RallyBaron  Samppasport

Konsolipelaaminen

  • 517 Vastauksia
  • 211282 Lukukerrat

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Niko_S

  • Vieras
Vs: Konsolipelaaminen
« Vastaus #450 : 23.04.2018, 23:35:29 »
Alkuvuodesta oli useamman konsolipelaamista seuraavien julkaisujen kautta juttua Destiny 2 on ujutettu jokaisen PS4-järjestelmän aloitusruutuun (niin kuin silleen: Osta, osta!).

Tosin petoksen laajempi totuus paljastui itselle vasta tässä kuussa, kun poistin yhden pelin digitaaliversion, että sain tilaa toiselle pelille.

Satuin sitten katsomaan PS4:n kirjastoa "Ostettu" -kohdalla, niin omassa kirjastossa komeilee mm. Destiny 2 siellä.
Tallennan aina kuitit PS-storen kautta tehdyistä ostoksista, ja ko. peliä ei levylläkään itseltä löydy, niin pakko olla että ahne pelistudio haluaa lisää pelaajia jotka saattavat käyttää oikeaa rahaa in-game -ostoksiin? 


Poissa TPK1980

  • Hallituksen varajäsen - Pyykkääjä
  • Valvoja
  • Turbo+
  • *
  • Viestejä: -6011
  • RWGWGWARAHHHHWW RGGWRWRW
Vs: Konsolipelaaminen
« Vastaus #451 : 29.04.2018, 11:54:30 »
https://muropaketti.com/pelit/peta-jalleen-kauhuissaan-viis-taistelukoirista-far-cry-5ssa-voi-kalastaa/
:facepalm:

Anteeksi mitä?!?!?!?!? :D :D :D :D :D :D :D
Kohta joku kertoo PETA:n edustajille että siinä tapetaan myös "ihmisiä". Eiku eihän ne kiinnosta niitä, vain eläinten oikeudet. :D
E36 320i Taxi -92 -> Clio II ph. 2 1.4-16v -04 -> Clio II RS172 Ph. Quick -01 -> Mustikka -02 -> C70 B5204FS+AW50-42 -99 -> Varsovan liiton Arkkupakastin -16
Viestit saattavat sisältää huomattavia määriä sarkasmia!

Poissa evilracer

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 10
  • www.vrcf.fi
Vs: Konsolipelaaminen
« Vastaus #452 : 29.04.2018, 18:15:17 »
Muropaketti ja Dome on menny viime aikoina kyllä rajusti alamäkeä, eipä tarvii enää lukea. :( Onneksi on muita vaihtoehtoja.

Slerbahuuli

  • Vieras
Vs: Konsolipelaaminen
« Vastaus #453 : 30.04.2018, 19:14:13 »
Gran Turismo 4@ ps2.

Nürburgring ja volvo 245.

On se hianoo ajaa omaa aikaa vastaan, vaikka paska peli onkin.

Niko_S

  • Vieras
Vs: Konsolipelaaminen
« Vastaus #454 : 30.04.2018, 23:30:50 »
https://muropaketti.com/pelit/peta-jalleen-kauhuissaan-viis-taistelukoirista-far-cry-5ssa-voi-kalastaa/
:facepalm:

Anteeksi mitä?!?!?!?!? :D :D :D :D :D :D :D
Kohta joku kertoo PETA:n edustajille että siinä tapetaan myös "ihmisiä". Eiku eihän ne kiinnosta niitä, vain eläinten oikeudet. :D

Boomer -koira on omasta mielestä paras kumppani Far Cry 5:ssa.  S*

Sitten on tietenkin ne pelissä olevat "kultistien" hyökkäyskoirat, jotka tappavat pelaajahahmon, ellei pelaaja tapa niitä ensin.

PETA:n SJW:t unohtavat taas, että FarCry 5 on videopeli, joka heijastelee ja simuloi todellista maailmaa.

-------

Mutta niin kuin TPK1980 kirjoitti, niin FarCry 5:n tarina-pelissä ammutaan valtavalla marginaalilla enemmän ihmishahmoja, kuin eläimiä.
Tottakai jos haluaa olla täysi pissapää, niin voi tappaa jokaisen maaeläimen ja linnun, jonka pelissä näkee, mutta peli EI varsinaisesti kannusta siihen.

-----

PS. Itse olen koiranomistaja, ja jos kohtaan kävelyllä sellaisen tilanteen, että irtonainen koira juoksee kohti (olen liikkeellä oman koiran kanssa tai ilman), niin ensimmäisenä on se puolustusvaisto.
Jos se kohti tuleva koira päättää tehdä vahinkoa minulle tai minun koiralle, niin en todellakaan mieti mitä PETA tekisi, vaan yrittäisin kaikin tavoin tehdä hyökkääjästä vaarattoman.



