Elekma  Autoracing

240 8V Turboprokkis. 535WHP

  • 696 Vastauksia
  • 328309 Lukukerrat

0 jäsentä ja 2 Vierasta katselee tätä aihetta.

Poissa kiroileva_fossiili

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 288
  • 242 '84, 744 '86
Vs: 240 8V Turboprokkis. GTi Magazine 2/17
« Vastaus #540 : 09.03.2017, 18:04:30 »
Mä en ainakaan huomannut edes, vaikka yritin katsoa mitä tarkoitettiin. Omaan silmääni ihan järkyttävän huolella kasattu, enkä jaksais omaani kyllä tehä tai ylläpitää edes vastaavaa tasoa.

Poissa Demi

  • Savisukeltaja
  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 1075
  • voi olla tai sit ei ole
Vs: 240 8V Turboprokkis. GTi Magazine 2/17
« Vastaus #541 : 09.03.2017, 21:28:56 »
Mä en ainakaan huomannut edes, vaikka yritin katsoa mitä tarkoitettiin. Omaan silmääni ihan järkyttävän huolella kasattu, enkä jaksais omaani kyllä tehä tai ylläpitää edes vastaavaa tasoa.
samalla aaltopituudella.  O0
ja todella hieno Volvo :o
kiitoos ja anteeks.

Poissa janne81

  • Turbo
  • ******
  • Viestejä: 4108
Vs: 240 8V Turboprokkis. GTi Magazine 2/17
« Vastaus #542 : 09.03.2017, 21:32:20 »
samalla aaltopituudella.  O0
ja todella hieno Volvo :o
Mä en ainakaan huomannut edes, vaikka yritin katsoa mitä tarkoitettiin. Omaan silmääni ihan järkyttävän huolella kasattu, enkä jaksais omaani kyllä tehä tai ylläpitää edes vastaavaa tasoa.





Poissa janne81

  • Turbo
  • ******
  • Viestejä: 4108
Vs: 240 8V Turboprokkis. GTi Magazine 2/17
« Vastaus #543 : 09.03.2017, 21:35:08 »
Tarkoitus ei ole todellakaan mollata millään lailla rakentajaa tai autoa, olen vaan tarkka katselemaan kuvia.
Itse en pystyisi ikinä vastaavaan varmaankaan. Hieno laite kyllä kaikenkaikkiaan!  :)

Poissa Likonen

  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 1035
    • Lateo.kuvat.fi
Vs: 240 8V Turboprokkis. GTi Magazine 2/17
« Vastaus #544 : 16.03.2017, 18:57:41 »
Lisätuki koneelle tehty. Alkuperäinen idea oli tehdä tuki kytkinkopan/lohkon kiinnityksen tietämiltä mutta siihen en oikeen keksinyt fiksusti toteutettavaa ratkasua joten suunnitelma muuttui. Nyt tuki on kiinni pakosarjan kiinnityksen alla ja siitä tanko menee kohti iskarintornia/pyöränkoteloa johon se kiinnittyy tukikumilla/puslalla. Nää selitykset on aina vaikeita mutta ehkä kuvista saa jotain selkoa pääkopan tuotoksista..

Tuossa valmis tuote maalattuna ja vetäsin päälle vielä lämpösuojatarraa kun sitä hyllystä löytyi..


Tuossa tuki asennettuna. Liikaa ei ole tilaa pakosarjan putkiin mutta mahtuu kulkemaan ja olemaan.


Vielä downpipen kanssa. Mahtuu  8)


Joten semmottist siitä tuli. Toivonmukaan toimii ja kestää niinkun pitää. Kyllä tuo teoriassa pitäisi koneen liikettä rauhoittaa (kumi on aika jäykkä).

Tuli kanssa vuoden ekat savut töräytettyä ja käytettyä auto lämpimäksi/kuumaksi. Hyvin lähti ekalla yrityksellä muutaman kuukauden jälkeen ja vieläpä n.5kk vanhoilla wiunoilla. Hyvin tuntuisi tuo öljytermari pelaavan. Käyttelyn jälkeen kokeilin niin suodatin oli sen verran kuuma että siitä ei oiken tohtinut kunnolla ottaa kiinni mutta jäähdytinkenno vielä abaut huoneen lämpönen.

