RallyBaron  Samppasport

850 T5-R "Paha Karma" 440hv/579nm

  • 120 Vastauksia
  • 67637 Lukukerrat

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa oooozz|

  • VRCF Ry jäsen 2024
  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 32
  • Alltbra
Vs: 850 T5-R "Paha Karma" 440hv/579nm
« Vastaus #15 : 14.01.2011, 16:20:00 »
Oli muuten komioita kuvia tästä, tos Tuning.fi:ssä. Varmasti livenä vielä uljaamman näkönen ja kulku puoli kohillaan.
855 T-5R -95 // S80 D5 executive -14

Poissa MaZi

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 171
  • www.vrcf.fi
Vs: 850 T5-R "Paha Karma" 440hv/579nm
« Vastaus #16 : 14.01.2011, 17:46:37 »
olenko väärässä jos väitän nähneeni syksyllä x-treme car showssa kyseisen auton??? oli niin tai näin niin komia on kasipätkä  8)

volvo s80 2,5t

Poissa Tonskulii

  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 1430
Vs: 850 T5-R "Paha Karma" 440hv/579nm
« Vastaus #17 : 14.01.2011, 18:30:27 »
olenko väärässä jos väitän nähneeni syksyllä x-treme car showssa kyseisen auton??? oli niin tai näin niin komia on kasipätkä  8)

Et, oli näytillä Messukeskuksessa 10-12.9.
EX: 850 2.5 10V -95 10/09 - 7/10
EX: C70 2.5T -99 7/10 - 10/10
NYK: 855 2.0 T-5 10/10 -->

Poissa don

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 104
  • Ja siitä se ajatus sitten lähti
    • doninmaailma
Vs: 850 T5-R "Paha Karma" 440hv/579nm
« Vastaus #18 : 14.01.2011, 22:48:04 »
olenko väärässä jos väitän nähneeni syksyllä x-treme car showssa kyseisen auton??? oli niin tai näin niin komia on kasipätkä  8)

Kyllähän tuo oli esillä siellä 10.-12.9.2010...ZuluR:n R:n ja Jaagou:n Mersun kanssa samassa "aitauksessa"



Oli muuten komioita kuvia tästä, tos Tuning.fi:ssä. Varmasti livenä vielä uljaamman näkönen ja kulku puoli kohillaan.
-H-

Lehdestä luin että käytössä on Malpassin säädin?
Onko se varmasti kunnossa ja toimii oikein jatkuvasti?
Niissä on tunnetusti ollut ongelmia.

Sepä se...itseäkin hieman epäilyttää tuo Malpassi...googletin tuon malpassin ja päädyin jollekin autosivuille, jossa käsiteltiin kyseistä säätimestä... osassa vika oli itse säätimessä tai pumpun virran saannissa/pumpussa tai liian pienissä bensaputkissa. --> tällä hetkellä ajatuksissa todennäköisin vaihtoehto on: bensalinja tulo 10mm/ paluu 8mm + putken väliin bosch -044 pumppu -040:n kaveriksi + säätimen vaihto esim.
« Viimeksi muokattu: 01.04.2011, 23:39:05 kirjoittanut don »

Volle T5R

  • Vieras
Vs: 850 T5-R "Paha Karma" 440hv/579nm
« Vastaus #19 : 27.01.2011, 21:01:53 »
Tämä asiahan ei tänne kuulu, mutta olisko poikien talliin sattunu jäämään yhtään ylimäärästä 240mm vauhtipyörää?

Poissa JuHaU

  • Hallituksen jäsen - The Insinööri - Pyhimystyyppi
  • Administrator
  • Group A
  • *
  • Viestejä: 7974
  • Recycle Racing #01
    • Juha Uusitorppa Photography
Vs: 850 T5-R "Paha Karma" 440hv/579nm
« Vastaus #20 : 27.01.2011, 21:03:12 »
Tämä asiahan ei tänne kuulu, mutta olisko poikien talliin sattunu jäämään yhtään ylimäärästä 240mm vauhtipyörää?

Etusivulta pari kategoriaa alaspäin löytyy kierrätyskeskus. Sinne voi laittaa ostoilmoituksen.

Poissa Hemalainen

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 84
Vs: 850 T5-R "Paha Karma" 440hv/579nm
« Vastaus #21 : 04.02.2011, 20:05:21 »
Nyt vasta sain käsiini tunkki.fi:n onnittelut donille jutusta! :p Kommeeta. ;)
960 B6304F -95, Ex: 850 B5234T4 STW -96, Ex: V70 D5244T STW -03, Ex: 850 D5252T STW -96, Ex: 740 B230FT -91, Ex: 850 B5244  -96

Poissa don

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 104
  • Ja siitä se ajatus sitten lähti
    • doninmaailma
Vs: 850 T5-R "Paha Karma" 440hv/579nm
« Vastaus #22 : 03.03.2011, 20:59:02 »
Hitto lumi sulaa pikku hiljaa eikä autoa ole vielä aloitettu laittamaan... no onneksi ei ole aivan mahdottaman suuri urakka tänä talvena.

