Puotilan autokorjaamo  RallyBaron

JT-Tuning putkisto

  • 28 Vastauksia
  • 15765 Lukukerrat

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Wortex

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 584
  • www.vrcf.fi
Vs: JT-Tuning putkisto
« Vastaus #15 : 09.02.2015, 18:42:21 »
200cel ilman muuta, mut ite en tota paska rautaa kyl laittais autoni alle, nimimerkillä kolmas putkisto menossa, kahesta edellistä mädäntyny akselin jälkeen...


Aijaa..
Kannattaisko se kattoo bsr:ltä sitte?
Eipä niitä paljon muita vaihtoehtoja taida olla
Joo kyl jos nyt tarvis valita niin ottaisin BSR, vaikka taitaa pikkasen pinempi halkasija ollakkin. OBX kans ihan jees vaihtoehto.
S60 T5

Poissa Yesse

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 518
  • T4 Racing
    • Kuvia
Vs: JT-Tuning putkisto
« Vastaus #16 : 09.02.2015, 18:43:09 »
Mulle osunu vissiin hyvät rännit JT:ltä, ku 5 vuosi menossa eikä oo vielä putki haperoitunu,
vai millä aikavälillä pitää ruostua puhki, että lasketaan paskalaatuseks?
Futurezin yleismallin rosterikatti ollu saman verran paikallaan, olisko ollu 200cel ja hyvin pelittää,
eikä oo päästöjen kanssa ollu koskaan ongelmia.
S40 T4 BTCC. 310hv/425nm @1.6bar [Holset HE221w] 

 (PS. Multa ei kannata kysyä apua ku ledivaloihin, en oo tekniikkavelho)

Poissa Wortex

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 584
  • www.vrcf.fi
Vs: JT-Tuning putkisto
« Vastaus #17 : 09.02.2015, 18:55:27 »
Mulle osunu vissiin hyvät rännit JT:ltä, ku 5 vuosi menossa eikä oo vielä putki haperoitunu,
vai millä aikavälillä pitää ruostua puhki, että lasketaan paskalaatuseks?
Futurezin yleismallin rosterikatti ollu saman verran paikallaan, olisko ollu 200cel ja hyvin pelittää,
eikä oo päästöjen kanssa ollu koskaan ongelmia.
S40 2v kesti, sit täs s60 on nyt kaks ollut ja mollemmista tippunu takapönttö 3v kohalla ja se s-mutka ollu ihan umpimätä. kaikki putket olen suojannu ruosteen esto maalilla, siis saumat ja liitokset. Sehän nois vikana on ku ei oo mitään viimeistelyä ja taivutuksista kaikki jäljet näkyvissä kun paljas metalli paistaa missä ollu puristin kii  :idiot2: Tän viimisen vetelin oikein huolella heidän ite suosittelemalla maalilla. Myönsivät ite et materiaali virhe ku rosteri pönttö ja paska rautaa hitsattu mut eivät ottaneet vastuuta ku 3v menny.
S60 T5

Poissa Eempex

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 135
  • www.vrcf.fi
Vs: JT-Tuning putkisto
« Vastaus #18 : 09.02.2015, 19:00:36 »
Mulla V40 alla kaverin vanha 3" JT, ollut sillä ensin ainakin 3v kiinni ja nyt mulla vuoden verran.

Kun omaani laitoin alle, kävin putken rautalankalaikalla läpi ja maalasin paukulla, ja ei ollut, kun pintaruostetta.

Kai se vähän on tuurista kiinni, minkälaisen sieltäkin saa.

Bsr ollut myös samaisen auton alla, käytettynä ostin, 2v omassa autossa alla ja 1 kpl 2mm reikä oli, minkä paikkasin ennen eteenpäin myyntiä. :hello:
Jeep Grand Cherokee WK2

Poissa Wortex

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 584
  • www.vrcf.fi
Vs: JT-Tuning putkisto
« Vastaus #19 : 09.02.2015, 19:24:26 »
Kumma ku nää "ruostumattomat" ruostuu alle ja tarvike walkkereilla vedetään 15v  ;D
S60 T5

855_T5R

  • Vieras
Vs: JT-Tuning putkisto
« Vastaus #20 : 10.02.2015, 19:24:49 »
Mulla on 3. JT:n pitkisto menossa ja tyytyväinen olen. Tossa 740 Dieselissä on aika vanha jo tuo putkisto, ollut 740 turbossa aikasemmin, sitte rojotti useamman vuoden romulaanilla kunnes näpättiin eri laippa ja dp lyhennettiin. Jatkossakin käytän mikäli tarvetta tulee tätä merkkiä

AUH

  • Vieras
Vs: JT-Tuning putkisto
« Vastaus #21 : 11.02.2015, 15:42:49 »
Mulla on 3. JT:n pitkisto menossa ja tyytyväinen olen. Tossa 740 Dieselissä on aika vanha jo tuo putkisto, ollut 740 turbossa aikasemmin, sitte rojotti useamman vuoden romulaanilla kunnes näpättiin eri laippa ja dp lyhennettiin. Jatkossakin käytän mikäli tarvetta tulee tätä merkkiä
855_T5R:n vanha jt johdannainen putki itellä paikallaan ja ei kyllä mitään havaintoa ruosteesta! Liekkö tuossa sit muuta jt:tä kuin downpipe enää?

