Kannattaa vaan käytettyä ostaessa muistaa että uusinkin on 22v vanha, eli mahdollisuus että tulee mätä muna paketissa on aikas suuri. Ja sit se vielä, että 340 volvoon on ainakin 6 eri syylarimallia, jotka eivät ihan suoraan mikään mene toisensa tilalle.
Jos budjettiratkaisu kelpaa, otat ehjän syylarin jostain muusta raadosta ja virität paikalleen. Melkein mikä tahansa riittää ko'oltaan suomen ilmastossa jos kone vakio.
Esim 200/700 sarjan tai jopa 400 sarjan syylarit vois saada sovitettua pienellä vaivalla. Japsivehkeiden syylareita kannattaa välttää, niissä paisari syylarissa ja letkulähdöt ylä ja alhaalla keskellä yleensä, kun volvossa ne ovat sivuilla.
1,4(1,3) koneistakin löytyy 3 eri mallia syylaria, 45x45cm ilman sähköflektin anturipaikkaa (1981 asti), 45x45cm flektianturin paikalla (1982-85) ja 60x40cm anturipaikalla 1986-1991. 1,6/1,7D tietääkseni sama syylari 1985-1990, samankokoinen kun 1,4 mallinen 1986-1991, mutta vesiletkulähdöt eri paikoissa. 2,0L koneisten syylareitakin on sit 2 mallia ainakin, 1979-1984 ja 1985-1990 (molemat 60x40cm, eroista ei varmuutta mulla, muuta kun että taas eri paikassa letkulähdöt kun rellukoneisen syylareissa ja ovat useimmiten ilman flektianturin paikkaa).