Puotilan autokorjaamo  RallyBaron

ACS-2016

  • 30 Vastauksia
  • 12799 Lukukerrat

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa migl

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 721
  • Ventelä Racing Team
Vs: ACS-2016
« Vastaus #30 : 26.04.2016, 23:38:19 »
Tulipahan eilen pyörähdettyä paikalla, oli kyllä osa vehkeistä aivan uskomattomia helmiä ja osa taas kaupasta ostettuja ja osa aivan hirveitä rytöpaskoja! Kyllä vaan vanhat chevroletit ja mustangit on hienoja kuin myös vanhat takaveto toyotat oli hienosti tehtyjä siihen omaan tyylisuuntaansa sekä muutamat stance porukan autot erityisesti se coupe jetta westmoreland keulalla  S* kakkos golffia ei kyllä näkynyt ensimmäistäkään mikä on ihme koska niitä on suomessa todella hienoja olemassa.

Mutta mites volvot >:( ainoa siisti oli se s70 jossa oli oz futurat alla ja korkeus hierottu kohdilleen  S* takaveto virveleistä toisessa oli varmaan tekniikka timanttia mutta muuten ihan tavallinen ja hirveet pulttikaaret ja sitten se musta seiska, camberia enemmän ku kellään mitään osa-aluetta ei oltu tehty kunnolla vaan ihan kauhee kötöstys...anteeks jo valmiiksi kun joku pahottaa mielensä mutta miksi pitää viedä tuommosia noihin tapahtumiin kun ei ole maalipinta hyvä eikä tekniikka ole edes siististi yritetty laittaa vaan vitusti camberia levipellit vähä madallusta ja ai että kun porukka kuolaa  :facepalm:

Mä tuun vähän myöhään huutelemaan. Kiitos palautteestasi ! :) En menetä yöunia tai muutakaan. Huomasitko missä mun auto oli..? Driftereiden seassa (poislukien se toinen Volvo. En tiedä ajetaanko sillä luisua enää, mutta on joskus ainakin ajettu). Miltä mun auto näyttää..? No kovasti mä siitä kilpa-auton näköstä oon koittanu tehä. Kovasti mun pitäs sen kans ajaa Driftingiäkin. Camber tulee siitä, kun raideleveyttä kasvatettu uusilla tukivarsilla, jotka mahdollistaa pyörien isomman kääntyvyyden. Oon päässy tavotteeseeni, eli se auto on ainakin huomattu.. ;) Ja se miks se vähän karulle näyttää on se, että sitä on edelleen tarkotus rääkätä radalla ni ei paljoo harmita sit jos kopsahtaa. Tekniikan osalta on pyritty konehuoneesta tekemään semmonen, et kaikki on helposti ja nopeesti irrotettavissa (vetojen välinen huoltoaika on aika pienehkö   

Kiitosta vaan täällä vielä kaikille jotka on jutulle tullu.
Nykyiset Volvot: Volvo 740 sedan 8v vinokoneella +500whp ja pari perus 740 sedania.   
Edelliset Volvot: Niitä on paljon ja vähän päälle.

 

Futurez  Kulkukoira