Tehdäänpä uusi aihe ettei huku tarpeellista tietoa muualle.
Josko ihmiset ketkä on kasaillut näitä, voivat kertoa kokemuksiaan,
ja toiset ihmiset ihan perustella.
Käsittääkseni kaikissa tehtaan alkuperäisissä konevariaatioissa
on ollut mekaaninen polttoainepumppu.
Mikä tämän tuotto on?
Millä kaasutinsetupeilla alkaa tarvitsemaan sähköistä siirtopumppua.
Miten esim 32/36 DGV, meneekö vielä mekaanisella? Näitähän on tehty.
Tietysti siihen vaikuttaa moottorikin, eikä pelkästään kaasari,
onko viritetty, ja millaiseen ajoon tulee. Esim joku laittaa tuplat mutta
ajaa silti vain rauhallista maantieajoa 80km/h vauhdilla töihin ja takasin,
ei se kulutusta, eli polttoaineen tarvettakaan nostaa.
Single 40 DCOE, DHLA? Entä 45? Entä kahdella kaksikurkkuisella?
Onko tähän olemassa jokin kaava millä voi laskea sinne päin
tarvittavan tuoton?
Toivottavasti asiasta tietävät ja asian osaavat kirjoittelevat tänne tietojaan,
hyödyttää kaikkia ketkä asiaan törmäävät joskus.