Nyt vielä kun auto on pukeilla niin pitäisi tuo ruotsista tullut etuvakaaja asentaa vakiopaksuisen tilalle. Siinä vaan ei tullut mukana noita puslien/vakaajan kiinnikepantoja(rautoja). Joten sellaiset pitäisi jostain hommata, nuo omat kun on aika kypsät. Joten jos joltain löytyy sellaset ok kuntoiset niin kelpaisi kyllä. Scandixilta saisi uusia mutta niin tyyriit toimituskulut että setin hinnaksi tulisi jotain 60e tms.. Europeantuningilta saisi IPD asennussarjaa mutta hintaa toimitettuna yli 70euroa koska 34e toimituskulut..

Vw Amarok DC BiTdi 4motion -13. Käyttis
240 GL -86 8V .Turpoprokkis

Poissa JVEEM

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 284
  • www.vrcf.fi
Vs: 240 8V Turboprokkis. GTi Magazine 2/17
« Vastaus #545 : 16.03.2017, 21:20:35 »
Kuinkas paksu vakaaja tulee? Itse ostin ihan paikallisesta volvo korjaamosta omaan turbomallin vakaajaan kiinnikkeet ja helat, niin maksoiko 30e yhteensä? Tuommoinen muistikuva itsellä.

Mistäs muuten tuota lämpösuojatarraa löytyy?
Volvo 242DL -79

Poissa Jjage

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 22
  • www.vrcf.fi
Vs: 240 8V Turboprokkis. GTi Magazine 2/17
« Vastaus #546 : 17.03.2017, 09:10:21 »
siniseltä kannattaa hakea. omaan GLT eli 21mm vakaajaan hain kumeineen, rautoineen just 25-30e.
-82 244 Turbo    -97 V70R awd
-90 240 GLT
-70 142
-67 Amazon

Poissa Likonen

  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 1035
    • Lateo.kuvat.fi
Vs: 240 8V Turboprokkis. GTi Magazine 2/17
« Vastaus #547 : 17.03.2017, 15:59:23 »
Tuo vakaaja on ameriikan malliin 1tuuma eli eurooppalaisittain 25,4mm. Puslat siinä tuli kyllä mukana mutta ei kiinnikerautoja vaikka tuotenimi oli nimenomaan "swaybar kit"..

Ja juu en lähtenyt heti marmorilta kyselemään vaikka sekin kävi mielessä. Koska tupannut olemaan viimevuosina monien vähääkään harvinaisempien osien kohdalla että "ei oo, tilaa classicpartsilta, sieltä ehkä saa tai ei". Perus kulutusosia on sieltä kohtuullisesti saanut, vähintään tilaamalla (tiivisteitä, jakohihnaa jne). Käväsimpä nyt kumminkin siellä teidän rohkaisemana siinä toivossa että vois ehkä saadakkin. No vähän oli nahkeata mutta kyllä sieltä vastaukseksi sain "jotain versioita saatavilla, voi tilata mutta ei palautusoikeutta". No otin tän 'villinkortin' sitten kun ei maksanut "kun" 31e molemmille puolille sekä sisä että ulkoraudat.. Alkuviikosta pitäisi tulla toimipisteeseen, toivon mukaan tulee oikeat niin saa vakaajan kiinni ja auton pikkuhiljaa laskettua takas pyörilleen.

Ja tuo lämpösuojatarra on sellasta semi jytkyä mallia arkkimuodossa, Autoracingilta hankittu . Joiltain valmistajilta löytyy myös ohuempia joita helpompi väännellä muotoihin mutta niissä ohuissa myös lämmöneristys kyky tietysti vähän heikompi?
Vw Amarok DC BiTdi 4motion -13. Käyttis
240 GL -86 8V .Turpoprokkis

Poissa Jjage

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 22
  • www.vrcf.fi
Vs: 240 8V Turboprokkis. GTi Magazine 2/17
« Vastaus #548 : 20.03.2017, 09:28:10 »
siinä uudessa vakaajan kumissa ja raudassa on keskelle tehty ura ku vanhanmallinen on suoralla pinnalla. jos tilasit 21mm vakaajalle olevan kiinnikeen ja se ei meinaa istua kunnolla nii voin vaihtaa mun turbosta vanhanmallin raudat (asun espoossa). ne on hyvät ku ne maalaa :)
-82 244 Turbo    -97 V70R awd
-90 240 GLT
-70 142
-67 Amazon

Poissa Likonen

  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 1035
    • Lateo.kuvat.fi
Vs: 240 8V Turboprokkis. GTi Magazine 2/17
« Vastaus #549 : 29.03.2017, 10:36:15 »
Vakaajan kiinnikkeet tuli aika nopeasti ja oli sen 30e ja pennit päälle. Ja olihan ne sopivatkin myös joten vakaaja meni kiinni.



