0
0 jäsentä ja 2 Vierasta katselee tätä aihetta.
Vaihteiston öljypumpun alla olevat tiivisteet todennäköisesti vuotavat. Vikaan on muutama parannuskeino, mutta vain yksi oikea korjaustapa, eli niiden tiivisteiden vaihto.Kohtuulliseen lopputulokseen voi päästä ihan vaan sopeutuksella, tai vaihtoehtoisesti TCM:n uudella ohjelmalla. Tässä tosin se murhe, että siihen oli joku vuosimalliraja, että saako TCM:ään päivitystä, vaan pitää vaihtaa koko yksikkö.Midän talouden saman vuotinen XC70 D4 awd teki tuota kans joskus, mutta oireet ovat hävinneet lähes olemattomiin, vaikka asialle ei ole tehty mitään.
Kilometrejä kun tulee kokoajan lisää eikä ole mitään halua vaihtaa autoa, niin en pidä mahdottomana ajatuksena huoltaa laatikkoa. Turbiini tai onko se sitten turbiinilukko, oireilee 1500 rpm ylöspäin isolla kaasulla ravistamalla voimakkaasti. Lisäksi suunnanvaihdon terävä potku lämpimällä laatikolla. Että syitä olisi tiputtaa laatikko alas. Mutta toistaiseksi vaihdellaan öljyjä ja ajetaan.
Laitas tuonne korjaamon puolelle ohjeet, että miten sinne kääntölaakeriin saa lisättyä rasvaa, jos kerran mahdollista, eikä siis ole täysin umpeen prässätty, moni ei huomaa lisätä, vaikka tarvetta olisi.
En ole löytävinään mistään ohjetta, miten Webaston saa päälle auton avaimella. Vai onko se taas jonkun tietyn aikakauden ominaisuus eikä toimi tässä autossa?
"I" napista pitkään painamalla, mutta se toiminto ei ole autoissa alunperin. Kuusinappiseen kaukosäätimeen sen saa ohjelmoitua Volvolla.
Kun vastustaa, niin vastustaa sitten reilusti. Pari vuotta lähes virheettömänä pysynyt tuulilasi sai tänään 80km/h vauhdissa hakerekasta lähteneen kiven tai jonkun muun kappaleen tuulilasiin. Kolme jälkeä ilman säröjä ja muutaman kilometrin päästä kotipihassa kirkas teippi päälle. Jospa sen saisi vielä hyväksi paikkaamalla.
Samalla kun pyörännavan irrottaa, niin täytyy iskari yläpäitä hieman kääntää. Ei ne ihan kohdallaan ole.