1
850, V/S70 (vm.<-00), C70 (vm.<-05) / v70 mk1 alavesiletku irtosi
« Uusin viesti kirjoittanut tomaattifarmari tänään kello 17:59:27 »Nonniin, yleensä varmaan käyttäjän ensimmäinen viesti on että jotain meni rikki miten korjataan...
Nyt kuitenkin eritavalla ensi viesti foorumille.
Eli; 2.4 perus 170hv vapari volvosta oli alavesiletkun klemmari ruostunut poikki syylärin liitoksesta. letku irronnut ja autolla ajettu ilman vesiä noin 20km. tämän jälkeen vielä lähikaupassakin käyty. koko ajan toiminyt kuulemma ihan normaalisti. laitoin uuden klemmarin ja täytin järjestelmään noin 6-7 litraa vettä. nyt vain ihmetellään että autolle ei ole ilmeisesti käynyt mitään. ainoa vika tuntuu olevan että paisuntasäiliön anturi on rikki kun ei hälyttänyt ollenkaan ettei ole vettä. voiko olla mahdollista ettei kone tuosta hajonnut ja mikä paikka yleensä hajoaa ensimmäisenä jos noin pääsee käymään? tänään ajettu täysin normaalisti töihin ja takaisin noin 40km ei tunnu vievän nestettäkään ja konekkin toimii nätisti.
jollain vastaavia kokemuksia?
Nyt kuitenkin eritavalla ensi viesti foorumille.
Eli; 2.4 perus 170hv vapari volvosta oli alavesiletkun klemmari ruostunut poikki syylärin liitoksesta. letku irronnut ja autolla ajettu ilman vesiä noin 20km. tämän jälkeen vielä lähikaupassakin käyty. koko ajan toiminyt kuulemma ihan normaalisti. laitoin uuden klemmarin ja täytin järjestelmään noin 6-7 litraa vettä. nyt vain ihmetellään että autolle ei ole ilmeisesti käynyt mitään. ainoa vika tuntuu olevan että paisuntasäiliön anturi on rikki kun ei hälyttänyt ollenkaan ettei ole vettä. voiko olla mahdollista ettei kone tuosta hajonnut ja mikä paikka yleensä hajoaa ensimmäisenä jos noin pääsee käymään? tänään ajettu täysin normaalisti töihin ja takaisin noin 40km ei tunnu vievän nestettäkään ja konekkin toimii nätisti.
jollain vastaavia kokemuksia?