Kulkukoira  Proturbo

Tuoreimmat viestit

Sivuja: [1] 2 3 ... 10
1
Muut menopelit / Vs: Kulmiksen taivaspaikka
« Uusin viesti kirjoittanut Kulmamies tänään kello 17:48:08 »
Sain etujouset vaihdettua. Kyllä se selvästi pehmeni, mutta ei vieläkään voi oikein mukavaksi kehua :D Jäykistin pari napsua takaiskareita, mutta meni huonommaksi ja otin kaksi napsua toiseen suuntaan.

Sain jousia maalatessani säilytettyä merkinnät.


Lisäksi kuvasin tallista esittelyvideon. Mitään kalusteita ei ole ostettu uutena. Kaikki on pelastettu jostain keittiöremonteista, työpaikkojen roskiksista, sukulaisten nurkista tjms. mm. työpöydän yllä oleva kaappi on tehty jostain 80-luvun sokkelisängyn rungosta. Kaikki kun vaan maalaa samaan sarjaan, niin tulee ihan siistin näköinen.

2
Myydään varaosat / Vikakoodiläppäri Volvo VIDA DICE
« Uusin viesti kirjoittanut kersti91 tänään kello 17:44:25 »
Myydään Volvon vikakoodien lukuun soveltuva päivitetty kannettava tietokone. Mukaan DICE -lukija (paras Red Full Chip-versio) ja laturi. Päivitetty suomenkielinen Windows 10 ja ohjelmistot Autocom Cars ja Trucks 2021(ei lukijaa) , Delphi 2014-2016, Würth WOW , englanninkielinen Volvo VIDA . Voi käyttää nettikäytössä ja muihin ohjelmiin normaalisti. Todella nopea SSD-kovalevyn ansiosta.

HP ProBook 6470b, i5-3230M, 8 GB RAM, 240 GB SSD. Akunkesto noin 2-3 tuntia. Hinta 400 euroa.

Voit myös ostaa mukaan Autocom CDP-tyyppisen lukijan + 50 euroa, kuorma-auto-OBD-adapterit +50 euroa, BMW OBD-adapteri + 10 euroa.

Löytyy myös vastaava kone, jossa suomenkielinen VIDA (420 euroa)

Hinta sisältää toimituskulut. Sijainti Anjala, Kouvola.

Hakusanat: vikakoodilukija vikakoodinlukija vikakoodi vikakoodiläppäri OBD OBD2 vida dice

3
S/V60, XC60 (2018->); S/V90, XC90 (2016->) / Vs: Plugareiden rehellinen kulutus ja range
« Uusin viesti kirjoittanut volvotdi tänään kello 17:16:27 »
Ihan taitaa olla normiarvoissa tuo 2,7 eli hyvin tuntuu rullaavan.

Meillä 2.8-2.9bar 22” kesäsissä. Meidän sähkärissä 3.2bar
4
S60, V70 (vm.00-07), S80 (vm. -> 06), XC90 / Vs: S60 2.4 2001
« Uusin viesti kirjoittanut laatikkovika tänään kello 17:15:00 »
Eihän tuota voi tietää kukaan mutta ei kai se nyt heti hajoo.
5
Jepjep. Saapa nähä mikä tuota vaivaa. Hankala kun ei saa vikatilaa pois tuon yhteysongelman vuoksi. Paikallisella pajalla käytetty missä edes kunnon kamppeella ei löydy ecm ym moduuleita.

Eikait se auta kun ottaa johtoa käpälään ja alkaa purkamaan.

Onko tuossa jotain muuta vaihtoehtoa nollata jotenkin moottorinohjainta tms kuin pelkästään pistokkeen kautta. Akkua ja ecua käytetty irti mutta ei vaikutusta.
6
Haussa vinokoneen ahtamiseen kaikki tarvittavat osat, vakio FK/FT osat:

-Täysin ehjä kokonainen bolt on välyksetön turbo, mieluiten orkkista isompi, esim. 16T tai 19T tms vastaava
-Ahtimeen sopiva downpipe
-Öljynpaluu kokonaisuudessaan, mieluiten an nipoilla oleva
-Turbon nestekierron putket ahtimen päähän ja näihin tulevat vesiletkut eli turbon alavesiletku ja syyläriltä paisarille menevä letku
-Ehjä vakio pakosarja jos ei ahtimen mukana tule
-Ilmastoimattoman mallin kaikki ahtoputket, mieluiten mallia do88 tms mutta orkkiksetkin kelpaa
-Turbo mallin orkkis syyläri/cooleri paketin ylä ja ala kiinnikkeraudat ja kumit kokonaisuudessaan
-Ahtimen imuletku kokonaisuudessaan johon immu tulee kiinni ja imuletkulta lähtevät letkut huohotinpöntölle kokonaisuudessaan

yms kaikki vaparin ahtamiseen tarvittavat, kaikkea saa tarjota!

