Carcom Oy  Ateho

Volvojen jälkeinen auto

  • 23 Vastauksia
  • 5936 Lukukerrat

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Volvomies89

  • BWC-vastaava
  • VRCF Ry jäsen 2024
  • Turbo
  • ******
  • Viestejä: 3422
  • TDI:tä etu ja takavetosena....
Vs: Volvojen jälkeinen auto
« Vastaus #15 : 10.09.2018, 00:05:49 »
Eihän v70:llä saa kuin 1600kg kärryä kiskoa.
Ja nuissa hybrideissä taitaa laitaa myöten olla pienemmät painot vs normi tekniikalla olevat..
1800kg saa tuolla mun tdillä kiskoa, sekin tosin ei riitä yleensä...
Team Salaseura.
Suomen Volvokerhon Some-vastaava Facebookissa, BWC-osastovastaava ja jääratapäivien vastaava.
http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=237002

Poissa Volvomies89

  • BWC-vastaava
  • VRCF Ry jäsen 2024
  • Turbo
  • ******
  • Viestejä: 3422
  • TDI:tä etu ja takavetosena....
Vs: Volvojen jälkeinen auto
« Vastaus #16 : 10.09.2018, 00:06:48 »
1800kg tuolla allekirjoituksen seitenkymppisellä.
Jep, mk1 v70 ei saa kuin 1600kg kärryä kiskoa.
Team Salaseura.
Suomen Volvokerhon Some-vastaava Facebookissa, BWC-osastovastaava ja jääratapäivien vastaava.
http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=237002

Poissa v-femtio

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 392
  • www.vrcf.fi
Vs: Volvojen jälkeinen auto
« Vastaus #17 : 02.10.2018, 10:28:06 »
Pitkään oli suunnitelmissa että Volvo-perinne jatkuisi V50 -> V60. Mutta perhana kun nuo ovat arvokkaita. Kriteerinä kun on että kone vähintään D3, automaatti ja max 120tkm ajettu, niin hinta paukkaa parin kympin yli. Aloin sitten katselemaan että mitäs muuta tuohon hintaan on tarjolla niin esim Audi A6 on näillä spekseillä aika saman hintainen ja on siinä ihan suoraan sanottuna enemmän autoa. 177 heppainen TDI ja multitronic on aika kiva yhdistelmä ja noissa on avaimeton käynnistys, sadetunnistin ja parkkitutkat näemmä kaikissa. Volvon etuna on kaikissa (suomimalleissa) oleva pa-lämmitin.

Poissa Ribbe

  • Lähes kalsarinsininen
  • VRCF Ry jäsen 2024
  • Polestar
  • **********
  • Viestejä: 12470
Vs: Volvojen jälkeinen auto
« Vastaus #18 : 02.10.2018, 11:23:58 »
Pitkään oli suunnitelmissa että Volvo-perinne jatkuisi V50 -> V60. Mutta perhana kun nuo ovat arvokkaita. Kriteerinä kun on että kone vähintään D3, automaatti ja max 120tkm ajettu, niin hinta paukkaa parin kympin yli. Aloin sitten katselemaan että mitäs muuta tuohon hintaan on tarjolla niin esim Audi A6 on näillä spekseillä aika saman hintainen ja on siinä ihan suoraan sanottuna enemmän autoa. 177 heppainen TDI ja multitronic on aika kiva yhdistelmä ja noissa on avaimeton käynnistys, sadetunnistin ja parkkitutkat näemmä kaikissa. Volvon etuna on kaikissa (suomimalleissa) oleva pa-lämmitin.
Tuo multitronic on ihan kauhea kuminauha-automaatti.
Member of team R-sport
1998 S70 2.5T -> 2006 S60 2.5T -> 2008 S80 D5 AWD -> 2014 S60 D5 AWD -> 2017 S90 D5 AWD - 2021 S90 T8 AWD

Poissa Häjy71

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 91
Vs: Volvojen jälkeinen auto
« Vastaus #19 : 02.10.2018, 15:33:53 »
... esim Audi A6 on näillä spekseillä aika saman hintainen ja on siinä ihan suoraan sanottuna enemmän autoa. 177 heppainen TDI ja multitronic ...

Aika monella kaveripiirissä on ollut murheita Audin automaattilaatikon kanssa, mutta joka merkissä omat omituisuutensa.
V90 D4 Momentum -17
V60 D3 Summum -13, S60 D3 Momentum -11
ex V70 2.4D Summum -08
ex V70 D5 Kinetic -05

Poissa v-femtio

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 392
  • www.vrcf.fi
Vs: Volvojen jälkeinen auto
« Vastaus #20 : 03.10.2018, 16:37:19 »
Tuo multitronic on ihan kauhea kuminauha-automaatti.

Ootko kokeillut? Musta toimi oikein hienosti, vetää välittömästi kun kaasua painaa ja pitää kierrokset maltillisina käyttäen vääntöä hyväkseen.

Lainaus
Aika monella kaveripiirissä on ollut murheita Audin automaattilaatikon kanssa, mutta joka merkissä omat omituisuutensa.

No tämähän se suurin huoli noissa. Onhan noissakin kai kehitystä tapahtunut ja uusimpien versioiden kanssa ei ehkä ihan niin pahoja ongelmia...? 

Poissa Ribbe

  • Lähes kalsarinsininen
  • VRCF Ry jäsen 2024
  • Polestar
  • **********
  • Viestejä: 12470
Vs: Volvojen jälkeinen auto
« Vastaus #21 : 03.10.2018, 19:32:11 »
Ootko kokeillut? Musta toimi oikein hienosti, vetää välittömästi kun kaasua painaa ja pitää kierrokset maltillisina käyttäen vääntöä hyväkseen.

No tämähän se suurin huoli noissa. Onhan noissakin kai kehitystä tapahtunut ja uusimpien versioiden kanssa ei ehkä ihan niin pahoja ongelmia...?
Olen pari kertaa kun kaverilla oli etuveto A4 tuolla laatikolla.
Member of team R-sport
1998 S70 2.5T -> 2006 S60 2.5T -> 2008 S80 D5 AWD -> 2014 S60 D5 AWD -> 2017 S90 D5 AWD - 2021 S90 T8 AWD

Tomppa Kruisailija

  • Vieras
Vs: Volvojen jälkeinen auto
« Vastaus #22 : 04.10.2018, 07:13:45 »
Vielä on Volvo käytössä mutta T8 toimii "porttihuumeena" joten tilauksessa pelkästään sähköllä kulkeva auto, toimitus ensi keväänä. Nelivedosta kun en luovu ja Tesla ei kiinnosta niin jäljelle jäi I-Pace.

Poissa TOK

  • Hallituksen jäsen - Rahastonhoitaja - Prinssi Rohkea
  • Administrator
  • Group A
  • *
  • Viestejä: 8900
  • Kartanoita kartano täynnä
Vs: Volvojen jälkeinen auto
« Vastaus #23 : 04.10.2018, 10:26:14 »
Joku suht tuore Moottori-lehti sattui hiljan käteen, haukkuivat i-Pacea pahasti monesta asiasta. En oo kyllä ite kerinny vielä kokeilla ni en osaa sanoa oliko kritiikki aiheellista.

 

Carcom Oy  Ateho