Apulaitehihnoja ja hihnojen linjoja tuli taas vähän pyöriteltyä. Laturilla oli aikaisemmin contin 4-urainen hihna, sillä kun sai vähän linjaa paremmaksi /enemmän anteeksi antavemmaksi. Nyt hommasin siihen uuden contin 5-uraisen remmin ja shimmasin linjaa hieman joten se on nyt aika hyvä. Tuo laturin remmi on kyllä aikaisemminkin hyvin pysyny paikoillaan, joskin vähän ulkosyrjästä kulunut. Mutta nyt ei pitäisi tulla onkelmia joten voi huoletta jenkhailla.

Tuon ohjaustehostimen hihnan kanssa on sitten ollut vähän enemmän vääntämistä kun se ei tunnu oikeen asettuvan. Sekään ei ole kyllä irti hypännyt kertaakaan mutta tokalla penkkireissulla tuli huomattua että se kääntyi ylösalaisin jossain välissä vetoja  :D Joten penkissä vedettiin se vaan surutta poikki ja jatkettiin vetuja. Siihen kyllä jo syksyllä hommasin ja asensin uuden contin nahkan mutta nyt sitten samalla senkin linjaa parantelin. Vähän shimmailua ja vääntelyä ja kääntelyä niin linjan sai nyt melko hyvin suoraksi ja hihnapyörät kohtaamaan. Joten eiköhän sekin siellä nyt mukana roiku ilman että kääntyy ylösalaisin..



Etupuskurin myös nappasin irti ja keulan osien istuvuutta hieman aloin parantelemaan. Tuon paljonpuhutun kuskinpuolen umpion säädin nyt suorempaan. Sitten sen lukkopellin ja valojen alla olevan paneelin väliin tulevan palkin entisöin, maalasin ja asensin paikalleen. Nyt on lukkopelti jämäkempi ja se valojen alla/puskurin päällä kulkeva pelli on paremmassa ryhdissä.

Sitten pitäisi vielä puskuri kiinnitellä takaisin ja puskurin päätyihin askarrella kiinnikkeet niin saa senkin paremmin istumaan. Sitten enään puskurin päälle tuleva lista kiinni niin alkaa olemaan keulan osien istuvuus/viimeistely samalla tasolla kun muunkin auton viimeistely. Tuohon puskurin päälle tulevan listan hommailin jo aikaisemmin (mustan) mutta sitä pitää vähän entisöidä että saa hyvän ja istumaan sen. Voi olla että pitää hommata uudet kulmapalat siihen? Sen kiinnikkeitä myös tilasin samalla kun tuon vakaajankin mutta tilasimpa niitä sitten liian vähän :( Joten tarvii taas varmaan siniselle lähteä ruinaamaan.

Aikalailla alkaa tuo kevätaurinko lämmittämään mieltä ja katuja joten tarvii varmaan auto ottaa kohta liikennekäyttöön jahka saa nuo vikat pikkuhommat tehtyä. Vakuutus pitäisi myös päivittää samalla vastaamaan auton nykyistä arvoa/käyttöä ennenkun liikenteeseen lähtee ja sen pohjalta onkin jo pariin lafkaan laitettu kyselyä. Eli tuollainen harrasteajoneuvovakuutus pitäisi hommata missä huomioitaisiin auton vähäinen käyttö vuositasolla sekä huomattavasti kasvanut arvo. Nykyisellä perusvakuutuksella vähän voi harmittaa jos joku tällää kylkeen tai varastaa auton. Vakuutusyhtiö kattelee nettiautosta että Volvo 240 -86 on arvoltaan 800e niin ei paljoo lämmitä kun autoon laitettu reilut 25ke.
Vw Amarok DC BiTdi 4motion -13. Käyttis
240 GL -86 8V .Turpoprokkis

Poissa vmattine

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 463
  • www.vrcf.fi
Vs: 240 8V Turboprokkis. GTi Magazine 2/17
« Vastaus #550 : 30.03.2017, 16:09:07 »
Mites pitkä tuo laturin remmi on sulla ? että mistä löysit 5urasen ?
Alle 1.9Bar ahdoilla ei ajeta!!!

