Carcom Oy  Ateho

Volvo V70 R AWD 1999 MK1 hyvää jarrusettiä (brembo,muu,saako MK2 R brembot)?

  • 13 Vastauksia
  • 9238 Lukukerrat

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Brenkku15

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 56
  • www.vrcf.fi
Löytyykö mistään hyvää jarrusettiä MK1 V70R? Vai saako sovellettua MK2 R brembo sarjan MK1:seen? Sekä uusi hieman isompi turbo että saadaan kevyesti piristettyä autoa? Autoon tehdään talven aikana täysi kone remppa ja samalla päivitellä hieman osia.

- Benkku

AUH

  • Vieras
Löytyykö mistään hyvää jarrusettiä MK1 V70R? Vai saako sovellettua MK2 R brembo sarjan MK1:seen? Sekä uusi hieman isompi turbo että saadaan kevyesti piristettyä autoa? Autoon tehdään talven aikana täysi kone remppa ja samalla päivitellä hieman osia.

- Benkku
Jarru asiaan en osaa mitään sanoa,mut tohon piristys juttuun löytyy varmasti täältä foorumilta tietoa ja paljon! Jos jotain mainitaan niin yli 300hp kannattaa kanget päivittää. Käytä ilta tai pari selailuun...on tämän foorumin porukka ottanu tinakoneesta niin palijo potkua et luulen et pieneen päivitykseen apuja löytyy.  :)

Poissa sjos

  • Turbo+
  • *******
  • Viestejä: 5879
Ebc:ltä löytyy ainakin rei'itettyä ja uritettua levyä sekä kunnon paloja.

Onko rehellinen 99 malli vai 00?
Jos viimeksi mainittu, niin jäähdytetyt levyt takana ja silloin on nihkeää saada parempia levyjä taakse.
Ison veden takaa olen muutamat löytänyt.

Mk2 R:n jarrut saa kyllä sovellettua sinne, mut silloin minimi vannekoko on 17" eikä nekään kaikki mahdu ko jarrujen kanssa.

Voisin kyllä uskoa, et normi ajoon + hieman ratailuun käy ebc levyt + RedStuff palat + teräspunosletkut + kunnon nesteet.

Itsellä edellämainitut lääkkeet + tietysti satuloiden purku, pesu, putsaus ja uudet tiivisteet.
Chrysler PT Cruiser :smoke:

Poissa Brenkku15

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 56
  • www.vrcf.fi
Ebc:ltä löytyy ainakin rei'itettyä ja uritettua levyä sekä kunnon paloja.

Onko rehellinen 99 malli vai 00?
Jos viimeksi mainittu, niin jäähdytetyt levyt takana ja silloin on nihkeää saada parempia levyjä taakse.
Ison veden takaa olen muutamat löytänyt.

Mk2 R:n jarrut saa kyllä sovellettua sinne, mut silloin minimi vannekoko on 17" eikä nekään kaikki mahdu ko jarrujen kanssa.

Voisin kyllä uskoa, et normi ajoon + hieman ratailuun käy ebc levyt + RedStuff palat + teräspunosletkut + kunnon nesteet.

Itsellä edellämainitut lääkkeet + tietysti satuloiden purku, pesu, putsaus ja uudet tiivisteet.

On rehellinen 99vm :), kiitos vinkeistä :)



Poissa Brenkku15

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 56
  • www.vrcf.fi
Kohta olisi sitten uusi perä paikoillaan ja seuraavaksi koneremppaa kehiin, mitä nokkia ymym suosittelette vaihtamaan koneeseen? Ennen kun ruvetan muita ahtimia miettimään paikalle?


Poissa BuuBBa

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 241
  • Recycle Racing #05
Aloita H-profiileilla ja coolerilla. Nokkia tuskin alle 400hv tarvitsee hirveästi ihmetellä. Varmasti auttaisivat, mutta €/hv taitaa olla korkea.

