Futurez  Kulkukoira

v40 t4 -98 letkut polttoaine suodattimen ja tankin välillä

  • 3 Vastauksia
  • 2521 Lukukerrat

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa gish

  • Luxe
  • *
  • Viestejä: 4
  • www.vrcf.fi
Elikkä otsikon mukaisen auton kanssa ongelmaa, vaihdoin polttoaine suodattimen koska auto röpeltää täysillä kiihdyttäessä, eli kun alkaa ahtamaan yli puolen barin.

Noh vikahan ei sillä korjaantunut vaan paheni, suodatin oli nippusiteillä kiinni ja letkuja oli itse viritelty aiemmin, eli eivät olleet alkuperäisiä, kysymys kuuluu mikä kapistus on suodattimen ja tankin välissä, johon tuli muistaakseni 4letkua (suodattimelta ja 3muuta) näistä yksi oli murtunut mikä tuli kapistuksen kaikkein ohuimpaan liitäntään (alipaine tms?) eli onko tämä joku kalvotyyppinen systeemi tuo kyseinen...?

Tässä nyt kaipailisin siis neuvoja, kun nyt on todella huono käynti, ja pumppu pitää kovaa ääntä, niin mikä tuo edes on, ja voiko sitä ohittaa jotenkin, ja mitä kaikki letkut ovat tuon suodattimelle menevän, ja yksi varmaan bensapumpulta tulevan lisäksi.

Poissa gish

  • Luxe
  • *
  • Viestejä: 4
  • www.vrcf.fi
Jaa, vastataan sit itse itselleni... Ilmeisestikkin sekin on bensapaineen säädin koska taitaa tässä mallissa olla systeemi ilman paluupuolta suutintukilta. Tämä nyt jotenkin oireilee ja kysymys kuuluu mistä asti tuohon tulee se letku jossa "ohjaus alipaine" tms? kun se tästä oli murtunut eikä toimi kunnolla.

Ja onko paineet tapissa ilman tuota letkua vai mitenkä päin? Eikös bensatukissa sijaitsevankin säätimen jotain pitäisi tehdä kuitenkin...

Jos ei ala oireet hävitä niin täytyy vissiin vetää paluulinja ja laittaa kunnollinen pa-paineensäädin :(

Poissa Volemies

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 35
  • www.vrcf.fi
Moi,Löytykös tähän ratkaisua? Omaani vaihoin juuri suodattimen ja kaikki liittimet olivat luonnollisesti jo tuhottu.Uusi suodin paikalle ja pirullinen vuoto. Laitoin jo pätkän uutta letkua koska oli kässärivaijeriin hinkannut yhden kohdan melkeen puhki. En löytänyt mitään vuotopaikkaa ja luonnollisesti on vaikea mennä kattelee ku lentään niin pirusti bensaa. Ite kans suunnittelin että joutuukohan kuinkapitkälle tekee uudet putket ja että onko millanen tuon kyseisen mutikan toiminta? Uutta letkua mukaan ja tuoreemmilla silmillä tutkimaan inhottavaa ongelmaa. Kommentoikaas mikä virka tuolla muovikikkareella on.Sitähän ei taida varaosana edes saada tai ehkä Tiskiltä..

Poissa Volemies

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 35
  • www.vrcf.fi
Vastaan itse itselleni. Usassa tuo kikkare reipas 200taalaa...Suomessa varmasti huikea hinta.Kuvassa numerolla 41 on mun tapauksen mutikka josta vuotaa.




Itse suotimen päähän tulevan liittimet nekin likimain 30taalaa/kpl

 

Samppasport  Futurez