Kulkukoira  Proturbo

M47 B230FT:n perään?

  • 0 Vastauksia
  • 940 Lukukerrat

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa -nikke-

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 213
    • Kuvia
M47 B230FT:n perään?
« : 02.12.2012, 14:30:42 »
Tässä on nyt vähän aikaa kiroiltu enemmän ja enemmän häröilevän ylivaihteen kanssa. Kaveri heitti ilmoille idean että mikset vaan heitä M47:aa tilalle, kyllä se kestää. Autossa on BSR cat-back, kartiosuodatin, ja jossain vaiheessa mahdollisesti BSR:än lastunkin heitän takaisin paikalleen(boksi vaihdettu). Kestävyyden kanssa ei noilla hiluilla pitäis ongelmaa olla? Talviauto kyseessä joten yhtään enempää ei ole tarvetta jättää "kasvunvaraa". Lisäksi M47:lla vitosvaihteella ajaessa vapautuisi käsinojan mukitelineen taaempikin paikka käyttöön.  ;D

Onko tuossa swapissa kaikenkaikkiaan mitään mitä pitäisi ottaa huomioon? Vaihtoon menee laatikko, keppi telineineen, kardaanin etupätkä...? Onko väliä mistä vuosimallista otan tarpeet? Jonkun vähän ajetun B200F:n perästä vois saada ehjimmän. Mikäli laitan lastun paikalleen ja nostan paineet 1bar:iin, niin meneekö vakiokytkin vielä?

Allekirjoituksen ysi siis kyseessä.
Volvo 760 B6304+M90+G80 '85, Volvo 242 '82 B5234T+GS6-37DZ projekti
Chevrolet Camaro Iroc-Z '88 Projekti, Plymouth Valiant '65 2d 318+904, BMW 330d '01

 

RallyBaron  Samppasport