Slerbahuuli

  • Vieras
Vs: Konsolipelaaminen
« Vastaus #455 : 02.05.2018, 07:12:16 »
Hehehehe, classicgamer iskee jälleen. ;D

Rupesi wanaha suala janottammaan ja piti säätää taikoja PC:llä. Miksi kirjoitan tänne? No pelailen Gran Turismo 2:sta emulaattorilla. :2funny:

Eilen illalla tuli niin vahva flashback ettei mitään tolkkua. Ajoin lisenssejä heti alkuun (alta pois) ja muistin yhden radan (Rome night) mutkat selkäytimestä. Sama ilmiö tuli Supralla, kun lähti kirjoittamaan ja muistin miten otetaan luisusta koppi. :o


"Real driving simulator", noh, ei tuolla mitään tekemistä kyllä ajamisen kanssa ole, mutta mukavaa ajanvietettä. ::)

Pitäisi jaksaa säätää vielä grafiikka-koodit, jotta voisi pelata HD:na:
Gran Turismo 2 PS1/ PSX @ 60fps PCSXR-PGXP HD (GT2 1999)

Niko_S

  • Vieras
Vs: Konsolipelaaminen
« Vastaus #456 : 25.05.2018, 19:14:01 »
Bloodborne oli istunut PS4:n kirjastossa jo pitkään ostettuna (kun ilmaiseksi sai), mutta tänään olin vasta niin masokisti tuulella, että asensin sen.

Vaikka tuo on myös FROMSOFTWARE:n peli, niin ei sitä voi aivan suoraan verrata Dark Soulsiin (Dark Souls III:a olen vähän kokeillut). Tunnelma on erilainen, kun Bloodborne on vähän niin kuin viktoriaanisessa ympäristössä, jossa tapetaan hirviöitä ja "ihmisiä".
Inventaario systeemi tuntuu ainakin olevan hieman yksinkertaisempi.

Pelimekaaniikka on aika samanlaista molemmissa yllämainituissa, että hakkaa, väistä ja kuole.

-----

Räiskintä ja taistelupelejä tullut pelettua tuhansia tunteja, mutta sekään ei auta kun pelissä ei ole mitään tutoriaali -tehtävää, vaan kaikki pitää lukea kääröistä/viesteistä mitä löytyy pelimaailmasta.
Lisäksi kun default (ja ainoa) vaikeustaso on HARD AF, ja peliä ei voi keskeyttää.

Vaikka peli on todella vaikea ja välillä tekisi mieli heittää ohjain seinään, kun kuolee 10-20 kertaa per pelialue niin on se palkitsevaa kun pääse sen loppuun.

Sitten joku fanboy sanoo: "Git gud!", vaikka on itse ollut joskus vastaavassa tilanteessa.








Niko_S

  • Vieras
Vs: Konsolipelaaminen
« Vastaus #457 : 13.07.2018, 23:43:44 »
Ennakkotilasin Red Dead Redemption II Special Edition, PS4.

GTA Onlinessa oli aarrejahti, jossa löytää kullanvärin revolverin, ja jos sillä ampuu 50 tappolaukaista päähän, niin voi hakea RDR II:n kullanvärisen revolverin.

Minä: Roolipelaan armottama tappajana, niin kuin kaikki muutkin, niin ammun niin paljon NPC:itä päähän kuin ehdin.

----

GTA V tarinassa hahmoilla on jotain moraalisia taisteluita.

GTA Onlinessa pelaajahahmolla ei ole minkäänläistä moraalikäsitystä. Kaikki kuolevat ja kaikki tuhoituu.
Tälläinen ei toimisi edes Amerikassa radikaali-sosialisteilla...


Poissa TPK1980

  • Hallituksen varajäsen - Pyykkääjä
  • Valvoja
  • Turbo+
  • *
  • Viestejä: -6011
  • RWGWGWARAHHHHWW RGGWRWRW
Vs: Konsolipelaaminen
« Vastaus #458 : 09.08.2018, 19:15:58 »
Jumankauta kun näyttää hienolta toi RDR2 :o

https://www.pelaajalehti.com/uutiset/tassa-sita-nyt-katso-minuuttien-edesta-red-dead-redemption-2-pelikuvaa

Taitaa mennä syksy pelatessa kun ensin hommaa Assasin's Creed Odyssey:n https://youtu.be/u7_Ucy3WUN8
ja sen jälkeen pitää RDR2:sta alkaa duunailemaan :P
E36 320i Taxi -92 -> Clio II ph. 2 1.4-16v -04 -> Clio II RS172 Ph. Quick -01 -> Mustikka -02 -> C70 B5204FS+AW50-42 -99 -> Varsovan liiton Arkkupakastin -16
Viestit saattavat sisältää huomattavia määriä sarkasmia!

