Ateho  Elekma

740 TDIC "SuberUrbo"

  • 58 Vastauksia
  • 17967 Lukukerrat

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa rooppis93

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 150
  • yrittänyttä EI laiteta... tai ainakin niin ne sano
Vs: 740 TDIC "SuberUrbo"
« Vastaus #15 : 04.11.2013, 23:25:44 »
ST lukemat elikäs 240hp ja vähintään 400 vääntöö :) kitoksia
-740TDic kartano rotta n.130hp/220nm kytkin sanoi heihei. - EX. volvo V70 TDI "vähän" lipsahti

Poissa Volvomies89

  • BWC-vastaava
  • VRCF Ry jäsen 2024
  • Turbo
  • ******
  • Viestejä: 3448
  • TDI:tä etu ja takavetosena....
Vs: 740 TDIC "SuberUrbo"
« Vastaus #16 : 04.11.2013, 23:29:12 »
Eikös ST lukeman raja ole 100hv per litra  ::)
Team Salaseura.
Suomen Volvokerhon Some-vastaava Facebookissa, BWC-osastovastaava ja jääratapäivien vastaava.
http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=237002

Poissa rooppis93

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 150
  • yrittänyttä EI laiteta... tai ainakin niin ne sano
Vs: 740 TDIC "SuberUrbo"
« Vastaus #17 : 04.11.2013, 23:30:54 »
niin ja tuossa on sattumoisin 2.4l diisseli= 2=200hv ja 0.4l=40 hv  :idiot2:

vai olenko missannut jotain oleellista? :o
-740TDic kartano rotta n.130hp/220nm kytkin sanoi heihei. - EX. volvo V70 TDI "vähän" lipsahti

Poissa Volvomies89

  • BWC-vastaava
  • VRCF Ry jäsen 2024
  • Turbo
  • ******
  • Viestejä: 3448
  • TDI:tä etu ja takavetosena....
Vs: 740 TDIC "SuberUrbo"
« Vastaus #18 : 04.11.2013, 23:33:31 »
Ajatusvirhe iski, piti siis kirjoittaa 100hv per sylinteri  :P
Team Salaseura.
Suomen Volvokerhon Some-vastaava Facebookissa, BWC-osastovastaava ja jääratapäivien vastaava.
http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=237002

Poissa Tyggi

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 150
  • www.vrcf.fi
Vs: 740 TDIC "SuberUrbo"
« Vastaus #19 : 04.11.2013, 23:39:28 »
jostain kyllä itelle jääny mieleen että se ST raja ois nykyään 100Kw/L
                                                                                                    =
                                                                                                136hv/L
Real Cars Dont Have Spark Plugs!

945 d24tic

Poissa rooppis93

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 150
  • yrittänyttä EI laiteta... tai ainakin niin ne sano
Vs: 740 TDIC "SuberUrbo"
« Vastaus #20 : 04.11.2013, 23:40:01 »
ai onkose muka niin? mitä olen lukenut ja katsellut kun toiset kiistelee niin yleensä on päädytty 100hv/ litra joten en sitten tiedä mutta kuitenki ton verta ainakin siitä otetaan sitten myydään ja siirrytään siihen "oikeaan" merkkiin eli mercedez-benz  :P
-740TDic kartano rotta n.130hp/220nm kytkin sanoi heihei. - EX. volvo V70 TDI "vähän" lipsahti

Poissa rooppis93

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 150
  • yrittänyttä EI laiteta... tai ainakin niin ne sano
Vs: 740 TDIC "SuberUrbo"
« Vastaus #21 : 04.11.2013, 23:42:17 »
mutta jos se "st" raja on enempiniin eise haittaa onmpahan selvillä mihkä ne vähäsetkin rahat menee xD
-740TDic kartano rotta n.130hp/220nm kytkin sanoi heihei. - EX. volvo V70 TDI "vähän" lipsahti

Poissa rooppis93

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 150
  • yrittänyttä EI laiteta... tai ainakin niin ne sano
-740TDic kartano rotta n.130hp/220nm kytkin sanoi heihei. - EX. volvo V70 TDI "vähän" lipsahti

Poissa miikel

  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 1017
  • www.vrcf.fi
Vs: 740 TDIC "SuberUrbo"
« Vastaus #23 : 09.11.2013, 10:12:53 »
En laittaisi rahaa kiinaahtimeen.

