21
Ostetaan renkaat ja vanteet / Vs: Comet vanteet hakusessa
« Uusin viesti kirjoittanut Salmari 09.05.2024, 22:10:14 »Löytyy
Tänään taas kokeiltiin ja laiteltiin… porailin tyhjäkäynnit 65 kokoon ja tein metalli tuen kaasareiden väliin.
Imuvuotoja en enään läytänyt präkiksellä ruiskiessani, tähän varmaan vaikutti pakosarjan laippojen passaus imusarjojen korkoon sekä uusi tiiviste ja silikoonit.
Kuitenkin auto käyttäytyy nopesti kaasua painaessa samalla tavalla kun esim 60 suuttimella eli booaa. Mutta taas vähän kaasua painaessa kierrokset saa ylös helposti. Alhaalla video:
https://youtube.com/shorts/mQGIiWU5xMc?si=z5NOFryFG6BBRuuC
Vieläkin näyttää olevan laihalla kaasua painaessa, koska eihän liian rikas tai paksu seos booaa vaan ja alkaa rötätä. Alkaa itseltä loppua ideat tuon kanssa…
Mietin vielä tota bensan pinnan liiallista alhautta ja bensan loppumista. Itsellä ilman kohoja tuntuu olevan muutaman millin alempana kuin 27mm mutta taas kohot paikallaan suutinputken reiästä mitattuna vähän ylempänä kuin esimerkiksi sulla.
HeiEi ole kokemusta Bilteman testeristä, mutta Vdash + dice yhdistelmällä homma hoitui saman vuosimallin V90:een.
Pitäisi vaihtaa jarrulevyt ja palat taakse. Ostin Bilteman Volvolle tarkoitetun testerin, mutta se ei toimi. Herjaa, ettei auto ole aktiivinen (tarkoittanee ettei virta ole päällä). Virta on kuitenkin päällä. Kokeilin testeriä -17 malliseen XC60 ja jarrujen huoltoasentoon ajo toimi. Onko kukaan tuskaillut tuon testerin ja V90 kanssa?
Onko jotain muuta keinoa ajaa takajarrut huoltoasentoon? Vanhemmissa voi käyttää 9v paristoa, mutta uskaltaako näissä uudemmissa kokeilla sitä?