0
B-Man ja 5 Vierasta katselee tätä aihetta.
Noi ilmaus hommat on välillä aika sitkeitä... viimeksi suihkutettiin "starttipilottia" suoraan imusarjaan että alkoi käymään sillä ja sitten pikkuhiljaa alkoi imemään naftaa tankista asti ku ei muuten suostunu käynnistymään. Me ei siis käytetty oikeaa pilottia enkä suosittele käyttämäänkä vaan jotain rasvaisempaa kuten perus WD-40 tms.
Kirjoittanut: Tyggi« : tänään kello 19:34:03 »Lisää lainausAsiasta kymmenenteen kertokeehan mulle mitenkä tämmöset huokasun äänet saapi d24tic:iin? (onko terveen, kestävän ja pitkäaikais käyttöisen volvon äänet???)siinä muutama esimerkki video, niin ymmärrätte mitä tarkoitan.http://www.youtube.com/watch?v=ukmNPo5xzVYhttp://www.youtube.com/watch?v=Nw4Z0ssAjAg
Asiasta kymmenenteen kertokeehan mulle mitenkä tämmöset huokasun äänet saapi d24tic:iin? (onko terveen, kestävän ja pitkäaikais käyttöisen volvon äänet???)siinä muutama esimerkki video, niin ymmärrätte mitä tarkoitan.http://www.youtube.com/watch?v=ukmNPo5xzVYhttp://www.youtube.com/watch?v=Nw4Z0ssAjAg
sitten tuas asiasta kymmenenteen kun pihasta löytyy 940 tdic katalysaattorilla vuosimallia 1993, niin voipiko ottaa katalysaattorin pois (suoran tai isomman putken tieltä pois) "laillisesti" että menee katastuksesta läpi vai mitenkä on??? (oon kuullu vaan huhua asiasta mutta mitenkä on)rek.otteessa ei mainita mitään katalysaattorista tai vähäpäästöisyydestä eikä ole annettu CO2 päästö arvojakaan.
Tää ois ehkä korjaamopuolen juttuja mut täällä on enempi tietäjiä eli mikä on deekun öljypropun kierre? Kaikissa varmaan sama mut -95 945 tdic kyseessä. Pohjassa huonot kierteet ja pitäs vaihtaa öljyt niin korjais samalla ki vaan tietäs kierteen niin vois hakea biltemasta sopivan korjaussarjan.
paljonko luulette olevan tehoa, vakio turbo hilppeet, ahtoja 1.5bar pumpusta otettu kaikki irti?kivasti liikkuu ja jauhaa asfaltilla!