Red stuff hyvät palat kadulle ja niille riittää perus levyt. Jos ratavehjettä rakennat, niin kannattaa vaihtaa aihio..

Budjetti ja teho-/käyttötavoite projektille? Toivottavasti ei 500€ ja 500hv kuteen yleensä ja paketti, joka herää 2000rpm kohdilta ja vetää 8k rpm asti.
MYYDÄÄN: Suuttimia (KLIK), Uusi 1045(multilink) lukkoperä, 700-sarjan silotettu takaluukku.
Ex:Volvo 760 -88 Tbo x3, 960 2.5 -95, V70 2.0T -01, V70R -98 C70 T5 -00, S80 D5 AWD -07, S60 T3 -10, V70 T4 -11

Poissa Brenkku15

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 56
  • www.vrcf.fi
Tämä rojekti jäänyt hieman seisomaan työkiireiden takia, perä on siis paikalla ja jarru setti tuli wilwoodilta bbk setti :). Käyttötavoite autolle lähinnä kesä peli jopa hieman satunnaiseen leikkimiseen radalla , käyttöön toivottu hv määrä 400-500 välille ei sen enempää. Budjetti siinä 5000-6000€ nurkilla. Jarrut ottivat tuosta jo pienen siivun :).

Poissa Brenkku15

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 56
  • www.vrcf.fi
Ajateltiin hommata autoon TD04HL-19T Ahdin alkuperäinen, mutta tähän saa myös suoraan 20T jonka ajattelin tilata. H profiilin anget SPM:ltä? Mitkä ovat oikeat koot? Mitkä nokat tähän sitten iskisi kun ei taida GLT:n sopia tähän suoraan. Jotain muuta huomioitavaa? Seuraava vaihe ennen kesää on moottori  remppa.

Poissa JuHaU

  • Hallituksen jäsen - The Insinööri - Pyhimystyyppi
  • Administrator
  • Group A
  • *
  • Viestejä: 7970
  • Recycle Racing #01
    • Juha Uusitorppa Photography

Poissa Odemaster

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 199
Ite oon just päivittelemässä mk2 ärrän jarruja mk1:n ärrään. Sen voin kertoa etteivät suoraan mene  :'( edes vaikka vaihtaisi levytkin. Ilmoittelen jos jotain edistystä tulee :)! Jos siis vielä ne ärrän jarrut edes kiinnostaa :D
Ei mun auton hevoset oo hävinny mihinkää. Ne on vaa laitumella.

Poissa NordicR

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 744
    • äRRä
Ite oon just päivittelemässä mk2 ärrän jarruja mk1:n ärrään. Sen voin kertoa etteivät suoraan mene  :'( edes vaikka vaihtaisi levytkin. Ilmoittelen jos jotain edistystä tulee :)! Jos siis vielä ne ärrän jarrut edes kiinnostaa :D
Päivittele ihmeessä, kun saat hommaa etenemään. On ne mk2 ärrän jarrut hieman eri leveliä kuin mk1.
EX 740 x 3, S80, 960           
854 T-5R "immortal"
V70 D5 6v-man. Classic

Poissa Brenkku15

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 56
  • www.vrcf.fi
Itse päädyin hankkimaan Porschen BBK ja volvoon käypät adapterit että istuvat ☺️

Poissa Odemaster

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 199
Itse päädyin hankkimaan Porschen BBK ja volvoon käypät adapterit että istuvat ☺️
Mistäs sä tollaset jotku adapterit oot löytäny :o?!?
Ei mun auton hevoset oo hävinny mihinkää. Ne on vaa laitumella.

Poissa Brenkku15

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 56
  • www.vrcf.fi
Mistäs sä tollaset jotku adapterit oot löytäny :o?!?

Ebay n ihmeellinen maailma, IPDUSA möi näitä adaptereita aikaisemminkin mutta ei ole enään valikoimissa.





 

Kulkukoira  Proturbo