Poissa karvis

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 296
  • www.vrcf.fi
Vs: JT-Tuning putkisto
« Vastaus #22 : 12.02.2015, 08:37:44 »
JT.n downpipe on kiinnityksiltään huono. Aikanaan laitettiin BSR.n softa T5 Geartronic V70.n. Sovittiin että myöhemmin laitetaan BSR.n downpipe ,eli asia sovittiin firman kanssa joka laittoi softan. Kun otin yhteyttä ja kysyin milloin olisi aikaa laittaa BSR 3" downpipe, minulle kerrottiin että BSR ei asenna automaattiin 3" downpipea. Tunsin itseni huijatuksi koska asia sovittiin ja BSR.n softa olisi jäänyt laittamatta jos asian olisin tiennyt. Ostin JT.n 3" downpipen mutta en asentanut paikalleen koska kiinnitys huono. Olen tottunut että osa jonka ostan sopii paikalleen ilman "virityksiä" ja myyjä kertoo jos muutoksia tarvitaan. Kannattaa tutkia TARKKAAN mitä ostaa ja halvin ei ole paras.

AUH

  • Vieras
Vs: JT-Tuning putkisto
« Vastaus #23 : 12.02.2015, 08:59:30 »
No mikä siinä kiinnityksessä huonoa on? Tohon ysiin kävi ainaki ihan bolt on.

855_T5R

  • Vieras
Vs: JT-Tuning putkisto
« Vastaus #24 : 15.02.2015, 23:18:46 »
No mikä siinä kiinnityksessä huonoa on? Tohon ysiin kävi ainaki ihan bolt on.
Liekkö vääränlainen lähtö turbon pakopesään ja ei sitte passaa millään?

Poissa karvis

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 296
  • www.vrcf.fi
Vs: JT-Tuning putkisto
« Vastaus #25 : 08.03.2015, 02:57:04 »
V70 T5 vm.2001 ja minkä ostin, ei kiinnitystä mistään...paitsi tietysti edestä ja takaa mutta välillä ei ole kiinnikkeitä.
Ehkä muuttunut koska ostosta aikaa muutama vuosi. Takaputkisto on huippu kahdella vaimentimella ja vielä takapönttö, ei kyseisestä firmasta.
En ollut tyytyväinen JT.n tötteröön.

Poissa miihei

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 46
  • www.vrcf.fi
Vs: JT-Tuning putkisto
« Vastaus #26 : 18.05.2015, 14:34:14 »
Help! Volvo c70 2.0t olen ostamassa tota jt :n 3" downpipeä.. Vauhtoehtoina on loose flange ja welded flange kumpi! Ja ilman kattia ajattelin että jos se vikavalo ei siellä taulussa itteä haittaa onko muuta harmia kun dp vaihtaminen ennen katsastusta?

Poissa Wortex

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 584
  • www.vrcf.fi
Vs: JT-Tuning putkisto
« Vastaus #27 : 19.05.2015, 11:28:21 »
Help! Volvo c70 2.0t olen ostamassa tota jt :n 3" downpipeä.. Vauhtoehtoina on loose flange ja welded flange kumpi! Ja ilman kattia ajattelin että jos se vikavalo ei siellä taulussa itteä haittaa onko muuta harmia kun dp vaihtaminen ennen katsastusta?
Riippuu mikä turbo sul on. Eli onko sun DP kartiokiinnityksellä vai kiinteällä laipalla joka tulee pulteilla.
« Viimeksi muokattu: 19.05.2015, 11:32:11 kirjoittanut Wortex »
S60 T5

Poissa miihei

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 46
  • www.vrcf.fi
Vs: JT-Tuning putkisto
« Vastaus #28 : 19.05.2015, 12:08:44 »
Riippuu mikä turbo sul on. Eli onko sun DP kartiokiinnityksellä vai kiinteällä laipalla joka tulee pulteilla.
vakio ahtimella en tiedä kumoi se sitten on olisiko jotai havainnollistavaa kuvaa noista molemmista?

 

Race.fi  Puotilan autokorjaamo