Poissa Likonen

  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 1035
    • Lateo.kuvat.fi
Vs: 240 8V Turboprokkis. GTi Magazine 2/17
« Vastaus #551 : 06.04.2017, 21:11:48 »
Noniin termosta pulloon!

Pari pikkuhommaa tuli tehtyä ja auto on nyt taas kasassa.

Ahtopaineenohjaukseen tuli muutoksia. Ennen lähti imusarjassa olevasta vacuum stationista putki hyttiin kojelaudan alle jonka päässä t-haara. Siitä toinen putki meni hukkaportin kalvon alle suoraan ja toinen putki solenoidille ja siitä kalvon päälle. Nyt homma muuttui paremmaksi/selkeämmäksi. Eli nyt on niin että ahtimen jälkeen ahtoputkessa on kaksi liitintä joista toisesta menee putki suoraan kalvon alle ja toisesta hanskalokeron taakse solenoidille ja siitä kalvon päälle.



Nyt on siis hiukan lyhyemmät ja selkeämmät putket. Ja pääpointti mikä jutussa oli niin se että tuo solenoidihan hieman vuotaa ilmaa ulos joten parempi että sille ohjauspaine tulee tuolta ahtoputkesta eikä vacuumstationista missä muut olevat ohjaukset on suljettuja (mappi, dumppi, bp säädin). Tuo vuotaminen on kyllä hyvin pientä ilmamassaltaan joten ei pitäis vaikuttaa esim. mappitietoon mutta varmuuden vuoksi tuli nyt tehtyä noin. Voihan siitä olla positiivisa puolia myös se että ohjausviive hieman pienenee koska putket on lyhyemmät ja on heti ahtimen jälkeen.

Sama kaveri joka hitsasi tuon ahtoputken liitinlähdön niin hitsaili mulle samalla tigillä kasaan tuon poikkien(korvakkeet). Jotenka ahtoputken lisäksi myös se tuli maalattua ja asennettua. Ilmanputsarin myös pesin ja öljysin ja kaikki kasaan. Puskurin kiinnitystä ja asentoa paransin myös hieman.

Tuli myös autoa ulkoilutettua tallin ympärissä sen verran että tuli kokeiltua että kaikki pelaa. Samalla myös pesasin talven pölyt pois päältä ja ottelin kuvat vakuutusyhtiötä varten.



Puskurin päälle tuleva lista puuttuu vielä kahdestakin syystä. Samalla kun tilasin vakaajan niin tilasin listan kiinnikkeet mutta tilasin niitä liian vähän joten niitä pitäisi saada lisää kymmenisen kappaletta  :D Kävin siniseltä jo kysäsemässä mutta maksoi olikohan 3,4e kpl ja tilauskamaa. Perkule että en laskenut niitä silloin että monta tarvitsee koska tuolla ruotsissa ne maksoi euron pintaan muistaakseni. Ja toinen syy on se että toinen kulmalista on aika heikossa hapessa joten tarvitsisin melkeen paremman sen tilalle. Joten jos jollain pyörii hyväkuntoisia, mustia puskurin päälle tulevia listoja niin saa tarjota. Se homma pitäisi ennen tampereen messuja saada tehtyä.

Ja sitten noista harrasteauton vakuutuksista. Sain myös asiaan koskien yksityisviestillä kyselyä niin kirjottelempa tähän nyt julkisesti kokemuksia koska monia aihe varmasti kiinnostaa koska paljon on tälläkin foorumilla porukka laittanut vanhoihin autoihin rahaa kiinni. Ja monien vakuutusyhtiöiden perusvakuutukset ei sitä upotettua rahaa huomio korvausta laatiessa..

