Näkisin omien kokemuksien pohjalta, ettet nokan vaihdolla saa parannusta jokaiselle mainitsemallesi osa-alueelle.
Kannen porttaus, puristuksia sen verra ylös mitä saa kannesta reilummin ottamalla (n. 1mm, ettei tarvii jakohihnan kiristyksen kanssa kikkailla) ja uskallan väittää että saat tuntuvan eron läpi koneen kierrosalueen.
Pienemmille kierroksille ero ei kovin tuntuva ole, kun ennakkoa tarviis lisää...
Sit voikin jo heittää 2,3l alakerran jos ei riitä.
Siinä lienee jo alunperin A nokka?
Mikä on kyllä varsin hyvä noille vaatimuksille.
Siitä selvästi kireämpää nokkaa ni se on lähtökohtaisesti aina pois pienemmiltä kierroksilta.
Edit. joo kansityöt maksaa enemmän ku nokka jos pirteemmän nokan löydät vaikka 80-120€:llakin.
Sanotaan näin, että halvimmillaan 200-250€ kansityöt, ja se on jo tosi halpa hinta.
Eli porttaus, seetityöt, plaanaus, puhdistus, uudet vv -kumit ja kasaus pitopintojen ja ohjurien tarkastuksen kanssa sekä venttiilien säätö.
Niihin en sano mitään, kun jotku kehuneet saaneensa alle satasella kansityöt.
En kyllä ainakaan ite tekis 8h edestä töitä alle 100€ eteen.. sen verra kuiteki pitää työtään arvostaa.