisia lykkäsi:

CEM:
1A5F: Communication With The ABS Control Unit. No Signal.
1A62: Communication With The Engine Control Module (ECM). Signal Missing.

CCM:
135: Engine Coolant Temperature (ECT). Ground (GND) Short.
0006: Evaporator Temperature Signal Too Low

Näiden lisäksi (en laittanut muistiin) oli ratin asentoanturista jotain ja tietysti DEM antaa pumpusta herjaa. Taitaa olla mission impossible tehdä tästä kooditon yksilö. Vaihtoehdot lienee:

- Myydä jollekin, jota ei nuo koodit häiritse tahi riittää motivaatio taistella niitä vastaan
- Ajaa itte niin kauan kuin leimassa riittää virta ja sitten paaliin tai myy osina tai romuna ja ottaa tappio mukisematta vastaan. Ei mene seuraavasta katsastuksesta läpi, ei millään. Sen sortin korroosiovikaa on löytynyt. Ihme ylipäänsä että on leiman vielä saanut. Tai sitten on ollut joku tutunkauppa...


10
Offtopic / Vs: Nettiauto.com / Blocket.se...ym
« Uusin viesti kirjoittanut tuomaril tänään kello 19:48:25 »
Sivuja: [1] 2 3 ... 10
Autoracing  KL-varaosat