Poissa mirok

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 154
  • www.vrcf.fi
Vs: 740 TDIC "SuberUrbo"
« Vastaus #24 : 09.11.2013, 10:36:39 »
Itse kiinaahtimen joskus purkanu ja koeajanut ja todennut että kukaan täysjärkinen ei sellasta osta. Ainakaan toistakertaa  :)

Poissa rooppis93

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 150
  • yrittänyttä EI laiteta... tai ainakin niin ne sano
Vs: 740 TDIC "SuberUrbo"
« Vastaus #25 : 09.11.2013, 10:37:31 »
en näe mitään syytä miksi en laittaisi muutamia projekteja lukenut joissa on käytetty kiinan puhaltimia ja ei ole ongelmia ollut kun ovat sen ensiksi purkaneet ja kirranneet ruuvvit kunnolla
-740TDic kartano rotta n.130hp/220nm kytkin sanoi heihei. - EX. volvo V70 TDI "vähän" lipsahti

Poissa sekokupu

  • VRCF Ry jäsen 2024
  • Grand Touring
  • ****
  • Viestejä: 1788
  • Volvo Rapist Club Finland
Vs: 740 TDIC "SuberUrbo"
« Vastaus #26 : 09.11.2013, 10:51:58 »
en näe mitään syytä miksi en laittaisi muutamia projekteja lukenut joissa on käytetty kiinan puhaltimia ja ei ole ongelmia ollut kun ovat sen ensiksi purkaneet ja kirranneet ruuvvit kunnolla

Sekin on ihan psykologiaa, että ihmisen on hankala myöntää että on työntänyt kätensä paskaan. Kuin myös, osta ennemmin hyväkuntoinen käytetty oikea turbo.

Poissa rooppis93

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 150
  • yrittänyttä EI laiteta... tai ainakin niin ne sano
Vs: 740 TDIC "SuberUrbo"
« Vastaus #27 : 09.11.2013, 11:15:20 »
niin no se  :D no olisiko kellään ylimäärästä kokoluokkaa hx35-40 olevia ahtimia halvalla vaikkapa sitten laakerivikaisia koska ei ole montaa sataa laittaa turboon ainakaan vielä vaihdossa voisin tarjota nappivitos lootan b230 perästä ja rahaa  ::)
-740TDic kartano rotta n.130hp/220nm kytkin sanoi heihei. - EX. volvo V70 TDI "vähän" lipsahti

Poissa Diudi

  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 845
  • www.vrcf.fi
Vs: 740 TDIC "SuberUrbo"
« Vastaus #28 : 09.11.2013, 15:54:45 »
Kyllä se kiinanahdinkin asinsa ajaa muttei yhtä pitkäikäinen kuin OIKEA turbo (tietenkään..). Itellä pelannu muuten hyvin mutta kyllä se öljyä vetää vähän kompurapesään..  V:> Ja itellä ainakin on sama pakopesän A/R -luku tuossa turbossa (.63) mistä linkin laitoit, siivet tuskin samat mutta ei tuolla kovin suuria ahtopaineita saada.
Jos oikeasti haluat sinne 250-350hp välille niin isompaa pakopesää ja jaettua mielellään. :)
Itellä on ~saman kokonen pakopesä ja 1,5bar on maksimi..uskon että tarvit 2-2,5bar jos haluat sieltä "ST-lukemia".
MB SLK 230 Kompressor -97 (R170)

Poissa Harri_82

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 181
Vs: 740 TDIC "SuberUrbo"
« Vastaus #29 : 10.11.2013, 19:49:41 »
Mulla oottaa tallissa asennusta linkin mukainen kiinaturbo mut isommalla jaetulla pesällä. Pitää leimata ensin ja alkaa sit pulttaa osia kiinni. Mitä oon tuota tutkinu niin valmistusjäljet ja laatu on samanlaisia ku uusissa "merkki" turboissa. Kaverilla sprinttikilpurissaki kiinni kiinaturbo ja pari kesää future cuppia ajaneet plus jäärata ja muut ajot päälle paukun kans eikä mitään ongelmia.

Vakionestepäällä tuo mun ahdin ei kuulemma häävisti pelaa mut jospa 12 nestepää ja tarvittaessa jyrkkä nokkalevy korjais tilanteen.

 

Carcom Oy  Ateho