Autoracing  KL-varaosat

Parit Rallisprintin SS-autot ja yksi Amazon

  • 17 Vastauksia
  • 11290 Lukukerrat

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa kuppe

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 281
  • www.vrcf.fi
Vs: Parit Rallisprintin SS-autot ja yksi Amazon
« Vastaus #15 : 12.12.2016, 20:25:54 »
Projektikilpuria rakenneltu töiden ohessa ja nyt siihen tuli Watt-linkki tukemaan akselia sekä taakse iskarikotelot tolpille.
Eteen muutettiin toisen auton bilsteineillä varustetut tolpat paluusäädöllisiin billetteihin.
Taakse tulossa lisäsäiliöillä sekä paluusäädöllä olevat iskarit.
Auto siirtyi tukivarsien asennukseen Siilinjärvelle jossa asennetaan nelilinkki sekä Pro-sarjan Cromo-tukivarret eteen, Bumper steering säädettävät raidepäät ja uniball-alapallo.
Nämä siis http://131abarth.com/shop/uniball/fi/91-volvo


Vanhemman kilpurin turbokone sai uudet laakerit jotka vaihtuivat Glycoista King Racingin tuotteeseen. Vanhat pyörineet noin vuoden kovassa käytössä ja pinnat vaurioituneet. Akseli onneksi kunnossa...


Ei lujaa mutta täysillä!!

Poissa kuppe

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 281
  • www.vrcf.fi
Vs: Parit Rallisprintin SS-autot ja yksi Amazon
« Vastaus #16 : 16.01.2017, 19:01:23 »
Kisat lähestyy ja vanhempi auto sai linkit taakse mutta iskarikoteloita ei ehtinyt/viitsinyt alkaa rakentamaan.
Niimpä jousille ja iskareille tehtiin paikat akseliin sekä iskaria nostettiin hieman sisälokarista läpi.
Samalla iskarit vaihtuivat shimmattuihin bilsteineihin.






Tulevaan kilpuriin sain takatolpat Sokka Motorsilta.



Ei lujaa mutta täysillä!!

Poissa kuppe

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 281
  • www.vrcf.fi
Vs: Parit Rallisprintin SS-autot ja yksi Amazon
« Vastaus #17 : 05.02.2017, 09:32:20 »
Turbolla käyty Kuopion SM-sprintissä, ensimmäisellä kierroksella veto loppui viimeiselle suoralle kaasuläpän säätötangon irrotessa pallonivelestä. Luulin että oli pyörinyt auki mutta toisella vedolla irtosi pätkä puoleen väliin. Silloin tuli selväksi että kierre luisti suoraan irti. Muutos kokonaan metalliseksi edessä.
Ja tuli taas todettua ettei ahdetulla pitäisi lähteä kapeisiin metsäränneihin työntämään, pirun hankala pitää ahdoilla ja meno hyytyy heti kierrosten laskiessa.
Nyt pitää alkaa tosissaan tekemään vaparikilpuria valmiiksi, onneksi kaarivahvikkeet ja takapaloseinä on jo tehtynä. Seuraava kilpailu on Kiparilla Rautavaaralla maaliskuun alussa.
Tässä vielä kuva kisasta


Ei lujaa mutta täysillä!!

 

Carcom Oy  Ateho