Tarvikkeet on suurin piirtein kasassa ja suunnitelmat bensa puolelle ovat kokolailla valmiit. Tankilta 10mm tuloputki ja 8mm paluu, konetilaan bosch -044 pumppu tankin bosch 040 pumpun kaveriksi. Säädettävä bensanpaineen säädin uusiksi. Imusarja ongelma korjataan suurella todennäköisyydellä hitsaamalla ongelmakohta umpeen, eipä ainakaan ole mitään ylimääräistä blommia irtoilemassa. Kaikkea pikku parantelua pää-asiassa konehuoneen puolella. Jotain aiemmista suunnitelmista poikkeavaa osaakin on tulossa...mutta niistä myöhemmin.

Alkuperäinen öljylauhdutin olisi tarkoitus korvat erillisellä lauhduttajalla. En ole vielä ehtinyt mittailla minkä kokoinen sinne menisi eli jos joku on laittanut erillisen öljylauhduttajan niin sen koko ja sijoituspaikka kiinnostaisi eikä kohtuu hintainen ostopaikka tietokaan ole pahasta. 

Poissa don

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 104
  • Ja siitä se ajatus sitten lähti
    • doninmaailma
Vs: 850 T5-R "Paha Karma" 440hv/579nm
« Vastaus #23 : 28.03.2011, 17:16:24 »
Tuollaiset pitäisi lähiaikoina sovittaa autoon.. ;)


Poissa don

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 104
  • Ja siitä se ajatus sitten lähti
    • doninmaailma
Vs: 850 T5-R "Paha Karma" 440hv/579nm
« Vastaus #24 : 01.04.2011, 23:58:57 »
Imusarja ongelma on lopulta ratkaistu...enää ei teräsplommit lentele imusarjan päädystä. Pääty hitsattiin umpeen. Lähipäivinä pitäisi alkaa rakentelemaan uutta bensalinjastoa. Tulo puoli tehdään lopulta AN8 liittimin ja letkulla. Paluu toteutetaan AN6 liittimin ja letkuin. Malpassin bensanpaineen säädin saa väistyä Aeromotiven säädettävän bensanpaineen säätimen tieltä. Konetilaan lisätään Bosch -044 pumppu hieman ennen suutinputkea. Öljynlauhduttimeksi tulee 19 rivinen lauhduttaja. Myös jäähdyttäjä menee uusiksi.




Poissa ZuluR

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 583
  • Suomen Yhteyshenkilö NordicR.com
    • http://v-tuning.fi
Vs: 850 T5-R "Paha Karma" 440hv/579nm
« Vastaus #25 : 02.04.2011, 00:16:14 »
 :nälkä:

Poissa Juzi

  • Grand Touring
  • ****
  • Viestejä: 1796
  • Vᵒˡᵛᵒ
Vs: 850 T5-R "Paha Karma" 440hv/579nm
« Vastaus #26 : 02.04.2011, 04:55:13 »
nättiä.
joskus jos repis omamastakin ärrästä tälläsiä tehoja.. noh taitaa jäädä haaveeks, kun viitti liikaa käyttistä kutitella :)

Poissa mikkeki

  • 315 km/h @ mile
  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 257
  • www.vrcf.fi
Vs: 850 T5-R "Paha Karma" 440hv/579nm
« Vastaus #27 : 02.04.2011, 19:21:02 »
Hyvähyvä,
mutta miksi vakiolauhduttimen tilalle tuo uusi 19rivinen JÄÄHDYTIN?

Miten meinaat kontrolloida öljyn lämpötilaa? ettei siis mene liian viileäksi ja taas toisaalta jos väärässä paikassa jäähdytin niin ei välttämättä jäähdytä tarpeeksi.

Ainakin näissä pikkuvolvoissa vakiolauhdutin toimii todella erinomaisesti, rakenne lienee sama tässäkin. Itelläkin käytössä tuo vakiolauhdutin, eikä mitään ongelmia ole ollut sen kanssa...
raw d

Poissa Spoileri

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 464
Vs: 850 T5-R "Paha Karma" 440hv/579nm
« Vastaus #28 : 02.04.2011, 19:43:48 »
Sori kateellisen OT, mutta on ne turbovolvot hurjia vehkeitä, kun öljykin tulee lohkosta kaasuuntuneena. Jos siellä meinaan lauhdutin jossain on. :juhau:
Mercedes-Benz 190E 2.6 -89, Mercedes-Dents 190E 2.0 -83, 960 3.0 -95 "Silver Sand", 244GL B23E -75 "Andes Copper", Toyota AE86 r.F & KP62 r.SS, Välikotelo -78, BSA A65 Thunderbolt 650 -71, Triumph Spitfire 1500 -79 "Vermillion Red"

Loose Unsoldered Connections And Splices

Poissa don

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 104
  • Ja siitä se ajatus sitten lähti
    • doninmaailma
Vs: 850 T5-R "Paha Karma" 440hv/579nm
« Vastaus #29 : 02.04.2011, 20:44:17 »
Kyllä ne viileämmät saa olla kun viime kesänä...mittarilla tuo lämpötila selviää.

Todennäköinen sijainti tulee olemaan kuten malli kuvassa:


Sitten on pakko laittaa muuta kuva autosta kun sain niitä lehtikuvia käyttööni. Kuvat: Tuukka Erkkilä




« Viimeksi muokattu: 13.06.2011, 12:35:50 kirjoittanut don »

 

Ateho  Elekma