Samppasport  Futurez

Bilteman varaosat

  • 3 Vastauksia
  • 4376 Lukukerrat

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa jope_harju

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 193
  • Lintta&Romu
Bilteman varaosat
« : 16.02.2011, 09:52:58 »
Ihan tämmönen tuli mieleen, kun selatessani Biltsun kataloogia huomasin, että sieltähän saa vaikka mitä roipetta 140-sarjaan ja Amazoniinkin.  Jarruosia, pakoputkea, kardaanin ristikoita, vesipumppuja, bensapumppuja yms. Onko kanssavolvoilijoilla kokemuksia noista Bilteman osista, tekeekö niillä mitään vai ovatko vain rahan tuhlausta?
Volvoja enimmäkseen kuusikymmenluvulta: Amazon Kombi '62 & '66 & '67 - Amazon 2d '68 - 244 '79

Poissa letukka 55

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 14
  • www.vrcf.fi
Vs: Bilteman varaosat
« Vastaus #1 : 16.02.2011, 17:10:07 »
Ei kait ne siellä bilteman takahuoneessa niitä osia ite sorvaile? Mulla on ollu bilteman ja motonetin osia volvoissa ja muissa merkeissä eikä niissä oo ollu mitään moittimista.

Poissa jope_harju

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 193
  • Lintta&Romu
Vs: Bilteman varaosat
« Vastaus #2 : 16.02.2011, 18:26:47 »
Enpä mie aatellukkaan että ne takahuoneessa niitä sorvais...  :D joskus oon vaan kuullu haukkua, jotta Bilteman varaosat ois jotenki huonompilaatusia ku muut. Mut meeppä noista sitte sanomaan, oon mää ostanu sieltä käsijarruvaijereita ja sellasta, ne ainaki vaikutti hintaansa nähen hyviltä. Oma hypoteesi on että ne tulee samoista paikoista ku muutki tarvikeosat mut ovat vaan Biltsun pahveissa...
Volvoja enimmäkseen kuusikymmenluvulta: Amazon Kombi '62 & '66 & '67 - Amazon 2d '68 - 244 '79

Poissa JoonasH

  • Hallituksen jäsen - Päivämääräspesialisti
  • Administrator
  • Turbo+
  • *
  • Viestejä: 5700
  • Volvo R owners Finland / NordicR #315
Vs: Bilteman varaosat
« Vastaus #3 : 25.03.2011, 20:45:09 »
ite oon sun kanssa samoilla linjoilla eli kyllä sieltä voi vaijereita ja muita ostaa mut ite oon jättäny alustan ja moottorin osat sinne hyllyyn  :)

 

Autoracing  KL-varaosat