Karan asento vaikuttaa myös käyntiin ja joskus laittanut sen väärin niin ei ottanut kierroksia. Onko se peitelätkä tehdastekoinen vai jonkun itse väsäämä ?..sen kylmäkäynnistys-laitteen sijainti/toiminta saattaa olla joissain pumpuissa erilainen.
Kannattaa myös tarkistaa että se pumppu on oikeaan suuntaan pyörivä.
ei oo jumittanut pohjaan. mutta semmonen kysymys että mihin päin sen loven pitää osottaa mikä siinä karassa on? Kumminkin ennen keulille nostamista ei tuota humppaamista tehnyt. Mites tuo vaparin pumppu pitäiskö sillä koittaa käymään onko nuissa edes eroja muutaku et turbon pumpussa tuo ahdon alanen syöttö?
Saattaa siinä olla jotain eroja keskipakosäätimessä yms. sisuksissa mutta pitäisi senkin pelata. Ahtokaran pitäisi olla niin että jyrkin kohta tulipeltiin päin ja kannattaa tarkistaa, että se seurantatappi liikkuu pumpussa kun kaasua painaa.