Ensimmäiseksi laitoin viestiä IF:ille koska siellä mulla on nyttenkin vakuutukset. Niillä ei varsinaisesti ole virallista harrasteajoneuvovakuutusta joten epäilin että heillä ei ole mulle tarjota räätälöityä vakuutusta. Ja niinhän se on. Muutaman päivän kuluttua sain puhelun missä kertoivat että heidän vakuutuksensa ei huomioi kun perusauton arvon. Eli esim. mun tapauksessa kolari/lunastustilanteessa he korvaisivat yleisen 240sen arvon mukaan eli tyyliin 800e miinus omavastuu. IFin vakuutus ei huomio mm. seuraavia asioita vaikka olis kuitit osista: kilpakäyttöön tarkoitetut varusteet ja rakenteet, helmiäs/koriste/erikoismaalaukset, jälkiasennetut/säädettävät alustat, erikoisiskunvaimentimet ja madallusjouset, erikoispuslat ja kallistuksenvakaajat, polttoaineensyötön ja moottorinohjauksen osat ja softat, muut moottorin tehon tai väännön lisäämiseksi tarkoitetut osat, erikoiskytkimet ja vauhtipyörät jne.. Eli oman ja monen muun autoharrastelijan tapauksessa eivät korvaa käytännössä mitään aftermarket palikoita.

Lähitapiolalta kyselin soittamalla harrastevakuutusta niillä kun sellainen on valikoimissa. Puhelimessa kerroin minkälainen homma ja sainkin sieltä tarjouksen hyvillä bonareilla höystettynä sekä suullisesti puhelimella että nettipalveluun kirjallisena. Vakuutusarvoksi määrittelin 20 000e ja sen mukaan tarjouskin tuli joka oli halpa hyvien bonuksien myötä(alle 500e vuosi). Täytin sitten sen harrasteajoneuvo tieto/hakemus lomakkeen ja lähetin sen kuvien kera tapiolaan niinkuin pyysivät (että vakuutuksen saa vahvistettua). Kumminkin hieman yllätykseksi sieltä tuli bumerangina vastaus takas että liikennevakuutuksen myöntävät, mutta ei kaskoa. Koska heidän mukaansa tämä auto on rakennettu kilpailukäyttöön ei normaaliin ajoon?? Lähetin takaisin vastauksen tarkennettuna että tällä ei ajeta kilpaa, vaan on kesäkäyttöön puuhasteltu katuauto. Kysäisin myös että eikai lisätyt turvavarusteet pitäisi vaikuttaa vakuuttamiseen kuin positiivisesti? Mutta heidän kantansa oli että eivät myönnä kaskoa. Elikkäs jos harrasteauto ei ole pussihousutyyliin entisöity niin ei kannata vaivata itseään asioimalla tapiolan kanssa. Olisin siirtänyt ainakin toisenkin auton vakuutukset myös sinne koska hinta oli järkevä ja ehkä muutkin vakuutukset. Mutta jos ei harrasteautoa sinne saa vakuutettua niin en ala kyllä muitakaan vakuutuksia sinne siirtämään. Pitäkööt tunkkinsa.

Op-pohjolan kanssa nyt olen päässyt pisimmälle ja nyt ainakin alustavasti vakuutus on sovittu, samasta summasta kun tapiolan kanssa tehtiin tarjous. Ihan hyvin on asiointi sujunut pohjolan kanssa mutta onhan se vaatinut useita puhelinsoittoja edes takas, ihan senkin takia että kyseinen 'myyjä' ei ilmeisesti ole ennen myynyt harrastevakuutusta. Sieltä onnistui harrastevakuutus hakemus ihan puhelimen välityksellä ja pyydetyt kuvatkin sinne myös jo toimitin. Ekassa tarjouksessa oli aika matalat bonukset joten hintakin oli yli 1000e /vuosi. Sen takia lähdin myös muualta kyselemään. Mutta saatiin bonuksia vähän fiksuttua, ja jos se nyt onnistuu että siirrän nykyiset bonukset tähän uuteen vakuutukseen niin hinta on vähän maltillisempi. Tokihan sitten seisonta-ajalta tulee hyvitystä joten vuosikustannus pysyy ihan järkevänä. Joten ainakin tähän mennessä uskallan suositella Pohjolaa harrasteauton vakuuttamisen suhteen. Toivotaan nyt ettei sieltä sitten tule takapakkia bonuksien tai vakuutuksen myöntämisen suhteen.

