Futurez  Kulkukoira

Turbobandit b230 pakosarjakysymys.

  • 2 Vastauksia
  • 3252 Lukukerrat

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Teemu R

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 106
  • www.vrcf.fi
Turbobandit b230 pakosarjakysymys.
« : 21.11.2018, 03:48:34 »
Ostin yllämainitun pakosarjan.
Heräsi mieleen kysymys, että pitääkö pulssipakosarjassa olla hukkaportille tulevat putket pitää erillään aivan hukkaportin laippaan asti? Nykyisellään tässä putket ovat yhdistettynä kollektorilla jonkin verran ennen laippaa (toimiiko tällä toteutuksella?). Ahtimessa jaettu nielu ja toteutus yhdellä hukkaportilla.
« Viimeksi muokattu: 21.11.2018, 03:55:28 kirjoittanut Teemu R »
Volvo 740 TDIC -89(ZBU)(kuusakoski vei), Volvo 245 classic -93(IGE), Volvo 945 B230FT+AW71(UGX), Volvo 940 B230(FT)+ZF GS6-37DZ -97(ZGR) ja Volvo 940 B230FK+AW71(GBU)

Poissa Mikko Härkönen

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 61
  • www.vrcf.fi
Vs: Turbobandit b230 pakosarjakysymys.
« Vastaus #1 : 24.11.2018, 05:44:47 »
En näe syytä miksi ei toimisi.
Millainen laadultaan, saumoiltaan?
Pitkän aikaa ollut tietoinen Turbobanditin tavaroista vaan mitään tullun hipisteltyä käsissä.
Volvo 240 GL 1989 b200k
Ikuisuusprojekti b234ft...

Poissa jahveli

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 297
  • www.vrcf.fi
Vs: Turbobandit b230 pakosarjakysymys.
« Vastaus #2 : 24.11.2018, 16:41:50 »
Itellä on 5 cm sovitusadabteri lähdön päässä porttia varten ja hyvin on pelannut. En ole eroja huomannu.

Saumat vähä hepposia. Paria pitäny parsia ite tigillä. Nyttenkin oli ku purin talvea varten irti niin yksi sauma ratkennu saumasta.

 

RallyBaron  Samppasport