Poissa Juhizz

  • VRCF Ry jäsen 2024
  • Grand Touring
  • ****
  • Viestejä: 2351
    • VolvoRyhmä@Facebook
Vs: Konsolipelaaminen
« Vastaus #459 : 11.08.2018, 19:38:44 »
Forza Horizon nelosta odotellaan..  ::) Mutta ei vieläkään V70 mk2 ärrää   :'(

Poissa Chall

  • Porilainen Oikeiden Topicien Erikoismies
  • Global Moderator
  • Grand Touring
  • *
  • Viestejä: 2256
  • Muoviämpäri
Vs: Konsolipelaaminen
« Vastaus #460 : 11.08.2018, 23:08:51 »
Forza Horizon nelosta odotellaan..  ::) Mutta ei vieläkään V70 mk2 ärrää   :'(
Eipä noilla lahnoilla mitään tee :D

Poissa Juhizz

  • VRCF Ry jäsen 2024
  • Grand Touring
  • ****
  • Viestejä: 2351
    • VolvoRyhmä@Facebook
Vs: Konsolipelaaminen
« Vastaus #461 : 12.08.2018, 20:37:02 »
Eipä noilla lahnoilla mitään tee :D

On siellä 850 R ja muita paljon lussumpiakin vehkeitä  ::) :)

Niko_S

  • Vieras
Vs: Konsolipelaaminen
« Vastaus #462 : 31.08.2018, 20:00:01 »
Jumankauta kun näyttää hienolta toi RDR2 :o

Itse katselin noita "pelidemoja" tässä pari päivää sitten, niin on se todella hyvännäköinen.
Eniten kiinnostaa juuri se pelimaailman dynaamisyys.

Vielä täytyy odottaa 55 päivää ja muutama tunti, niin pystyy lataamaan sen oman ennakkotilaustuotteen.

----------

Itse olin hetken aikaa (noin 100 tuntia) uppoutuneena Witcher 3:een, kun vasta nyt elokuussa tulin sen ostaneeksi.
Pelasin siis perustarinan läpi Story & Sword -vaikeustasolla (normal).
Maksullisia lisätarinoita en ole vielä ostanut.

Kevyesti paras RPG, mitä olen koskaan pelannut, ja singahti Top-3 omat parhaat pelit sijalle 2.
(1. sijalla on PC -peli, ja sitten on paljon jaettuja 3. sijoja).

--------------

Aiheesta toiseen, niin Doom Eternal nosti sosiaalisessa mediassa kohtuullisen äläkän,
kun ID Softworks oli sisältänyt pelidemoon lauseen: "Demons are mortally challenged".

Oli aika selvä vastaheitto SJW -kulttuurille, eikä ole ensimmäinen kerta kun Bethesdan omistamat pelistudiot ottavat kantaa yhteiskunnallisiin asioihin.

Kun Bethesda promosi uusimpaa Wolfensteinia, niin virallinen tili twiittasi tyyliin; F*CK NATZIS,
niin aika paskamyrsky siitäkin tuli.


Ubisoft yritti kokeilla rajoja Far Cry 5:ssa, että:
"Mitä jos meidän pelissä, joka sijoittuu kuvitteelliseen Montanan osaan, jossa on tarinankerronnalisesti kuvitteelliset hahmot, niin yksi henkilöhahmo mainitsee Obaman, kun disclaimer sanoo että tarina ja hahmot ovat fiktiivisiä?".



Poissa Dave

  • Museopainotteinen
  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 1330
Vs: Konsolipelaaminen
« Vastaus #463 : 06.09.2018, 08:06:37 »
PS4 tuli napattua synttärilahjana itselle. Mafia 3 ostin heti ja varmaan WW2 seuraavana listalla. Muutamia hyviä pelejä jäänyt "rästiin", jotka nappaan kyllä. Niin, ensi kuussahan tulee Red Dead Redemption 2...  8)
a car you can believe in

Niko_S

  • Vieras
Vs: Konsolipelaaminen
« Vastaus #464 : 23.10.2018, 23:14:56 »
Red Dead Redemption 2 olisi nyt ladattu omaan PS4 järjestelmään, ja odottaa laukaisua.

Pelkkä peruspeliversio vie jo muistia 98,15 Gt, eikä tuossa ole edes mukana Special Edition ennakkotilausherkut (jotka asentuvat vasta julkaisun jälkeen)...

-------
Rockstarin mukaan yksinpelikampanja on jopa 60 tuntia.
Online tulossa myöhemmin, mutta PS4:lla ennakkotilanneet pääsisivät mainonnan mukaan rajattuun verkkosisältöön käsiksi 30 päivää ennen muita.

------

Hieman yli 2 vuorokautta, niin voisin käynnistää pelin.

Katsotaan sitten myöhemmin kannattiko digitaalisesta Special Editionista maksaa 90€.



Lähetetty minun COL-L29 laitteesta Tapatalkilla


 

Ateho  Elekma