Race.fi  Puotilan autokorjaamo

850 vauhtipyörät ja parempi kytkin

  • 1 Vastauksia
  • 1550 Lukukerrat

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa T-gul

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 331
  • www.vrcf.fi
850 vauhtipyörät ja parempi kytkin
« : 28.02.2016, 14:15:46 »

VIDAn mukaan GLT:ssä ja turboissa on ollut samaa vauhtipyörää. Erikseen sitten kaksoismassapyörä mutta nyt siis haluaisin varmistuksen, että onko tosiaan noin? Vauhtipyörässä ei ole osanumeroa lainkaan joten sillä ei voi tarkistaa.

 
Tehoja tulee hieman vakiota enemmän ja olisi järkevää panostaa samalla parempaan kytkimeen kun nyt kaikki levällään on.
Viime kerrasta kun näitä roplasin on aikaa kymmenen vuotta. Oliko niin, että 850R:n paineasetelma oli parempi? Tai mitä suosittelette ?
V60-14 Rebelblue R-design, 854 T-5R -95 "T-GUL" manual
262 C -78, 244 Turbo -81, 164 -70, 760 GLE Limousine -84
164 Limousine -70, 780 Turbo-87, 1800ES -73

Poissa Juzi

  • Grand Touring
  • ****
  • Viestejä: 1797
  • Vᵒˡᵛᵒ
Vs: 850 vauhtipyörät ja parempi kytkin
« Vastaus #1 : 28.02.2016, 22:10:42 »
On sama vp. Jossain vuosimallissa vaan vaihtuu triggerikolojen muoto. Olisko ollut 95-96

 

Race.fi  Puotilan autokorjaamo