Fenniaan laitoin myös viestiä koska hekin myyvät harrasteautovakuutusta. Sinne laitoin kanssa aika kattavasti tietoa minkälainen homma kyseessä mutta vastaus tuli vain että onko minulla muita vakuutuksia heillä koska he eivät ko. vakuutusta myönnä jos ei ole muita vakuutuksia siellä. Vastasin että voin toisenkin auton vakuutukset sinne siirtää jos hinta on kohtuullinen. Siihen vastasivat että ei riitä että autovakuutukset on siellä, että pitäisi olla myös vähintään kotivakuutuskin. Eli vieläkään ei mitään vastausta tähän harrasteauton vakuutuksen suhteen. En sinne nyt sitten toistaseksi ainakaan jaksanut enempiä viestitellä koska pohjolan kanssa pääsin jo ihan fiksuun diiliin. Olisivat voineet kyllä edes vastata edes hintaa yms niin helpompi miettiä muidenkin vakuutuksien siirtoa sinne. Mutta ei nyt siltikään pahaa sanottavaa Fenniasta varsinaisesti. Jos pohjolan homma kusahtaa niin tarvii varmaan jatkaa chättäilyä ko. puljun kanssa..

Mutta näillä mennään. Kohtapuoliin voisi auton ottaa ajoon jahka saa tuon vakuutushommankin maaliin. Toivonmukaan tuosta jotain hyötyä oli niille jotka harkitsevat harraste-autonsa vakuuttamista.


Mites pitkä tuo laturin remmi on sulla ? että mistä löysit 5urasen ?
Tais olla 710mm jos en väärin muista. Ja fixukseltahan tuo löytyi.
Vw Amarok DC BiTdi 4motion -13. Käyttis
240 GL -86 8V .Turpoprokkis

Poissa Kisko

  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 871
Vs: 240 8V Turboprokkis. GTi Magazine 2/17
« Vastaus #552 : 06.04.2017, 22:58:15 »
Nippelit.fistä saa noita puskurinlistan kiinnikkeitä, hinta 2 oiroo kappale.

http://www.nippelit.fi/1st/html/default.asp?id=21753&p_id=2531&editmode=showprod

Mulla on 240 Turbossa ja 960:ssä OP-Pohjolan harrastevakuutukset, niiden kohdalla homma sujui varsin mutkattomasti. Toki eivät ole ihan yhtä pitkälle rakennettuja ja mulla on muutkin vakuutukset niin yksityis- kuin yrityspuolen osalta samassa firmassa niin on tullut aiemminkin asioitua.
242 DL turbo -75  -  244 GLE -82   -   244 Turbo -84  -  S90 Royal -98  -  XC70 D5 -09

Poissa vippe

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 553
Vs: 240 8V Turboprokkis. GTi Magazine 2/17
« Vastaus #553 : 07.04.2017, 08:23:21 »
Hyvää tekstiä tosta harrastevakuutushommasta, itelläkin se on myssyn alla muhinut.

Vähän OT, mutta vinkkinä kun tuossa vakuutuksien parissa painiskelin syksyllä. Olin alunperin Fennian asiakkaana ja kyselin ympäriinsä kaikista vakuutuksista tarjouksia, niin Fennialta kiinnostus kilpailla asiakkaasta heräsi vasta kuukausi sen jälkeen kun olin jo päätöksen tehnyt (eli n. 2kk tarjouspyynnöstä) ja vaihtanut Pohjolaan :idiot2:
Myöskin Pohjolasta olivat harrasteajoneuvovakuutuksia tiedustellessa heti asiassa mukana, muualla tuntui että suhtautuminen asiaan oli vähän nihkeää.
145 -70, 940 Turbo USA -91,960 -92, 760 GLE USA -88, -95, 850 T5 svedu -96
entisiä: 944 SE -92, V70 -97, 855 GLT -96, 854 ja 855 italo -95, S80 T6 -99, 855 GLT "arabi" -95

Poissa sjos

  • Turbo+
  • *******
  • Viestejä: 5879
Vs: 240 8V Turboprokkis. GTi Magazine 2/17
« Vastaus #554 : 07.04.2017, 08:43:43 »
Tästä harrasteautovakuutuksesta kannattaa tehdä oma säije, tuonne yleiselle auto "höpinä" puolelle.
Niin palvelee paremmin kiinnostuneita.
Chrysler PT Cruiser :smoke:

 

Race.fi  Puotilan autokorjaamo