Lisäksi orkkis sähköflekti/tuulitunneli paketti, anturi yms tarvittavat

Tarjouksia kuvien kera yv tai numeroon 0442368182, Kuopio :)

Kankaanpäästä löytyisi ainakin lastutettu ecu jos kiinnostaa. T: Ville Kallionkieli. 0418116588 saa laittaa viestiä jos kiinnostuit.
7
Offtopic / Vs: Polkupyörä Topicci
« Uusin viesti kirjoittanut B30A tänään kello 16:43:36 »
Laukkusetti tuli vihdoin ja viimein. Asemoin ne tänään, teline oli jo aseteltu jyrään ja nyt vaan laukut kohilleen. Oikein mukavasti asettuivat, hyvälaatuista ja mietittyä kamaa. Erittäin näppärää kun laukut saa narukahvasta nostamalla pois, ja samalla lailla takaisin senkus vaan laskee telineputkelle jolloin lukko menee kiinni. Nämä saa myös koko pakettina pois parilla käden liikkeellä.

Ortliebin Back Roller Classic on tuo setti. Luulen että on vähintään täydellinen mun amatöörisekoiluun.  ELK
8
Ostetaan varaosat / Vs: B230ft bensaboksi
« Uusin viesti kirjoittanut Vibz tänään kello 16:42:36 »
Ostetaan 940 -97 b230ft ehjä bensaboksi.

3 457 779

0443778552-Ville Etelä-Savo Juva



Onko vielä tarve? T. Ville Kallionkieli
Kankaanpäästä
9
Veteraanit / Vs: Amazoniin erilaista jarrutehostajaa(?)
« Uusin viesti kirjoittanut lolvo_ tänään kello 16:40:41 »
Siis onko sulla nyt se vanhempi pääjarrusylinteri ja yks-piirijarrut ? Silloinhan siihen vois hyvin sopia se Girlingin erillinen pytyy mitä ainakin joissain S-malleissa oli vakiona. Aika lailla se oli tommonen kuin tässä linkissä: https://www.partscollector.com/en/mostraArticolo.php?IDArticolo=8603

Pena


Joo 1 piiriseksi teen jarrut siihen.

Tuokin alkuperäinen systeemi tiedossa mutta ei sekään oikein koonsa puolesta mielestäni fiksu ole.

https://www.morrisminorspares.com/brakes-c42/brake-system-c43/brake-servo-mountings-fixings-lockheed-see-notes-p829368


Tuollaista katsellut ja näinkin yhdessä amazonissa tuollaisen olevan. Mutta ideaali olis joku tosi kompaktin kokoinen. Tuo ei olis pahimmasta päästä oleva vaihtoehto.
10
Muut menopelit / Vs: Erilainen yhdistelmä vol.2
« Uusin viesti kirjoittanut make s70 tänään kello 16:32:24 »
Päivitelläänpäs vähän (muutakin kun kylmää kevättä). Vähän on tämä nyt ollut tauolla kun käyttö kulkine vienyt huomiota ja vasta viime viikolla tuli haettua pyörä talviteloilta niin eipä tässä ole hirveesti kerennyt syventymään mutta tänään sain kun sainkin vetokuokun pyörään kiinni ja jopa sähkötkin kytkettyä(oli kyllä jo valmisteltu viime syksynä pyörän osalta siihen malliin että oli liittimet valmiina mihin sitten vaan laitto perävaunurasian johdot kiinni). Koukun kanssa meni ihan paini hommiksi kun on siis rungossa kiinni kaikkiaan 8 ruuvilla ja niitten samojen ruuvien alla on kiinni takalokasuoja ja sissybaarin raudat ja nyt siis vielä koukku niin että saa kaikki reiät kohdilleen kun aina joku edellisistä on jotenkin väärässä asennossa niin siitä se hauskuus johtui. Loppupeleissä meni yksi ruuvi väärälle kierteelle ja sitä kun rupesi siinä hätäpäissään tapilla aukaisemaan niin tappi poikki sinne rungon kierteeseen >:( :facepalm: . Noh... eipä siinä sitten muuta kun leuka rintaan ja takarengasta irti ja onneksi lähti se kierretapin pätkä pienellä tuurnalla naputtamalla pois niin selvisi pelkällä säikähdyksellä. Nyt rupeaisi olemaan siinä vaiheessa että voisi laittaa aisaa koukkuun kiinni mutta...... kun katselee tuota ensiviikon säätä niin kun ei ole niitä talvirenkaita sen enempää kärryssä kun veturissakaan niin ei kait se auta ku malttaa mielensä ja odotella vielä vähän parempia kelejä. Se kivisuoja tuli kanssa askarreltua jo aiemmin valmiiksi ja sitä varuste verkkoakin vähän koitin tehdä mutta siitä ei tullut ku sanomista niin tarvii se vielä jossain mutkassa yrittää väsäillä. Muutama kuva loppuun.....

Kivisuoja





Koukku







Sivuja: [1] 2 3 ... 10
Carcom Oy  Ateho